خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیگجت‌های هوشمند

نقد و بررسی Mi Watch؛ اولین ساعت هوشمند شیائومی!

همانطور که همه ما می دانیم، شیائومی تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۱۹ را برای راه اندازی برخی از فناوری‌های سطح بالای خود انتخاب کرده بود و در این رویداد  Xiaomi Mi Watch را در کنار اولین گوشی هوشمندبا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و Mi TV 5 معرفی کرد. معرفی Xiaomi Mi Watch که به عنوان اولین ساعت هوشمند Xiaomi نیز به شمار می‌رود، در ادامه روند تولید و عرضه موفقیت‌آمیز دستبند سلامت  Xiaomi Mi Band 4 است.

نقد و بررسی Mi Watch؛ اولین ساعت هوشمند شیائومی!

در حال حاضر، این محصول برای بازار محلی راه اندازی شده و بزودی به عرضه جهانی هم می‌رسد. قبل از اینکه درباره ویژگی‌های ساعت هوشمند شیائومی را بررسی کنیم، اجازه دهید مشخصات ان را در یک نمای کلی بیان کنیم:

یک نمای کلی از ویژگی‌های می واچ:

مانند Apple Watch در طراحی آن از صفحه نمایش مربع استفاده شده که لبه‌های گرد را در کنار تاج و یک دکمه فیزیکی در سمت راست به ارمغان می آورد. از نظر نمایشگر، این ساعت مچی دارای صفحه لمسی ۱٫۷۸ اینچی Super AMOLED  است. Corning Gorilla Glass 3 قسمت فوقانی را پوشش می‌دهد.

نقد و بررسی Mi Watch؛ اولین ساعت هوشمند شیائومی!

Xiaomi Mi Watch سیستم عامل Google vesh را با همکاری پوست MIUI خود اجرا می‌کند. به چیپست ۲۸ نانومتری چهار هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon Wear 3100 مجهز شده است. پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 304 است در بخش حافظه، ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی و بدون پشتیبانی از کارت حافظه خارجی خواهید داشت.

مقاله پیشنهادی: بهترین ساعت هوشمند

در بخش تأمین انرژی، شیائومی Mi Watch باتری ۵۷۰ میلی آمپر ساعتی را به تکنیک شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.سایر مشخصات شامل Mi Watch شامل بلوتوث، GPS ، WIFI، بلندگو، NFC(فقط در چین)، سنسور ضربان قلب، فشارسنج و موارد دیگر است.

مشخصات فنی و ظاهری

طراحی و ساختار بدنی

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

بیایید بحث را با ظاهر فیزیکی ساعت هوشمند شیائومی شروع کنیم. در نمای کلی ساعت شیائومی Mi یک طراحی ارگونومیک بسیار شبیه به اپل واچ را دارد. علاوه بر این، به شکل مربع به شکل ۴۴ میلی‌متر با لبه‌های گرد دارد. صفحه نمایش ۱٫۷۸ اینچی این ساعت هوشمند با محافظ Corning Gorilla Glass 3 همراه است.

در این محصول از فریم آلومینیوم مات استفاده شده، این ساعت دو بند قابل تعویض و دارای سوراخ دارد که می‌توانید ساعت را روی هر اندازه مچ دست به راحتی تنظیم کنید. علاوه بر این، بخش پشتی از سرامیک ساخته شده تا میزبان برخی سنسورهای هوشمند برای عملکردهای ردیابی تناسب اندام باشد. در سمت راست برای تنظیمات یک دکمه چرخان و قابل فشار قابل مشاهده است. طبق مشخصات فیزیکی ابعاد آن  ۴۴٫۷ در ۳۶٫۹ در ۱۲٫۳ میلی‌متر و وزن ۴۴ گرم دارد. رنگبندی آن مشکی و نقره‌ای است.

نرم افزار و پردازنده خوب:

نقد و بررسی Mi Watch؛ اولین ساعت هوشمند شیائومی!

بخش نرم افزار Xiaomi Mi Watch وجود سیستم عامل Google را در کنار برخی از اجزای سیستم MIUI تأیید می‌کند. به همین دلیل، پوسته MIUI در بارگیری برخی از برنامه‌های مفید مانند فروشگاه برنامه، تم‌ها، حالت تاریک و تم ساعت به ساعت هوشمند کمک می‌کند.

علاوه بر این، شیائومی دستیار صوتی هوشمند خود را در Mi Watch برای کنترل تجهیزات مختلف خانه‌های هوشمند و غیره اجرا کرده است.

وقتی صحبت از قسمت چیپست می‌شود، Xiaomi Mi Watch با پردازنده چهار هسته‌ای Qualcomm Snapdragon Wear 3100 تا ساعت ۱٫۲ گیگاهرتز در خدمت کاربران است تا عملکرد فوق العاده خوب و روان را برای او به ارغوان آورد. در بخش گرافیکی نیز، تراشه Adreno 304 در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش:

نقد و بررسی Mi Watch؛ اولین ساعت هوشمند شیائومی!

همانطور که گفته شد Xiaomi Mi Watch دارای صفحه نمایش طراحی مربعی با گوشه‌های گرد است. این یک صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED با اندازه ۱٫۷۸ اینچ است.

علاوه بر این، صفحه نمایش وضوح ۳۶۸ در ۴۴۸ پیکسل و ۳۲۶ پیکسل تراکم پیکسل را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای ایمنی، این شرکتاز Corning Gorilla Glass 3 استفاده کرده است. صفحه ضد آب این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که آن را در شرایط آب و هوایی مختلف بپوشند.

فضای ذخیره سازی :

خوشبختانه Mi Watch  رم ۱ گیگابایتی و ۸ گیگ حافظه در فضای ذخیره سازی داخلی را ارائه می‌کند. به نظر می‌رسد داشتن چنین فضای خوبی بسیار چشمگیر است. این ساعت کارت حافظه خارجی را برای گسترش فضا ذخیره سازی ساپورت نمی‌کند.

باتری:

این ساعت مچی هوشمند میزبان باتری غیر قابل جابجایی ۵۷۰ میلی آمپر ساعتی است. مطابق ادعاهای شیائومی، این باتری دوامی تا ۳۶ ساعت با یک بار شارژ خواهد داشت. جالب اینجاست که از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

اتصال:

Xiaomi Mi Watch از نظر استانداردهای بی‌سیم به گزینه‌های اتصال مختلفی دسترسی دارد. به طور خاص، بلوتوث ۴٫۲، WIFI 802.11 b / g / n ، GPS را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، قابلیت NFC را نیز دارد.

دیگر ویژگی‌ها:

علاوه بر مشخصات ذکر شده در بالا، مچ بند پوشیدنی Mi Watch برخی از حسگرهای سلامتی و تناسب اندام مانند سنسور ضربان قلب، فشارسنج، شتاب سنج، ژیروسکوپ و … را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تمامی این موارد این ساعت هوشمند برا به یک گزینه ایده‌آل برای خرید یک گجت پوشیدنی مناسب تبدیل می‌کند!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. بنام الله
    باسلام با خواندن مشخصات ساعت هوشمند بی نظیر شیائومی می واقعآ لذت بردم واز واردکنندگان این محصول خوب لذت بردم واگر واردکنندگان محترم مثل بعضی واردکنندگان مسئله ریجستری حل کنند عالی میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن