خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

به گفته تحلیلگر معروف “آیفون اس ای ۲ احتمالا تولید نخواهد شد”

همان طور که می دانید پیش بینی استراتژی های شرکت اپل برای ساخت گوشی آیفون ۲۰۱۸ کار بسیار مشکلی است هر یک از تحلیل گران در مورد حرکت بعدی این شرکت بزرگ مواردی را مطرح کرده اند اما هیچ یک از این منابع نمی توانند حرکت بعدی این شرکت را به طور دقیق پیش بینی کنند. از تابستان سال گذشته تاکنون شایعات پیرامون گوشی های سال ۲۰۱۸ آیفون شروع شده است. در این میان هر یک از منابع به موارد مختلفی اشاره کرده اند.

به گفته تحلیل گر معروف "آیفون اس ای ۲ احتمالا تولید نخواهد شد"

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از برخی منابع معتبر این شرکت قرار است چندین گوشی را تولید کند. برخی از منابع خاطر نشان کرده اند که این شرکت قرار است ۴ گوشی هوشمند را در سال ۲۰۱۸ تولید کند در حالی که برخی دیگر به ۵ گوشی اشاره کرده اند. همان طور که می دانید شایعات پیرامون نسخه دوم iPhone SE از تابستان تا به امروز شدت گرفته است.

شایعات منتشر شده نشان می دهد که این گوشی ممکن است در سال ۲۰۱۸ تنها به روز رسانی شود و تغییر چندانی نداشته باشد. حال بر خلاف سایر شایعاتی که پیرامون گوشی های سال ۲۰۱۸ شرکت اپل منتشر شده است. خبر جدیدی که منتشر شده است که باز هم همه خبرهای منتشر شده پیرامون گوشی های آیفون تاکنون را در هاله ای از ابهام قرار می دهد. Ming-Chi Kuo تحلیل گر مشهور آبی بر این آتش ریخته و این شایعه را رد می کند.

این تحلیل گر مشهور معتقد است که اپل ممکن است از منابع موجود خود برای ساخت این سه پرچمدار خود استفاد کند. در هر صورت شرکت اپل هر آنچه را که بتواند انجام می دهد تا بتواند سه گوشی پرچمدار به نام های iPhone X سال ۲۰۱۸ و  iPhone X Plus و یک مدل دیگر با صفحه نمایش  LCD و قیمتی ارزانتر را به موقع و بدون تاخیر روانه بازار کند. همچنین این پیش گو خاطر نشان کرده است که از آنجایی که ممکن است شرکت اپل منابع لازم برای تولید یک گوشی دیگر را نداشته باشد تولید یک مدل جدید برای نیمه دوم سال ۲۰۱۸ بعید به نظر می رسد. جدول زمانی که شایعه شده است مدل آیفون اس ای ۲ را نشان می دهد.

به گفته تحلیل گر معروف "آیفون اس ای ۲ احتمالا تولید نخواهد شد"

حال اگر معجزه رخ دهد و شرکت اپل بتواند این گوشی را برای سال ۲۰۱۸ تولید کند مینگ جی کو پیشگوی معروف انتظار دارد که این گوشی با پردازشگری قدرتمند تر و پردازنده سریعتر و همچنین با قیمت گوشی پایین تر نسبت به مدل قبلی خود عرضه شود. با وجود همه این خصوصیات به هر حال سایر ویژگی های این گوشی همانند آیفون ایکس خواهد بود. برای مثال همانند آیفون ایکس از یک پنل تماما صفحه نمایش برخوردار بوده  و از تشخیص چهره و شارژ بی سیم برخوردار خواهد بود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن