خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

معرفی گلکسی نوت ۱۰ با طراحی منحصر به فرد در ماه آگوست

به خاطر دارید که گوشی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس هیچ دکمه فیزیکی در بر نداشت اما طراحی آن خسته کننده به نظر می رسد. ظاهراً سامسونگ نگاه جدی تری به این طرح داشته و تصمیم گرفته آنچه برای بهتر کردن آن نیاز است را انجام دهد. امروز خبری منتشر شد که ادعا می کند از منبعی است که با برنامه این شرکت ارتباط دارد. بر این اساس،

احتمالاً سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ بر خلاف گلکسی نوت ۹ هیچ گونه دکمه فیزیکی در بر نخواهد داشت. احتمالا نواحی لمسی خازنی جایگزین آنها شده که با کمک برجستگی ها و یا بافت های خاصی در لبه قابل تشخیص خواهند بود. اما از نظر برخی از کاربران این نوع طراحی در گوشی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس آن طور که می بایست بازخورد خوبی را از خود نشان نداد. حال امید آن می رود که سامسونگ این بار برای این مشکل هم فکری کرده و این نواحی لمسی خازنی عملکرد و بازخورد بسیار بهتری را از خود نشان دهند.

گلکسی نوت 10 با طراحی متفاوت

احتمالا سامسونگ در نوت ۱۰ جک ۳٫۵ میلی متری هدفون را هم حذف خواهد کرد گرچه دلیل آن هنوز به خوبی مشخص نشده است. از طرفی دیگر فقدان دکمه های فیزیکی مزایایی هم دارد. نبود دکمه در فریم به این معناست که هیچ برشی در فریم آلومینیومی ایجاد نشده و به صورت یکپارچه طراحی خواهد شد. این امر مقاومت گوشی را بالا می برد. همان طور که می دانید وجود برش در فریم می تواند یک نقاط ضعف به حساب آید و تا اندازه ای باعث قطر بیشتر فریم شود. حال فقدان آنها باعث می شود که بتوان فریم نازک تری را طراحی کرد.
اگر سامسونگ طبق زمان بندی خود پیش رود احتمالا galaxy note 10 در ماه آگوست معرفی می شود. برخی از مشخصات این گوشی منتشر شده که شامل طراحی متفاوت ماژول دوربین و صفحه نمایش با punch-hole است که دوربین سلفی را در خود جای داده است. بر خلاف بسیاری از مدل هایی که تاکنون عرضه شده این بار این حفره در میانه این پنل قرار گرفته است. این احتمال هم وجود دارد که galaxy note 10 به یکی از سریع ترین تکنولوژی های شارژ سریع مجهز شود. اندازه صفحه نمایش آن هم ۶٫۶۶ اینچ خواهد بود. note 10 در دو نسخه کوچک و بزرگ عرضه خواهد شد. نسخه بزرگتر دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری است در حالی که نسخه کوچکتر آن از یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری بهره خواهد برد.
هنوز اطلاعی از قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن