قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A21s ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A21s ظرفیت 64 رم 4 گیگابایت

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند سامسونگ
  • مدل کالا: Samsung Galaxy A21s-64GB مدل SM-A217F/DS
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی سامسونگ Galaxy A01 Core ظرفیت 16 رم 1 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی a01 coreگوشی a01 core از جمله مدل‌های گوشی ارزان قیمت سامسونگ محسوب می‌شود که در تاریخ 6 آگوست 2020 وارد بازار شد. در واقع قیمت گوشی a01 core آنقدر اقتصادیست که جای هیچ انتقادی را باقی نمی‌گذارد، ولی با این وجود هر فردی، حتی کسی که کم‌ترین انتظارات را از یک گوشی همراه دارد، احتمال د..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y9 Prime-2019 ظرفیت 128 گیگابایت

 نقد و بررسی هواوی وای 9 پرایم - 2019  (Huawei Y9 Prime-2019)در نظر گرفتن امکانات منحصر به فرد و رویدادهای خاص اکثراً برای گوشی‌های بالارده هر برند است؛ اما بسیاری از مخاطبان هنگام خرید گوشی‌ موبایل معمولی با قیمت کمتر را جز اولویت‌های خود قرار می‌دهند. شرکت‌های معتبر نیز بخش قابل توج..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Redmi 9C ظرفیت 32 گیگابایت

نقد و بررسی ردمی 9cردمی 9c به عنوان عضوء جدید خانواده‌ی میان رده‌ی شیائومی به طور رسمی در آگوست 2020 راهی بازار موبایل شد. این گوشی بیانگر اینست که دنیای گوشی‌های میان رده‌ی شیائومی روزبه‌روز در حال پیشرفت و بهتر شدن است. در ادامه ردمی ۹ سی را به طور کامل بررسی کرده و علاوه بر قیمت گوشی ردمی 9c که ب..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y8s ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی هواوی y8sهواوی y8s از تاریخ 21 می 2020 وارد بازار شد و از آنجایی که جزء معدود گوشی‌های برند هواوی است که از خدمات گوگل پشتیبانی می‌کند و بعلاوه گوشی y8s قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد، از همان ابتدا با استقبال قابل‌توجهی رو‌به‌رو شد. اگر قصد خرید یک میانرده باکیفیت دارید، هواوی y8s گ..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A51 ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی A51 قبل از اشاره به هر نکته‌ای پیرامون گوشی A51 می‌بایست گفت که اگر به دنبال یک گوشی با نمایشگر بزرگ، طول عمر باتری فوق‌العاده با قیمتی مقرون به صرفه هستید، سامسونگ A51 قطعاً بهترین گزینه برای شما در هنگام خرید گوشی به حساب می‌آید. سامسونگ تاکنون چندین مدل از سری A خود را روانه باز..

بدون قیمت 7,399,000 تومان

نقد و بررسی گوشی a21s ، پرفروش‌ترین مدل اندرویدی 2020

گوشی‌های سامسونگ با نام  اقتصادی و میان رده هر روز بهتر و بهتر می‌شوند و با توجه به شرایط اقتصادی این روزها به گزینه مطلوب‌تری برای خرید گوشی تبدیل می‌شوند . گوشی a21s یک گوشی با عمر باتری فوق‌العاده و دوربین بسیار خوب، به جمع مقرون به صرفه‌های دوست داشتنی پیوسته است. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ هستید که بتوانید بدون لگ زدن با آن بازی کنید ، در شبکه‌های اجتماعی بچرخید و عکس‌هایی خوبی بگیرید، گوشی سامسونگ a21s می‌تواند کاندیدای مناسبی با توجه به مناسب بودن قیمت گوشی a21s برای شما باشد. با 19کالا همراه باشید تا به نقد و بررسی مشخصات گوشی a21s و قیمت گوشی سامسونگ a21s بپردازیم.

قیمت گوشی a21s

سامسونگ در سال 2020 طیف جدیدی از سری A خود را معرفی کرد، این سری هم شامل گوشی‌های بالارده و گران قیمت میشد و هم اقتصادی و پایین‌رده. سامسونگ a21s پنجمین عضو از این سری محسوب می‌شود که با توجه به قیمت گوشی سامسونگ a21s می توان گفت در واقع نسخه ارزان‌ قیمت‌تر A31 است. قیمت گوشی a21s امروز در بازار ایران دچار نوسانات زیادی است، اما a21s قیمت جهانی 197 یورویی دارد. در ادامه به بررسی قیمت گوشی a21s و مشخصات سامسونگ a21s می‌پردازیم تا ببینیم این گوشی هوشمند چه قابلیت‌ و عملکردهایی و نسبت به قیمت a21s ، ارزش خرید گوشی a21s به چه میزان می باشد .

گوشی a21s

مشخصات گوشی a21s از نظر نرم افزار

مشخصات گوشی a21s با اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.1 اختصاصی سامسونگ عرضه می شود که قابلیت آپدیت به اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 را نیز دارد. گوشی a21s از نظر نرم افزار عملکرد مطلوبی دارد، اگرچه ممکن است در اجرای برنامه‌های خیلی سنگین کمی زمان بیشتری برای لود کردن صرف کند ولی باز هم samsung a21s به عنوان یک میان رده اقتصادی خیلی خوب عمل می‌کند!

مشخصات سامسونگ a21s از نظر سخت افزار

تجربه بازی و گیمینگ سامسونگ a21s در بین میان‌رده ها خیلی خوب است و حتی بازی‌های سنگین مثل پابجی ،آسفالت 9 و کال.آف.دیوتی را خیلی روان و بدون لگ زدن اجرا می‌کند و در استفاده طولانی ‌مدت هم داغ نمی‌کند . سامسونگ از کم مصرف ترین تراشه سال یعنی اگزینوس 850 در گوشی a21s استفاده کرده، این چیپست در گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده و همینطور پایین رده استفاده می‌شود و مصرف انرژی بسیار کمی دارد و باعث ارائه‌ی عمر باتری عالی ازسوی گوشی می‌شود. البته با توجه به گوشی a21s قیمت روز شاید بهتر بود از پردازنده قوی‌تری در آن استفاده می‌شد.

مشخصات سامسونگ a21s از نظر پردازشگر گرافیکی امیدوارکننده‌تر از پردازشگر اصلی است. برای تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی سامسونگ از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 استفاده کرده است.  علاوه بر حافظه داخلی، برای افزایش فضای ذخیره‌سازی گوشی a21s تا سقف 512  گیگابایت نیز می‌توان از کارت حافظه microSD استفاده کرد. لازم به ذکر است که سامسونگ a21s اس در نسخه‌ی 3/32، 4/64 و 6/64 گیگابایتی در ‌دسترس کاربران قرار گرفته است. به طور کلی عملکرد گوشی سامسونگ a21s لذت بخش است و در وب گردی،  گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و تماشای فیلم تجربه خوبی را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد.

طراحی گوشی a21s

به طور کلی ، گوشی a21s طراحی ساده و همه پسندی دارد و با توجه به قیمت گوشی a21 s بسیار عالی کار شده است. حدود 83 درصد از پنل جلویی متعلق به نمایشگر است و کمی حاشیه در اطراف آن مشاهده می‌شود، این در حالیست که در میان‌رده‌های پریمیوم مانند گلکسی A71 این رقم ۸۷ و در پرچمداران هم بالای ۹۰ است.  در گوشی سامسونگ a21s خبری از ناچ و شکاف نیست و دوربین سلفی در سمت چپ نمایشگر بصورت هول پانچ طراحی شده که وجه تمایز سامسونگ a21s با مدل‌های قبلی هم به حساب می‌آید، گرچه ممکن است حفره دوربین سلفی از نظر برخی کمی بزرگ به نظر برسد و هنگام تماشای محتوا جلب توجه کند ولی باز هم بهتر از ناچ است!

samsung a21s در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و قرمز به بازار عرضه شده که تلاقی این ترکیب رنگ‌ها با بدنه‌ی براق هولوگرافیکی آن می‌تواند نظر هر کاربری با هر سلیقه‌ای را جلب کند. وقتی نور از زوایای خاصی به پنل پشتی samsung a21s برخورد می‌کند، بازتاب‌هایی شبیه رنگین کمان ساطع می‌شود که بسیار چشم نواز است. گرچه سامسونگ از بدنه و فریم پلاستیکی محکم و بادوام در پنل پشتی استفاده کرده، اما ظاهر سامسونگ a21s بسیار لوکس و امروزی به نظر می‌رسد. در پشت گوشی a21s ، ماژول مستطیل شکل دوربین به چشم می‌خورد که انصافاً سامسونگ در طراحی آن سلیقه به خرج داده و چیزی از ماژول‌ دوربین گوشی‌های پرچمدار این برند کم نگذاشته و همین طراحی جلوه‌ای منحصر‌به‌فرد به ظاهر آن بخشیده و وقتی به قیمت گوشی a21s اس بیشتر قدر این طراحی را می‌دانید.

کمی پایین‌تر از ماژول دوربین و در مرکز، حسگر اثرانگشت با کارکردی فوق‌العاده تعبیه شده است، با اینکه ابعاد گوشی a21s نسبتاً بزرگ است ولی به راحتی می‌توان با یک دست از این حسگر استفاده کرد . سایر عناصر سخت افزاری هم مانند اکثر مدل‌ها جایگیری همیشگی خود را دارند؛ کلید‌‎های پاور و تنظیم صدا در لبه‌ی سمت راست و درگاه اختصاصی کارت حافظه‌ی microSD نیز در لبه‌ی سمت چپ گوشی a21s قرار دارد. علاوه بر‌ این، در لبه‌ی پایین آن میکروفون اصلی، اسپیکر، میکروفون ثانویه، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و درگاه شارژ USB Type-C تعبیه شده است.

قیمت گوشی a21s

صفحه نمایش گوشی سامسونگ a21s

نمایشگر سامسونگ a21s  یک ال سی دی 6.5 اینچی است که با حاشیه های نازک احاطه شده است. شرکت کره‌ای برای صرفه جویی در هزینه‌های ساخت گوشی a21s ، صفحه‌نمایش را از نوع PLS IPS انتخاب کرده، گرچه این پنل به پای سوپرآمولد به کار رفته در گوشی a21s نمی‌رسد، ولی روشنایی خوبی دارد و انرژی کمتری هم مصرف می‌کند.

صفحه نمایش سامسونگ a21s رنگ‌ها را بصورت زنده و طبیعی نشان می‌دهد. با این حال، رنگ‌ها کمی تنالیته آبی دارند. وضوح تصویر 720 در 1600 پیکسل است که کمی برای صفحه نمایش 6.5 اینچی کم به نظر می‌رسد. حتی در رده قیمت گوشی a21s می‌توان گوشی‌های زیادی را با صفحه تمام اچ‌دی پیدا کرد. گرچه انتظار داشتیم در گوشی a21s صفحه نمایش بهتری داشته باشد، اما با این وجود صفحه نمایش فعلی هم قابل قبول است. حداکثر روشنایی نمایشگر در حالت خودکار به حدود ۵۱۰ نیت می‌رسد که برای استفاده در اکثر شرایط نوری به‌جز زیر نور مستقیم خورشید کافی است، البته اگر دارک مود را فعال کنید مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

باتری گوشی سامسونگ a21s

در این بخش سامسونگ a21s حسابی قدرت نمایی می‌کند. samsung a21s اس تحت عنوان یک گوشی مقرون به صرفه به یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر-ساعتی مجهز است. اگر واقعاً می خواهید از شر اضطراب تمام شدن باتری خلاص شوید، حتماً عاشق این گوشی سامسونگ خواهید شد. با این گوشی شما به راحتی می‌توانید تا ساعت‌ها فیلم ببینید، بازی کنید و محتوا به اشتراک بگذارید.

برای اینکه دید واقع بینانه‌تری نسبت به عملکرد باتری samsung a21s اس داشته باشید، تست هایی بر روی آن انجام دادیم که نتایج آن به این صورت است: با یک ساعت بازی کال-اف-دیوتی موبایل، کاهش درصد بازی حدود 20 درصد، یک ساعت فیلمبرداری تنها حدود 12 درصد از شارژ باتری را کم کرد و به مدت 14 ساعت می توانید بصورت مدام روی سامسونگ a21s ویدیوی فول اچ دی پخش و تماشا کنید.

در واقع در تست باتری سامسونگ a21s توانست تقریبا به مدت 2 روز بدون نیاز به شارژ مجدد در حالت کار سنگین دوام بیاورد، که اگر این استفاده را سبک کنید، تا مدت 3 روز هم می توانید باتری گوشی a21s را شارژ نکنید و از گوشی موبایل خود استفاده کنید. گوشی سامسونگ a21s در بخش شارژ باتری عملکرد تقریباً خوبی دارد و از قابلیت شارژ سریع 15 واتی که توان متوسطی محسوب می شود نیز برخوردار است.

با توجه به اینکه یک شارژر 15 واتی باید باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را شارژ کند، برای فول شارژ شدن گوشی سامسونگ a21s باید کمی حوصله به خرج دهید. در واقع برای رسیدن به شارژ 50 درصد حدود 55 دقیقه زمان می برد و اگر که می خواهید باتری گوشی a21s را تا 100 درصد شارژ کنید، باید حدود 130 دقیقه (بیش از دو ساعت) منتظر بمانید.

دوربین گوشی a21s

دوربین گوشی سامسونگ a21s بسیار شبیه دوربین گوشی‌های پرچمدار مثل سامسونگ گلکسی اس 20 و اس 20 اولترا است. سامسونگ از لنزهای متنوع و مختلفی برای این مدل استفاده کرده تا دست شما را حسابی برای عکاسی باز بگذارد که نسبت به قیمت گوشی a۲۱s واقعاً عالیست.

گوشی a21s با دوربین چهارگانه ارائه می شود: یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی ترکیب لنز ماژول چهارگانه‌ی دوربین اصلی را می‌چینند . در این ماژول ، سنسور اصلی بسیار موفق عمل کرده و عکس‌های بسیار خوبی را ثبت می‌کند و کمتر گوشی‌ای پیدا می‌شود که قیمت گوشی a21s را داشته باشد و همچین کیفیتی ارائه دهد. البته دوربین ماکرو که در عکسبرداری از فاصله خیلی کاربرد دارد ممکن است رضایت صد در صدی شما را کسب نکند.

سامسونگ a21s

برخی از افراد ممکن است رنگ‌های شاد و اشباع‌تر را خوب بدانند و دقیقاً همان چیزی باشد که می‌خواهند، اما خب به هر حال کمی با حالت واقعی متفاوت است و کاملاً به سلیقه شما و انتظار شما از عکس برمی‌گردد. samsung a21s اس یک حالت پرتره دارد که سامسونگ به آن فوکوس زنده (Live Focus) یا حالت بوکه می‌گوید که با ایجاد عمق در تصویر عکس‌های واقعی‌تر و بهتری را ثبت می‌کند. گاهی اوقات لنز دوربین در تفکیک پس زمینه و سوژه ضعیف عمل می‌کند که البته ممکن است خیلی هم به چشم نیاید، اما در مواقعی دیگر عملکرد عالی دارد.

گوشی سامسونگ a21s حالت شب (night mood) ندارد، بنابراین خیلی روی این مدل عکس برای پست و استوری شبکه‌های اجتماعی خود حساب باز نکنید. حالا که صحبت از شبکه‌های اجتماعی شد بهترست کمی هم در مورد دوربین سلفی این گوشی بدانید، به طور کلی دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی گوشی سامسونگ a21s عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. سلفی گوشی a21s قابلیت حالت زیبایی معمول سامسونگ را دارد، ولی حتی وقتی که حالت زیبایی را غیرفعال می‌کنید، صاف شدن پوست تا حدودی ایجاد می‌شود. عکس های فوق عریض (اولتراواید) تقریباً مشابه عکس‌هاییست  که با دوربین اصلی گرفته می‌شود – در نور شدید، رنگ‌ها تا حدی پر رنگ‌ترند- اما به طور کلی عکس‌ها بسیار زیبا و سرزنده هستند.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی a21s

فیلمبرداری گوشی a21s

در بخش فیلمبرداری، گوشی a21s با توجه به محدوده قیمتی خود رضایت‌بخش است، می‌توانید فیلم‌های فول اچ دی خوبی را مخصوصاً در شرایط نوری ایده‌آل ضبط کنید. رنگ هم در فیلم‌ها سرزنده است و فوکوس خودکار هم بسیار سریع است و باید گفت با نگاهی به قیمت گوشی a21s در رنج قیمتی خود، فیلمبرداری بی‌نظیری دارد.

قیمت سامسونگ a21s

ارزش خرید گوشی a21s

گوشی a21s قیمت روز زیر 200 یورو دارد و شاید نسبت به برندهای دیگر کنجکاو باشید که آیا خرید گوشی a21s انتخابی عاقلانه است یا خیر؟ a21s قیمت بالاتری نسبت به رقبای چینی خود دارد، اما بر کسی پوشیده نیست که شاید برای a21s قیمت بالاتری بپردازید ولی حداقل از لحاظ نرم افزاری و نداشتن باگ تا حد زیادی خیالتان راحت است. از این رو با بررسی مشخصات گوشی a21s باید گفت که خرید گوشی سامسونگ a21s می‌تواند یک گزینه معقولانه برای شما باشد. برای خرید گوشی a21s و دیدن مشخصات گوشی سامسونگ a21s و عکس گوشی a21s به سایت فروشگاهی 19 کالا سر بزنید. لازم به ذکر است a21s قیمت پایین‌تری نسبت به بازار در فروشگاه پر تخفیف ما دارد.

مزایا گوشی a21s :

  • باتری فوق العاده
  • دوربین اصلی در نور روز عالی است
  • طراحی زیبا
  • قیمت گوشی a21s مقرون‌ به‌صرفه است
  • اندروید 10

معایب سامسونگ a21s :

  • عملکرد ضعیف سامسونگ a21s
  • دوربین فاقد حالت های عکسبرداری در شب و حرکت آهسته است
  • جنس بدنه پلاستیکی
اطلاعات کلی
برند سامسونگ
مدل Samsung Galaxy A21s SM-A217F/DS
GPU (گرافیک) Mali-G52
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 48 مگاپیکسل(چهار گانه)
اندازه 8.9 ×75.3 × 163.6 میلی متر
وزن 192 گرم
جنس بدنه فریم و پنل عقب پلاستیکی، پنل جلو شیشه ای
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی -4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, May 15
سال تولید 2020
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (4x2.0 GHz Cortex-A55 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
سازنده چیپست Exynos
چیپست (Exynos 850 (8nm
سرعت 2.0 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 10
صفحه نمایش
اندازه 6.5 اینچ
نوع صفحه نمایش PLS TFT، لمسی خازنی 16میلیون رنگ
رزولوشن 1600 × 720 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~82.8%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~270
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSDXC (استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 48 مگاپیکسل (چهارگانه)
رزولوشن 1600 × 720 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری قابلیت فیلم برداری FULL HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 13 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت-شتاب سنج(حسگر حرکتی) -حسگر مجاورتی-ژیروسکوپ-قطب نما
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA /LTE-A
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, GALILEO, BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB USB Type-C 2.0
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail ,IM
تکنولوژی مرورگر HTML
جاوا
سایر پشتیبانی از فرمت های تصویری MP4/WMV/H.264-پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/WMA/eAAC+/FLAC-ویرایش عکس و فیلم -قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف-قابلیت شارژ سریع باتری(15وات)- پشتیبانی از رابط کاربری One UI 2.0
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.