خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیگجت‌های هوشمند

ریلمی به زودی از هدفون بی‌سیم ریلمی رونمایی خواهد کرد!

ریلمی به زودی از هدفون بی‌سیم ریلمی رونمایی خواهد کرد!

گوشی ریلمی ایکس تی ۷۳۰ جی به جای تراشه اسنپدراگون ۷۱۲ موجود در ریلمی ایکس تی با تراشه اسنپدراگون ۷۳۰G عرضه خواهد شد. شرکت ریلمی در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۱۹ از گوشی ریلمی ایکس تی ۷۳۰ جی به همراه هدفون بی‌سیم ریلمی(Realme Wireless Earbuds) در هند رونمایی خواهد کرد.

Realme Wireless Earbuds

این شرکت در حال حاضر ارسال و تحویل دعوتنامه‌های مربوط به رویداد بعدی خود را آغاز کرده است. این رویداد قرار است در شهر دهلی نو برگذار گردد. در حالی که ما تقریباً همه مشخصات مربوط به ریلمی ایکس تی ۷۳۰ جی را می‌دانیم؛ بسیاری از اطلاعات مربوط به هدفون‌ بی‌سیم ریلمی تاکنون ناشناخته مانده است.

Realme XT 730G نسخه جدید گوشی ریلمی ایکس تی خواهد بود

Realme XT 730G نسخه جدید گوشی ریلمی ایکس تی خواهد بود. همان طور که از نام آن مشخص است این گوشی به جای استفاده از تراشه اسنپدراگون ۷۱۲ ریلمی ایکس تی، تراشه اسنپدراگون ۷۳۰ جی را به خدمت گرفته است. علاوه بر این، ریلمی ایکس تی ۷۳۰ جی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ وات از نوع VOOC عرضه خواهد شد. بقیه خصوصیات آن مشابه ریلمی ایکس تی خواهد بود.

Realme Wireless Earbuds

به همراه هدفون‌ بی‌سیم ریلمی، گوشی ایکس تی ۷۳۰ جی، با نمایشگر ۶٫۴ اینچی از نوع Super AMOLED عرضه خواهد شد که از طراحی ناچ قطره‌ای بهره برده است. همچنین این نمایشگر از پوشش محافظ گوریلاگلس و سنسور اثر انگشت روی نمایشگر بهره برده است. از نظر نرم افزاری نیز گفته می‌شود که این گوشی با نسخه ۹ سیستم عامل اندروید و رابط کاربری ColorOS 6.0 اجرا خواهد شد. ریلمی ایکس تی ۷۳۰ جی یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را به خدمت خواهد گرفت.

گوشی ریلمی ایکس تی

لنز اصلی موجود در ماژول چهارگانه دوربین پشت، ۶۴ مگاپیکسلی از نوع ISOCELL Bright GW1 شرکت سامسونگ است. لنز‌های دیگر نیز شامل یک لنز زاویه باز ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیسکلی برای عکاسی پرتره است. در جلو نیز این گوشی از سنسور ۱۶ مگاپیسکلی برای عکاسی سلفی بهره برده است.

Realme Wireless Earbuds؛ طراحی مشابه‌ای با هدفون‌های اپل خواهند داشت!

شرکت ریلمی برای اولین بار هدفون‌ بی‌سیم ریلمی را روانه بازار کرده است، آنها بسیار شبیه AirPods اپل هستند. هدفون‌ بی‌سیم ریلمی در  رنگ‌های زرد، سیاه و سفید عرضه می‌شوند. در حال حاضر مشخصات زیادی از Real P AirPods منتشر نشده؛ اما این نکته تآیید شده که از طراحی in-ear بهره خواهد برد. هدفون‌ها بر روی گوشهای کاربر قرار گرفته و ساقه آن دقیقاً مانند AirPods اصلی اپل است. در روزهای آتی اخبار بیشتری را از این محصول جدید شرکت ریلمی منتشر خواهیم کرد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن