خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزارسیستم عامل

۵ اپلیکیشن برتر برای انتقال موسیقی بین گوشی‌های اندرویدی!

تصور کنید شما در یک سفر جاده‌ای در حال پخش آهنگ از موبایل خود از طریق پخش کننده موسیقی ماشین هستید. دوستان شما لیست پخش شما را دوست دارند. آنها از شما می خواهند که آهنگ‌ها را به گوشی‌های اندرویدی‌شان منتقل کنید. اما شما لپ تاپ خود را همراه ندارید. در چنین شرایطی چه کاری انجام می‌دهید؟ چگونه می‌توانید موسیقی را از یک تلفن Android به گوشی دیگر منتقل کنید؟

۵ اپلیکیشن برتر برای انتقال موسیقی بین گوشی‌های اندرویدی

تمام آنچه شما نیاز دارید یک برنامه اشتراک گذاری موسیقی است که بر روی گوشی شما نصب شده است. این برنامه‌ها به شما امکان می دهند بدون استفاده از داده‌های تلفن همراه خود، موسیقی را بین گوشی‌های اندرویدی جابجا کنید. ما در ۱۹کالامگ ۵ برنامه برتر را برای این امر به شما معرفی خواهیم کرد و لینک دانلود هر کدام را نیز در انتهای معرفی به شما ارائه می‌دهیم.

۱-SHAREit

۵ اپلیکیشن برتر برای انتقال موسیقی بین گوشی‌های اندرویدی

یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های اشتراک فایل، در چند سال گذشته بوده که بسیار بهبود یافته است. روند انتقال موسیقی ساده است. شما باید برنامه را بارگیری کرده و دکمه‌های ارسال و دریافت را بر روی گوشی‌های مربوطه ضربه بزنید. سپس فایل‌های صوتی را در زیر برگه Music انتخاب کنید. نکته جالب اینجاست که پرونده‌های صوتی را در زیر بخش‌های مختلف مانند فایل‌های فردی، آلبوم‌ها، پوشه‌ها و هنرمندان طبقه بندی می‌کند. نه تنها مکان‌یابی فایل‌ها را آسان می‌کند بلکه می‌توانید پوشه‌ها یا آلبوم‌های کامل را نیز به اشتراک بگذارید.

علاوه بر موسیقی، می‌توانید انواع فایل‌ها مانند فیلم، برنامه، عکس، اسناد، فایل‌های ZIP و موارد دیگر را نیز به کمک آن انتقال دهید. برای استفاده از این برنامه به اتصال به اینترنت نیاز ندارید. با این حال، شما باید به همان شبکه Wi-Fi یا hotspot متصل شوید. جالب است که، اگر شخص دیگری برنامه SHAREit را نداشته باشد، می‌توانید موسیقی را با ویژگی اشتراک گذاری فایل بدون نصب موسوم به اشتراک گذاری وب منتقل کنید.

نکات مثبت:

  • سرعت بالا
  • امکان پخش صوتی داخلی

نکات منفی:

  • تبلیغات و اطلاعیه‌های غیرضروری
لینک دانلود از گوگل پلی  – اندازه: ۲۶ مگابایت

۲- XENDER

۵ اپلیکیشن برتر برای انتقال موسیقی بین گوشی‌های اندرویدی

اگر تبلیغات در مورد برنامه SHAREit احساس بدی به شما می‌دهد، می‌توانید Xender را امتحان کنید. Xender با داشتن رابط کاربری مشابه با SHAREit ، تفاوت چندانی با آن نخواهد داشت. در زیر برگه موسیقی، روی دکمه های ارسال و دریافت ضربه بزنید تا اشتراک فایل‌های موسیقی شروع شود. اگرچه مشاهده و انتقال پوشه‌ها را نیز پشتیبانی می‌کند، اما فاقد دسته‌بندی آلبوم یا هنرمندان است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

مشابه SHAREit ، می‌توانید انواع فایل‌ها را با استفاده از این برنامه انتقال دهید. برای انتقال پرونده به اینترنت نیازی نیست.

نکات مثبت:

  • بدون آگهی
  • دستگاه پخش صوتی داخلی

نکات منفی:

  • هیچ هنرمندی و دسته بندی آلبوم وجود ندارد
لینک دانلود از گوگل پلی _ اندازه: ۱۵ مگابایت

۳- FILES BY GOOGLE

۵ اپلیکیشن برتر برای انتقال موسیقی بین گوشی‌های اندرویدی

اگر توجه داشته باشید، دو برنامه فوق پرونده‌های موسیقی را تحت عنوان Music لیست می‌کنند، اما در این برنامه، تب عمومی Audio را خواهید داشت.

۵ اپلیکیشن برتر برای انتقال موسیقی بین گوشی‌های اندرویدی

به همین خاطر این برنامه به شما امکان می‌دهد فایل‌های صوتی را در همه قالب‌ها و فرمت‌ها منتقل کنید. از زنگ‌های از قبل نصب شده، زنگ‌های پیام کوتاه، فایل‌های m4a یا ogg؛ هر فرمتی با برنامه FILES BY GOOGLE قابل اشتراک است. در حالی که دسته‌بندی هنرمندان و آلبوم‌ها در این برنامه وجود ندارد، می‌توانید فایل‌ها را با توجه به پارامترهای مختلف مانند تاریخ، نام پرونده و اندازه مرتب کنید. اشتراک گذاری آفلاین بدون استفاده از داده‌های تلفن همراه امکان‌پذیرست.

نکات مثبت:

  • انواع فایل‌های صوتی را پشتیبانی می‌کند
  • بدون نمایش آگهی

نکات منفی:

  • فقط در Android موجود است
لینک دانلود از گوگل پلی _ اندازه: ۶ مگابایت

۴- (SHAREME (MI DROP

۵ اپلیکیشن برتر برای انتقال موسیقی بین گوشی‌های اندرویدی

از برندهای معروف گوشی‌های هوشمند می‌توان به شیائومی اشاره کرد. ShareMe که قبلاً با نام Mi Drop شناخته می‌شد؛ از برنامه‌های این شرکت است.  ShareMe با الهام گرفتن از SHAREit، فایل‌های موسیقی را در دسته‌های مختلفی چون آهنگ‌ها، هنرمندان، آلبوم‌ها و پوشه‌ها طبقه‌بندی می‌کند. شما حتی می‌توانید فایل مورد نیاز را جستجو کنید.
برای به اشتراک گذاشتن فایل‌های موسیقی، بر روی دکمه Send ضربه بزنید و سپس به برگه موسیقی بروید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد پرونده‌های دیگری از جمله اسناد، فیلم‌ها و مخاطبین را به اشتراک بگذارید.

نکات مثبت:

  • بدون آگهی
  • رابط کاربری جذاب

نکات منفی:

  • فقط به تلفن‌های Android محدود شده است
لینک دانلود از گوگل پلی _ اندازه: ۶ مگابایت

۵- ZAPYA

۵ اپلیکیشن برتر برای انتقال موسیقی بین گوشی‌های اندرویدی

یکی دیگر از برنامه‌‌های اشتراک فایل که می‌تواند برای انتقال موسیقی از تلفن به گوشی دیگر استفاده شود، برنامه Zapya است. علاوه بر آهنگ‌ها، می‌توانید موسیقی‌های هنرمندان، پوشه‌ها و حتی لیست‌های پخش را به اشتراک بگذارید.

سایر ویژگی های جالب شامل اشتراک گذاری گروهی و به اشتراک گذاری کد QR است. متأسفانه، این برنامه با موارد غیرضروری مانند تبلیغات، مشابه SHAREit ، سنگین شده است.

نکات مثبت:

  • اشتراک لیست پخش

نکات منفی:

  • تبلیغات
لینک دانلود از گوگل پلی _ اندازه: ۱۱ مگابایت

آیا برای این برنامه‌ها اینترنت ضروری است؟

برنامه‌های فوق نیازی به اتصال به اینترنت ندارند اما ابتدا باید آنها را بارگیری کنید. اگر بخواهید به تنهایی فایل یا موسیقی را انتقال دهید، انجام این کار معقول است. در صورتی که می‌خواهید فقط یک آهنگ تکی را به اشتراک بگذارید، می‌توانید آن را از طریق هر برنامه پیام رسان فوری نصب شده بر روی تلفن خود مانند WhatsApp ،Telegram یا Facebook Messenger انجام دهید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن