خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژی

سری جدید تلویزیون های پرچمدار سونی رونمایی شد!

مدت زمان زیادی نمی گذرد که شرکت سونی از اولین تلویزیون های سری Master به نام های ZF9 و AF9 رونمایی کرده است. حال جایگزین و یا نسخه بعدی این دو مدل به نام های AG9 و ZG9 (و در برخی از بازارها به نام های Z9G و A9G معرفی شده اند) معرفی شده اندتلوی که باز هم اساس تکنولوژی متفاوتی دارند. اولین مدل از یک پنل LED، با نور پردازی direct LED و مدل دوم به پنل OLED مجهز شده این بار تفاوت از این هم فراتر رفته چرا که ZG9 از تکنولوژی ۸K استفاده کرده درحالی که AG9 همان تکنولوژی ۴K را به کار گرفته است.

رونمایی از تلویزیون های جدید سونی با تکنولوژی 4k

مدل ZG9 در نسخه های ۸۵ و ۹۸ اینچی تولید و پردازنده ساخت خود شرکت سونی به نام X1 Ultimate را به خدمت گرفته اما یک خصوصیت به آن اضافه شده که X-Reality Pro نام داشته و قادر است هر محتوا در هر رزولوشن را به ۸K تبدیل کند. به گفته سونی این خصوصیت هم می تواند سیستم نورپردازی و هم نرم افزار و هم ماژول های LED را ارتقاء دهد.

این شرکت به جزئیات دیگری پیرامون این خصوصیت اشاره نکرده است اما بسیار امید بخش خواهد بود چرا که نقطه ضعف ZF9 نور پردازی آن بوده است. از نظر کیفیت صدا نیز می توان گفت که سونی این بار ۴ اسپیکر را به کار گرفته که دو اسپیکر در بالا و دو اسپیکر در پایین قرار داده شده تا این تصور برای بیننده ایجاد شود که صدا مستقیماً از صفحه نمایش به گوش می رسد.

در این میان AG9 یک بار دیگر از تکنولوژی Acoustic Surface بهره برده که از محرک هایی برای لرزش تمام صفحه نمایش و تولید صدا استفاده می کند. این بار این خصوصیت Acoustic Surface Audio+ نام گرفته و ظاهراً این نسخه جدید و ارتقاء یافته با تکنولوژی صدای Dolby Atmos قابل رقابت خواهد بود.

این مدل نیز در دو نسخه ۵۵ و ۶۵ اینچی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. AG9 تقریبا نصف ضخامت AF9 را خواهد داشت. مدل OLED هم از پردازنده X1 Ultimate استفاده کرده اما به یک Pixel Contrast Booster یا بالا برنده کنتراست پیکسلی استفاده کرده که حقیقتاً رنگ مشکی عمیق و رنگ های درخشان و سرزنده و شادابی را به ارمغان خواهد آورد. اینکه این محصول چه زمانی و در چه بازارهایی در دسترس قرار خواهد گرفت هنوز مشخص نیست.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن