خرید گوشی گیمینگ شیائومی
دسته‌بندی نشده

اطلاعیه مهم ۱۹ کالا در خصوص بسته ویژه خرید گوشی جهت همدلی با مصرف‌کننده‌گان!

اطلاعیه مهم فروشگاه ۱۹‌کالا در خصوص بسته ویژه خرید گوشی 


 

همان طور که قبلاً نیز اعلام شد، فروشگاه ۱۹ کالا جهت همدلی با مصرف‌کنندگان و خریداران خود در روزهای قرنطینه و مشارکت در شکست کرونا در رابطه با فروش گوشی‌های خود بسته ویژه‌ای را برای مصرف کنندگان در نظر گرفت. این بسته جمعاً چهار محصول را شامل شده و شرایط خرید خاصی برای آن در نظر گرفته شد تا تنها مصرف کنندگان بتواند از آن استفاده کنند. شرایط این بسته ویژه ۱۹‌کالا برای خرید گوشی به شرح زیر است:

شرایط استفاده از بسته ویژه فروشگاه ۱۹‌کالا:

۱- فروشگاه ۱۹ کالا در مجموع چهار مدل گوشی شیائومی را به همراه یک پک ویژه برای مصرف‌کنندگان در نظر گرفته است. علاوه بر دریافت این پک ویژه شما می‌توانید این مدل‌ها را ۲۰ درصد زیر قیمت بازار خریداری کنید. 

۲- در واقع هر یک از خریداران می‌‎توانند تنها یک بار و با کد ملی خود مدل مورد نظر را خریداری کرده و سفارش خود را ثبت کنند. سفارش بیش از دو بار با یک کد ملی کنسل خواهد شد.

از آنجایی که قیمت نهایی این بسته به جز اقلام هدیه همراه با آن ۲۰ درصد زیر قیمت بازار بوده است، عده‌ای از کاربران اقدام به ثبت چندین سفارش نموده‌اند. به همین دلیل سایت ۱۹ کالا سفارش‌های مازاد ثبت شده را کنسل کرده است.

19کالا
۱۹کالا

حال روابط عمومی ۱۹ کالا به اطلاع عموم مصرف کنندگان می‌رساند که بسته حمایتی ۱۹ کالا جهت مصرف کننده نهایی است. از آنجایی که تعداد زیادی از عزیزان غیر‌مصرف کننده به اهداف تجاری اقدام به ثبت سفارش متعدد روی سایت نمودند، بخش فنی و پشتیبانی سایت ۱۹ کالا جهت پردازش و برگشت مبالغ و کنسل کردن خریدهای غیر مصرف کننده و موجود کردن مجدد کالا به دلیل تراکم بالای کاری با مشکل مواجه شدند. در این وضعیت از صبوری مصرف کنندگان تقدیر و تشکر می‌گردد و به اطلاع مصرف کنندگان می‌رسانیم که بعد از رفع مشکل، کالا مجدد موجود شده و مصرف کنندگان نهایی می‌توانند، خرید خود را ۲۰ درصد زیر قیمت بازار انجام دهند. 

 

در صورت داشتن هر گونه سوال پیرامون این بسته ویژه جهت خرید به صفحه اینستاگرام ۱۹kalacom19 مراجعه کنید. 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

‫۷ نظرها

  1. سلام، دیگه چرا شیامی نوت ۸ نمیارین، خیلی زود تموم شد، اگه لطف کنید بیارید طرح همدلی یا سری هانر از گوشی های هاوایی، لطفأ ارجاع بدین نظر مردم رو، گویا اصلا دیگه توجه نمی‌کنید. ممنون

    1. منم میگم دوباره طرح رو بذارین، الا ن یه هفته بیشتره نوکیا رو گذاشتین ولی شیامی دو بار اومد یه ساعت بیشتر نگذشت تموم شد، لطف کنید پیگیری کنید
      ممنون از ۱۹ کالا

  2. سلام
    بنظرم من سر کاری و فقط تبلیغ سایتتون هست من تا حالا هر کاری کردم پولم کسر و سپس بازگشت خورده فقط و فقط یکی سفارش دادم و هرگز قبلا هم سفارشی نداشتم. الان یکهفته هست مدام سایت شما رو بررسی می کنم. هر موقع موجود شده سفارش دادم ولی پولم بازگشت خورده لطفا اگر سر کاری نیست توضیح بفرمایید چطوری خرید کنیم از شما.
    سپاس

    1. سلام دوست عزیز، به دلیل سفارش های تکراری یک سری از دوستان تیم فنی تصمیم گرفتن که تغییراتی رو اعمال کنند تا هر کسی بتونه از این بسته بهرمند بشن، موجودی این بسته سهمیه بندی شده و روزانه موجود می شه، در رابطه با ثبت سفارش هم با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۷۰۱۹ تماس بگیرید تیم فروش شما رو راهنمایی می کنند. سپاس از شما

  3. خیلی خوبه ممنون از همتون
    ولی لطفا قیمتو بیشتر از ۳۱۰۰ بالا نبرین لطفا فقط اینو جور کردم

  4. من یه بار فقط سفارش دادم امیدوارم شنبه هفته بعد ارسال بشه برام

  5. این صبر کاملا ارزششو داره ، خیلی خوبه که اهمیت میدین و جلوی افراد سودجو رو میگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن