خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

تاریخ رونمایی از آیفون۹؛ گوشی ارزان‌قیمت آیفون مشخص شد!

آیفون ۹ (یا  آیفون اس ای ۲) با قیمت گوشی ارزانتر و جمع و جور تر تولید میشود. اپل برنامه دارد تا با عرضه آیفون ۹ بخشی از بازار گوشی‌های میان‌رده را نیز در دست گیرد. سری IPhone SE همچنین به عنوان یک گوشی برای طرفداران دستگاه‌های جمع‌و‌جور ساخته شد که برای استفاده با یک دست ایده‌ال بود. انتظار می‌رود آیفون ۹ نیز اثر مشابهی داشته باشد.

طبق گزارش‌ها، اپل در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۰ قصد دارد از  گوشی «کامپکت» خود که IPhone 9 یا IPhone SE 2 نامیده خواهد شد رونمایی کند. این اطلاعات در وب‌سایت آلمانی Iphone-Ticker.De منتشر شده و حاکی از آن است که این دستگاه قبل از عرضه در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ توسط شرکت اپل در تاریخ مذکور رونمایی می‌شود. به نظر می‌رسد تاریخ عرضه با جدول زمانی تقریبی عرضه نسخه اصلی SE IPhone هم‌خوانی دارد و قابل‌قبول به نظر می‌رسد. یک رویداد رونمایی در مارس همچنین فرصت زیادی را به اپل می‌دهد تا رونمایی‌های مهم خود را برگزار کند، WWDC برای ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده و رویداد رونمایی از پرچمداران آیفون معمولاً در ماه سپتامبر برگزار می‌شود.

آیفون 9

با گزارش‌های قبلی و اطلاعات منتشر شده توسط تحلیلگر مشهور Ming-Chi Kuo قیمت آن ۳۹۹ دلار اعلام شده است. اگر این قیمت‌گذاری صحت داشته باشد، آیفون ۹ تقریباً می‌تواند با گوشی‌های OnePlus 7T، سامسونگ گلکسی S10 Lite و ASUS ROG Phone II در بخش میان‌رده‌های ممتاز رقابت کند.

انتظار می‌رود آیفون ۹ از تراشه Apple A13 SoC استفاده کند و همراه با ۳ گیگابایت رم و نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود.

انتظار می‌رود آیفون ۹ از تراشه Apple A13 SoC استفاده کند و همراه با ۳ گیگابایت رم و نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود. احتمالاً عملکرد کلی آن هم‌تراز با سری آیفون ۱۱ باشد؛ اما نمایشگر آن همان صفحه‌نمایش LCD Retina با اندازه ۴.۷ اینچی خواهد بود که آخرین بار در آیفون ۸ بکار رفت. همچنین انتظار می‌رود که آیفون ۹ از یک شاسی مشابه با مدل‌های آیفون برخوردار باشد، در نتیجه این فرصت را در اختیار اپل گذاشته تا بتواند قیمت تمام شده محصول را کاهش دهد. با توجه به رونمایی این محصول در تاریخ ۳۱ مارس، اپل احتمالاً خیلی زود دعوت‌نامه‌هایی را ارسال خواهد کرد. نظر خود را در مورد این مدل گوشی آیفون با ۱۹ کالامگ در میان گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن