خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

رونمایی از سری هواوی نوا ۶: دو پرچمدار و یک میان‌رده

همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی‌های هوشمند هواوی نوا ۶ و نوا ۶ ۵G رسماً در چینش رونمایی شدند. این گوشی‌ها با طراحی هول پانچ کپسولی شکل در قسمت جلویی عرضه می‌شوند تا بتوانند Snappers سلفی دوگانه را در خود جای دهند و از بدنه شیشه‌ای در قسمت پشت بهره می‌برند. گوشی موبایل هواوی نوا ۶ و نوا ۶ ۵G صفحه نمایش ۶٫۵۷ اینچی با کیفیت HD + را با آخرین نسخه Kirin 990 SoC رونمایی کرد که با Android 10 با نرم‌افزار سفارشی EMUI  اجرا می‌شود.

مشخصات هواوی نوا ۶ و نوا ۶ ۵G

رونمایی از سری هواوی نوا 6: دو پرچمدار و یک میان‌رده

  • نمایشگر Huawei Nova 6 5G و  ۶ از پنلی با وضوح + HD با اندازه ۶٫۵۷ اینچی و رزولوشن ۲،۴۰۰ × ۱،۰۸۰ پیکسل و طیف رنگی NTSC 96 درصد برخوردار است. هر دوی آنها تراشه کایرین ۹۹۰ دارد.
  • هواوی نوا ۶ ۵G مجهز به مودم Balong 5000 5G است و از دو حالت NSA و SA 5G پشتیبانی می‌کند. یک سنسور اثر انگشت جانبی نصب شده برای امنیت وجود دارد. آنها برخوردار از ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هستند.
  • هر دو تلفن با سیستم عامل اندروید ۱۰ با پوست سفارشی EMUI کار می‌کنند. هواوی همچنین میان‌رده این گوشی‌ها با نام Nova 6 SE را در همین مراسم معرفی کرده است.
  • در بخش دوربین سری هواوی نوا ۶ سه لنز را شامل می‌شود از جمله: یک سنسور اولیه ۴۰ مگاپیکسلی (دیافراگم ۱٫۸) ، یک لنز ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده گسترده ۱۲۰ درجه و یک سنسور تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F / 2.4 ، OIS ، بزرگنمایی نوری ۳ برابر.
  • در قسمت جلویی، یک سنسور استاندارد ۳۲MP و یک لنز ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده گسترده وجود دارد. این دو مجهز به سنسور اثر انگشت جانبی و صدای USB Type-C هستند. گزینه‌های اتصال شامل Wi-Fi ، بلوتوث ۵٫۱ ، GPS ، NFC و USB Type-C می‌شود.
  • مدل استاندارد هواوی نوا ۶ یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است، در حالی که نوع ۵G دارای یک باتری بزرگتر ۴،۲۰۰ میلی آمپری است و هر دو از شارژ ۴۰W برخوردارند.

هواوی نوا ۶ SE

رونمایی از سری هواوی نوا 6: دو پرچمدار و یک میان‌رده

  • هوآوی نوا ۶ SE نیز همزمان با این دو معرفی شد. این گوشی از یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی با کیفیت HD + LCD و یک هول پانچ برای تعبیه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برخوردارست. یک سنسور اثر انگشت جانبی برای امنیت وجود دارد. این گوشی دارای تراشه Kirin 810 SoC همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.
  • Nova 6 SE مانند دو گوشی دیگر با  Android نسخه ۱۰ و پوسته سفارشی EMUI 10.0.1 اجرا می‌شود.  این گوشی با یک سنسور اولیه ۴۸ مگاپیکسلی ، لنز ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده عریض و دو سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق، یک مجموعه دوربین چهارگانه را در بخش پشتی دارد. باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع ۴۰ وات برای این گوشی پیش بینی شده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن