خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

قابلیت جدید اینستاگرام و مشخص کردن زمان اختصاص یافته به آن

در حال حاضر اینستاگرام خصیصه ای را آزمایش می کند که “Usage Insights” نام دارد که به کاربران نشان می دهد که چه مدت زمانی را صرف استفاده از این برنامه کرده اند. اینستاگرام این خصیصه را مورد آزمایش و بررسی قرار داده است تا زمان اختصاص داده شده به اینستاگرام را به کاربران نشان دهد. هنوز به طور کلی مشخص نشده است که به چه صورت کار می کند. اما تصور می شود که خصیصه Usage Insights زمان صرف شده را در طول روز جاری، روز و هفته و یا ماه گذشته را نشان دهد. در سال گذشته اینستاگرام نشان داد که به طور متوسط کاربران زیر ۲۵ سال ۳۲ دقیقه در روز و کاربران ۲۵ و بالاتر ۲۴ دقیقه در روز را به این نرم افزار اختصاص داده است.

تشویق کاربران به ایجاد وقفه در استفاده از این برنامه علاقه اینستاگرام نبوده اما این شرکت خاطر نشان کرده است که این امر برای فراهم کردن یک تجربه آنلاین مسئولانه مورد نیاز است. کوین سسترون مدیر عامل اینستاگرام در چند توییت تأیید کرده است که قابلیت استفاده از Insights در حال توسعه است. این مقام همچنین اضافه کرده است که این خصیصه به جامعه اینستاگرام کمک خواهد کرد تا مقدار زمانی را که آنها صرف استفاده از شبکه اجتماعی تماشای عکس می کنند را بدانند. سسترون همچنین اضافه کرده است که فهم تاثیرات مدت زمانی که افراد آنلاین هستند مهم بوده و می خواهیم که اینستاگرام قسمتی از این راه حل باشد. اینستاگرام در حال حاضر در حال ساخت ابزارهایی است که به جامعه IG کمک خواهد کرد تا درک بیشتری را نسبت به مدت زمانی که صرف استفاده از اینستاگرام می کنند داشته باشند.

خصیصه جدید اینستاگرام

از طرفی دیگر نیز اینستاگرام تنها شرکتی نیست که بر روی این خصیصه کار می کند در حال حاضر شرکت های دیگری چون گوگل و اپل نیز در حال توسعه روش هایی هستند تا کاربران آنها مدیریت بیشتری بر زمان خود داشته باشند. شرکت گوگل اخیرا در کنفرانس Google I/O از بسته ابتکاری Digital Wellbeing رونمایی کرده است. این بسته ابتکاری شامل خصیصه جدیدی از YouTube است که باعث می شود که بعد از مدت زمان مشخصی استفاده از این رسانه را متوقف شود. علاوه بر این گوگل در حال توسعه یک خصیصه جدید دیگری است که “shush” نام دارد که عملکرد آن خاموش کردن موقتی ناتیفیکیشن ها است.

شرکت اپل نیز در پاسخ به نگرانی برخی از سرمایه گذاران در مورد محافظت بچه ها از اعتیاد به گوشی های هوشمند وب سایتی را راه اندازی کرده است که Families نام داشته و در آن ابزارهایی را قرار داده است که می تواند برای اعمال محدودیت در دسترسی بچه ها به گوشی های هوشمند به کار گرفته شوند. همچنین شایعه شده است که شرکت اپل ابزار “Digital Health” را در نسخه  iOS 12 عرضه خواهد کرد که با استفاده از آن والدین می توانند روی مدت زمانی که هریک از فرزندان از گوشی های هوشمند استفاده می کنند مدیریت بهتری داشته باشند.

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن