خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار گوشی موبایل

گوشی جدید اسنشال و سنت‌شکنی در طراحی موبایل

اسنشال فون یکی از گوشی‌های خیره کننده در نظر گرفته می‌شود که ابتدا از نظر نرم‌افزاری ضعیف عمل کرد؛ اما به مرور زمان عملکرد آن بهبود و ارتقاء پیدا کرد. طی این مدت خالق اندروید بسیار ساکت بوده است. اولین دستگاهی که توسط این شرکت تولید شد آن طور که باید نتوانست نظرها را جلب کند. حال خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه این سازنده، تولید گوشی موبایل دیگری را در برنامه دارد. برای اولین بار، اندرو رابین؛ مخترع اندروید، تصاویر رمزآلودی از گوشی جدید اسنشال را بدون هیچ‌گونه متنی توییت کرد.

در توییت‌های جدید این فرد در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۹ تصاویری از موبایل نمایش داده شده که به نظر می‌رسد دارای یکی از طولانی‌ترین نسبت ابعادی است که تاکنون در یک تلفن هوشمند شاهد آن بوده‌ایم. همچنین یک رابط کاربری جدید بی‌نظیر را بکار خواهد گرفت. در حال حاضر مشخص نیست که این مدل یکی از نسخه‌های بعدی اسنشال فون و یا یک دستگاه کاملاً جدید باشد یا خیر؛ اما پس از آن اسنشال توییت‌های رسمی‌تری را ارسال کرده است.

ما در حال حاضر بر روی یک مدل جدید کار می‌کنیم که نظر شما را به طور کلی در مورد موبایل تغییر خواهد داد. اکنون خارج از آزمایشگاه در حال آزمایش است منتظر انتشار خبرهای بیشتری از این گوشی باشید

گوشی جدید اسنشال فون

Rubin و Essential هیچ یک خصوصاً به کلمه “تلفن” اشاره نکرده‌اند – آنها فقط به نوعی از دستگاه موبایل اشاره کرده‌اند اما در توییت Essential یک نماد تلفن در صفحه اصلی به چشم می‌خورد. حتی هنوز مشخص نشده که اندرو رابین روی این گوشی از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد یا خیر؟ البته بعید به نظر می‌رسد که کسی که خالق اندروید بوده آن را در محصولاتی که قرار است خودش تولید کند مورد استفاده قرار ندهد. مخصوصاً بعد از اینکه سیستم عامل اندروید در  اسنتشال فون عملکرد ضعیفی را از خود نشان داد؛ اما مطمئناً رابط کاربری آن با آنچه که تاکنون شاهد آن بوده‌ایم به طور کلی فرق خواهد داشت.

با توجه به شکل عجیب و غریب بلندی که بکار گرفته، استفاده از یک پوسته جدید نرم‌افزاری اختصاصی حیاتی است. شاید شکل آن کمی غیر متداول به نظر برسد؛ اما با توجه به اینکه این روزها گوشی‌های موبایل همه به یک شکل طراحی شده و در واقع از یک زبان پایه طراحی استفاده می‌کنند، ظهور موبایل‌هایی مثل Surface Duo و این گوشی جدید اسنشال می‌تواند کمی در این حوزه تنوع ایجاد کند.

گوشی اسنشال فون

[aparat id=”v7sWC”]

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

نظر شما در مورد این گوشی موبایل چیست آیا می‌تواند توجه آن دسته افرادی که به دنبال طراحی خاص گوشی‌های موبایل هستند را جلب کند یا خیر؟ نظرات خود را با ۱۹ کالامگ در میان بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن