قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

نحوه رهگیری مرسوله

19 کالا به تمام مشتریان خود این امکان را می‌دهد که در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته بتوانند سفارشات خود را در سایت ثبت کنند. 


سفارشات پس از تحویل به پست  یا سایر سامانه های دلیوری طرف قرارداد بنا به ترافیک کاری آن سامانه ها و منطقه جغرافیایی  به دست مشتریان می‌رسد.


ارسال سفارشات در مناطق 22 گانه تهران از طریق سامانه دلیوری 19 اکسپرس بوده و امکان پرداخت در محل نیز برای عزیزان فراهم است. برای مرسوله های 19 اکسپرس در حال حاضر امکان رهگیری وجود ندارد. 


تمامی مرسولات پستی 19کالا بیمه حمل و نقل می شود و لازم است خریدار محترم قبل از دریافت کالا از مامور پست نسبت به بازگشایی بسته و مشاهده وجود تمام اقلام سفارش ( عدم هرگونه کسری کالا ) اقدام و همچنین از سلامت فیزیکی کالا ها ( عدم ضربه خوردگی یا شکستگی صرفا ظاهری) اطمینان حاصل نماید. دریافت بسته به منزله تایید می باشد و پس از دریافت بسته توسط مشتری امکان طرح ادعای عدم سلامت فیزیکی وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این کنترل فقط در رابطه با وجود تمام اقلام سفارش و سلامت ظاهری و فیزیکی اقلام انجام می شود و سلامت کارکرد دستگاه در این مرحله مدنظر نیست و به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد. 


پس از گذشت 24 ساعت از تحویل مرسوله پستی به متصدی اداره پست، کد رهگیری به ایمیل (در صورتی که ایمیل صحیح خود را در پنل حساب کاربری وارد کرده باشید) و پنل کاربری مشتری در سایت 19 کالا  ارسال خواهد شد که با استفاده از این کد می‌توانند سفارشات خود را رهگیری کنند. 19 کالا جهت کسب رضایت حدأکثری مشتریان خود نهایت سعی و دقت خود را در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده به کار می‌برد.


جهت سهولت در رهگیری مرسوله خود میتوانید شماره مرسوله را در قسمت جستجو زیر وارد کنید.



© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.