خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلویدئو

مقایسه سرعت شارژ گوشی‌های پرچمدار مدعی و قدرتمند بازار+ویدئو

سرعت شارژ گوشی‌های پرچمدار مدعی بازار!

این روزها رقابت در حوزه پرچمداران به اوج خود رسیده است. شرکت‌های ساخت موبایل با قابلیت‌هایی مثل دوربین، بکارگیری سخت‌افزار و طراحی خاص و منحصر‌به‌فرد با هم رقابت می‌کنند؛ اما این روزها شاهد ارتقاء و جهش قابل‌توجهی در عملکرد سرعت شارژ باتری این دستگاه‌ها نیز هستیم. این امر نشان می‌دهد که این شرکت‌ها از منظر این قابلیت نیز سعی می‌کنند از هم پیشه بگیرند. در ویدئو زیر با تست سرعت شارژ یا Fast Charge گوشی‌های پرچمدار مدعی بازار آشنا خواهید شد و در واقع مشخص می‌شود که کدام یک از این گوشی‌ها سرعت بیشتری در شارژ شدن خواهند داشت.

قوی‌ترین سرعت شارژ در حال حاضر در دست شرکت اپو هست. طبق ادعای این شرکت با استفاده از این تکنولوژی شارژ تنها می‌توان ظرف چند دقیقه یک گوشی موبایل با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را شارژ کرد. حال این سوال مطرح می‌شود که از بین گوشی‌های پرچمدار کدام یک باتری قوی‌تری دارد؟ در این ویدئو چند پرچمدار مطرح بازار از نظر سرعت شارژ با هم مقایسه شده‌اند.

مقاله پیشنهادی: روش های تست باتری اندروید

وان پلاس ۸ پرو یکی از گوشی‌هایی است که تازه به میدان این مسابقه وارد شده است.

در این مقایسه گوشی‌های وان پلاس ۸ پرو و گلکسی اس ۲۰ پلاس در مقابل گوشی‌های پرچمداری مثل آیفون ۱۱ پرو و پی ۴۰ پرو و گلکسی نوت ۱۰ پلاس قرار گرفته و سرعت شارژ آنها مورد سنجش قرار گرفته‌اند. OnePlus 8 Pro یکی از گوشی‌هایی است که تازه به میدان این مسابقه وارد شده و یکی از مدعیان در این زمینه به حساب می‌آید؛ به این دلیل که نسبت به نسخه‌های قبلی خود از نظر فست شارژ ارتقاء قابل‌توجهی یافته است.

مقایسه سرعت شارژ گوشی‌های پرچمدار مدعی بازار مقایسه عملکرد سرعت شارژ باتری یا Fast Charge گوشی‌های پرچمدار مدعی موجود در بازار. به نظر شما کدام یک عملکرد بهتری خواهد داشت؟

 

گلکسی اس ۲۰ پلاس سامسونگ هم یکی از بهترین گوشی‌های بازار از نظر باتری در نظر گرفته می‌شود و همان طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید به نسخه فست شارژ ۲۵ وات مجهز شده است. مدل دیگر گوشی نوت ۱۰ پلاس است که با باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری یکی دیگر از مدیان این عرصه محسوب می‌شود. مدل دیگر گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس است که از یک باتری ۳۹۶۹ میلی‌آمپری استفاده کرده و بهترین عملکرد باتری را تا به امروز در اکوسیستم ios دارد. وان پلاس ۷ پرو نیز مدل دیگریست که عملکرد عالی داشته به همین دلیل در این مقایسه گنجانده شده است. همه این مدل‌ها در کنار پرچمدار قدرتمند هواوی پی ۴۰ پرو قرار داده شده است. به نظر شما کدام یک سرعت بهتری خواهند داشت؟

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

ویدئو را تماشا کرده و نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن