خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ در کلاس‌های مختلف قیمتی

بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ را می‌شناسید؟ اگر تمایل به خرید این برند کره‌ای دارید که از نظر نرم‌افزاری کاملاً به‌روز باشد و به صورت پیش‌فرض اندروید ۱۲ را اجرا کند گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ مناسب شما هستند که در این مقاله به معرفی بهترین آنها در کلاس‌های مختلف پرداخته‌ایم.

بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، در ادامه چند مدل از گوشی های ۲۰۲۲ سامسونگ که هر کدام در کلاس قیمتی خود عملکردی کم‌نظیر دارند را معرفی می‌کنیم.

Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 

بی‌بروبرگرد بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ این مدل است که مشخصاتی فوق‌العاده و منحصر‌به‌فرد دارد و هیچ کاربری را ناراضی نگه نمی‌دارد.

اس ۲۲ اولترا

S22 Ultra 5G

قیمت اس ۲۲ اولترابررسی ویدیویی اس ۲۲ اولتراتصویر سه بعدی

بهترین گوشی سامسونگ 2022

سامسونگ اس ۲۲ اولترا را با تمامی آنچه در اختیار داشته ساخته و حقیقتاً عملکردی موفق‌ داشته است. بدنه‌ای این گوشی فوق‌العاده محکم بوده و عملاً در برابر ضربه‌ مقاومست، چرا که هر دو پنل پشت و جلوی آن توسط گوریلاگلس Victus+ پوشیده شده‌ و به وسیله‌ی یک فریم آلومینیومی به یکدیگر متصل شده‌اند. نمایشگر بزرگ و فوق‌العاده‌ی آن از نوع Dynamic AMOLED 2X است و به جرأت می‌توان گفت که کیفیتی کم‌نظیر دارد.

اگر تمایل دارید بیش‌تر در مورد این شاهکار ۲۰۲۲ سامسونگ بدانید، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی تخصصی آن را از ۱۹کالا بخوانید و اگر هم تمایل به صرف هزینه این‌چنینی برای خرید موبایل ندارید، احتمالاً گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ بعدی که معرفی می‌کنیم مناسب شماست.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۰۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

Samsung Galaxy S21 FE 5G

گوشی s21fe یکی از گوشی های ۲۰۲۲ سامسونگ در کلاس قاتل پرچمدارست که به صورت اختصاصی برای طرفداران سامسونگ ساخته شده است.

s21 fe

s21 fe

قیمت s21 feبررسی ویدیویی s21 feتصویر سه بعدی

گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲

این گوشی گواهی‌نامه‌ی IP68 را کسب کرده و کاملاً ضدآب است. نمایشگر آن هم مانند نسخه‌ی اولترا از نوع Dynamic AMOLED 2X بوده و توسط گوریلاگلس ویکتس هم محافظت می‌شود. از دیگر مشخصات فوق‌العاده‌ی این گوشی می‌توان به دوربین باکیفیت و قدرت بالای پردازشی در آن اشاره کرد.

Samsung Galaxy M53

اگر بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ با نمایشگر فوق‌العاده، دوربین خوب، عملکرد پایدار و البته قیمت متعادل را می‌خواهید، گوشی m53 کاملاً مناسب شماست.

گوشی m53

M53

قیمت گوشی m53

گوشی سامسونگ ۲۰۲۲صفحه نمایش فوق‌العاده‌ی ۶.۷ اینچی این مدل از نوع Super AMOLED Plus بوده که از رفرش‌ریت ۱۲۰Hz هرتزی تصویر پشتیبانی می‌کند و وضوحی برابر ۳۹۴ پیکسل‌در‌هر‌اینچ دارد. دوربین اصلی آن هم دارای ترکیبی ۴گانه با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلیست. لنز سلفی این گوشی هم یک سنسور واید ۳۲ مگاپیکسلی بوده و هر دوی دوربین‌های اصلی و سلفی توانایی فیلم‌برداری ۴K را دارند.
تراشه‌ی پردازنده این گوشی هم Dimensity 900 مدیاتک است که قدرت پردازشی بسیار خوبی داشته و به سادگی می‌تواند از پس بازی‌های سنگین و گرافیکی برآید. تنها ایرادی که شاید بتوان به این مدل وارد کرد، طراحی آنست که سبکی نسبتاً قدیمی دارد.

مقاله پیشنهادی: بهترین گوشی سامسونگ از هر سری کدام مدل است؟

Samsung Galaxy A33 5G

یکی دیگر از گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ که در کلاس میانرده‌ها قرار می‌گیرد و عملکردی عالی دارد A33 سامسونگ است.

گوشی a33

A33 5G

قیمت گوشی a33بررسی ویدیویی گوشی a33تصویر سه بعدی

گوشی های ۲۰۲۲ سامسونگ

قیمت جهانی این گوشی حدود ۲۸۰ دلار برآورد شده که با توجه به مشخصات آن مقرون‎‌به‌صرفه در نظر گرفته می‌شود. سامسونگ برای این گوشی یکی از تراشه‌ی اختصاصی خودش را استفاده کرده که قدرت بالایی دارد و می‌تواند از پس سنگین‌ترین بازی‌ها هم برآید؛ البته اگر این گوشی را تحت فشار قرار دهید احتمالاً تا اندازه‌ای گرم می‌شود و عملکرد آن افت می‌کند، اما با این وجود هم نسبت این کلاس قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای دارد.

از دیگر مشخصات بسیار عالی در این مدل می‎‌توان به برخورداری از گواهی‎نامه‌‌ی ip 67، نمایشگر امولد FHD+ با رفرش ریت ۹۰ هرتزی تصویر، باتری بزرگ و دوربین باکیفیت اشاره کرد.

مقاله پیشنهادی: معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ در کلاس های مختلف قیمتی

Samsung Galaxy A23

این گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ یک مدل اقتصادیست که اگر آن را برای کاربردهای معمولی می‌خواهید به خوبی می‌تواند رضایتتان را جلب کند.

گوشی a23

a23

قیمت گوشی a23بررسی ویدیویی گوشی a23تصویر سه بعدی

گوشی سامسونگ 2022

سامسونگ a23 که در بازارهای جهانی قیمتی حدود ۱۸۰دلار دارد، از تراشه‌ی پردازنده‌ی Snapdragon 680 استفاده می‌کند و عملکرد پایداری دارد. از نظر دوربین در کلاس قیمتی خودش عالیست و در کل مشخصات قابل‌قبولی دارد.

به نظر شما بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ کدام مدل‌ها هستند؟ تجربه‌ی استفاده از کدام یک را دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. مشتاقانه در انتظار نظرات ارزشمند شماییم.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۱ رای

سوالات متداول

کدام یک از گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ گزینه‌ی مناسب‌تری برای خرید است؟

✔️برای خرید گوشی باید نیازها و انتظاراتتان از یک دستگاه را در نظر بگیرید و ببینید نسبت به هزینه‌ای که درنظر گرفته‌اید، کدام مدل برایتان مناسب‌ترست. در این مقاله در کلاس‌های قیمتی متفاوت، چند مدل از بروزترین‌های این برند کره‌ای که در 2022 وارد بازار شدند را معرفی کردیم که همگی گزینه‌هایی فوق‌العاده برای خرید هستند.

آیا گوشی های ۲۰۲۲ سامسونگ از نظر نرم‌افزاری بروز هستند؟

✔️به طور کلی گوشی های 2022 سامسونگ همگی به صورت پیش‌فرض با چهارمین نسخه‌ از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ عرضه می‌شوند که بر پایه‌ی اندروید 12 طراحی شده و در حال حاضر بروز ترین ورژن محسوب می‌شود. در نتیجه جایی برای نگرانی در مورد بروز بودن نرم‌افزار نیست.

در میان گوشی های سامسونگ 2022 کدام مدل بهترین عملکرد را دارد؟

✔️بدون شک بهترین مدل این برند، نسخه‌ی اولترا از پرچمداران 2022 است که سامسونگ آن را به بهترین مشخصات مجهز ساخته و عملکرد فوق‌العاده‌ای در همه‌ی زمینه‌ها دارد.

کدام گوشی سامسونگ 2022 قیمت مناسب‌ و اقتصادی‌تری دارد؟

✔️اگر تصمیم به خرید یک گوشی اقتصادی دارید که برای کارهای روزمره مناسب باشد، می‌توان گفت A23 مناسب شماست.

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن