خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

امتیازات وان‌پلاس ۸ در گیکبنچ و اولین تصاویر واقعی از وان‌پلاس ۸ پرو

به نظر می‌رسد که راه اندازی سری OnePlus 8 به زودی اتفاق خواهد افتاد، اگرچه این شرکت هنوز هیچ تاریخی را رسمی نکرده است. با این وجود تصاویر واقعی از وان‌پلاس ۸ پرو منتشر شده و امتیازات نسخه ۵G وان‌پلاس ۸ هم در گیکبنچ منتشر شده است.

امتیازات وان‌پلاس ۸ در گیکبنچ

وان‌پلاس در تلاش است تا سریOnePlus 8 خود را به بازار عرضه کند. گفته می‌شود که ترکیب این سری از سه گوشی هوشمند وان‌پلاس ۸، ۸ پرو و ۸ لایت تشکیل شده است. تاکنون اخبار زیادی را در رابطه با مشخصات و ویژگی‌های هر سه گوشی هوشمند این سری دریافت کرده‌ایم. اما امروز مورخ ۱ مارس ۲۰۲۰ امتیازات  در وب سایت پایگاه داده گیکبنچ منتشر شده که گمان می‌رود خود وان‌پلاس ۸ باشد. در جدول زیر علاوه بر امتیازات برخی مشخصات این گوشی‌ها را می‌توان دید:

وان‌پلاس8-وان‌پلاس8پرو

 امتیازات وان‌پلاس ۸ با شماره مدل OnePlus IN2010 در بخش تک هسته‌ای ۴،۳۳۱ و در چند هسته‌ای ۱۲،۶۸۶ است. با نگاهی به قسمت System Information این جدول می‌توانیم ببینیم که  این گوشی دارای اندروید ۱۰ بوده و از یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۶۵ با قدرت ۱.۸۰ گیگاهرتز بهره می‌برد که با ۱۲ گیگابایت رم همراه است. نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، قابلیت فست‌شارژ ۵۰ واتی نیز از دیگر مشخصات آن است.

 

اولین تصاویر واقعی از وان‌پلاس ۸ پرو

یکی از کاربران اسنپ چت به تازگی در استوری‌های خود تصاویری از گوشی وان‌پلاس ۸ پرو را منتشر کرده است. این تصاویر علاوه بر طراحی ، برخی از مشخصات این گوشی را به ما نشان می‌دهد.

وان‌پلاس8

تصاویر تازه این گوشی  مطابق با رندر آن است که پیش از این منتشر شده بود. همانطور که در تصویر فاش شده مشاهده می‌شود، در OnePlus 8 Pro از تراشه Qualcomm Snapdragon 865 5G استفاده خواهد شد. این سیستم عامل با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه پردازنده همراه خواهد بود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

با دقت در این تصاویر می‌توانید یک هول پانچ سوراخ برای دوربین سلفی را در گوشه سمت چپ بالای دستگاه مشاهده کنید. به نظر می رسد حاشیه های اطراف دستگاه بسیار کم است. در پشت می توان شاهد تنظیم دوربین سه گانه اصلی در یک چینش عمودی باشید.

این سه دوربین شامل لنز اصلی  ۶۴ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۲MP خواهد بود. نمایشگر این دستگاه ، احتمالاً یک پنل ۶.۶۵ اینچی AMOLED را با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز اسپرت خواهد بود.

به احتمال زیاد در روزهای آینده اطلاعات بیشتری را درمورد این گوشی‌ها دریافت خواهیم کرد و با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با ۱۹کالامگ همراه باشید!

منبع:۹۱موبایل

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن