خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلجعبه گشاییویدئو

جعبه ‌گشایی موتورولا وان ماکرو

 

گوشی موبایل Motorola One Macro در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. این گوشی از نمایشگر ۶٫۲ اینچی با رزولوشن  ۱۵۲۰x720 پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۷۰ppi بهره می‌برد.

Motorola One Macro یک پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio P70 2GHz  دارد، همچنین دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی ست که می‌توان از طریق کارت microSD تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت ارتقاء یابد. این گوشی هوشمند دو سیم کارته است و از سیم کارت های  Nano-SIM پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل موتورولا وان ماکرو اندروید ۹ (Pie) است.

گوشی موتورولا وان ماکرو از باتری غیر قابل جابجایی ۴۰۰۰mAh  بهره ‌می‌برد و از شارژ سریع ۱۰ واتی بهره برخوردارست. شرکت موتورولا ادعا کرده است که One Macro می‌تواند حداکثر ۲ روز، باتری خود را برای استفاده عادی نگهدارد. این تلفن درگاه USB Type-C داشته و از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نیز بهره می‌برد.

در جعبه گشایی موتورولا وان ماکرو می بینیم که دوربین‌های موتورولا وان ماکرو در بخش پشتی دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0 و اندازه پیکسل ۱٫۱۲ میکرون؛ دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 و اندازه پیکسل ۱٫۷۵ میکرو است. دوربین عقب همچنین دارای قابلیت فوکوس اتوماتیک pdaf و لیزر است. این گوشی از دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو برای سلفی استفاده می‌کند و دارای دیافراگم f / 2.2 و اندازه پیکسل ۱٫۱۲ میکرو است.

گزینه های اتصال شامل Wi-Fi 802.11 b / g / n ، GPS  Bluetooth v4.20 ، USB Type-C، رادیو FM ،۳G  و ۴G است. سنسورهای موجود در تلفن شامل شتاب سنج، سنسور نور محیط، قطب نما / مغناطیس سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و حسگر اثر انگشت هستند.

یکی دیگر از مشاهدات ما در جعبه گشایی موتورولا وان ماکرو این بود که این گوشی دارای ابعاد ۱۵۷ در ۷۵ و ضخامت ۸٫۹۹ میلی‌متر بوده ، وزن ۱۸۶ گرم داشته و جنس بدنه این گوشی از پلاستیک است. این مدل در فروش اولیه با رنگ آبی آسمانی عرضه شده است.شایان ذکر است هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

سوالات متداول

مشخصات سخت افزاری موتورولا وان ماکرو چیست؟

✔️ Motorola One Macro یک پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio P70 2GHz دارد، همچنین دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی ست که می‌توان از طریق کارت microSD تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت ارتقاء یابد. این گوشی هوشمند دو سیم کارته است و از سیم کارت های Nano-SIM پشتیبانی می‌کند.

مشخصات ظاهری و طراحی موتورولا وان ماکرو چیست؟

✔️ جعبه گشایی موتورولا وان ماکرو نشان داد که این گوشی دارای ابعاد ۱۵۷ در ۷۵ و ضخامت ۸٫۹۹ میلی‌متر بوده، وزن ۱۸۶ گرم داشته و جنس بدنه این گوشی از پلاستیک است. این مدل در فروش اولیه با رنگ آبی آسمانی عرضه شده است.

آیا دوام باتری گوشی موتورولا وان ماکرو خوب است؟

✔️ گوشی موتورولا وان ماکرو از باتری غیر قابل جابجایی ۴۰۰۰ میلی آمپری بهره ‌می‌برد و از شارژ سریع ۱۰ واتی بهره برخوردارست. شرکت موتورولا ادعا کرده است که One Macro می‌تواند حداکثر ۲ روز، باتری خود را برای استفاده عادی نگه دارد. این تلفن درگاه USB Type-C داشته و از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نیز بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن