قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A20s ظرفیت 32 گیگابایت رم 3GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند سامسونگ
  • مدل کالا: Samsung Galaxy A20s-32GB مدل SM-A207F/DS
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی شیائومی Poco M3 ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی تخصصی پوکو M3 ظرفیت 64 گیگ رم 4GBاگر به تماشای ویدیو علاقه‌مند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که ویدئو نقد و بررسی Poco M3 را حتماً تماشا کنید که در 27 نوامبر 2020 وارد بازار شد. فروشگاه اینترنتی 19کالا در ادامه به معرفی گوشی پوکو M3 می‌پردازد. گفتنیست که هدف خط تولید گوشی پوکو کسب رضایت ..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A21s ظرفیت64 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی a21s ، پرفروش‌ترین مدل اندرویدی 2020 گوشی‌های سامسونگ با نام  اقتصادی و میان رده هر روز بهتر و بهتر می‌شوند و با توجه به شرایط اقتصادی این روزها به گزینه مطلوب‌تری برای خرید گوشی تبدیل می‌شوند . گوشی a21s یک گوشی با عمر باتری فوق‌العاده و دوربین بسیار خوب، به جمع مقرون به صر..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y8p ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی هواوی Y8pامروزه اخبار داغ بازار موبایل بیشتر مربوط به رقابت سخت میان‌رده‌هاست. گرایش بیشتر افراد به خرید گوشی میان‌رده افزایش یافته و همین امر به اهمیت این رقابت دامن می‌زند. هوآوی از یک مدل میان‌رده‌ی کاربرپسند و خوش ساخت خود با عنوان گوشی y8p در ماه ژوئن 2020 رونمایی کرد. هواوی y8p و..

بدون قیمت

گوشی آنر 10X Lite ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی آنر 10X Lite ظرفیت 128 گیگابایتبرند آنر که زیرمجموعه‌ای از برند هوآوی به شمار می‌رفت؛ چندی است که از هوآوی جدا شده و به طور مستقل فعالیت می‌کند. این برند محور اساسی خود را تولید گوشی‌های ارزان قیمت و با کیفیت که ارزش خرید بالایی داشته باشد قرار داده است. در تاریخ 29 اکتبر 2020،..

بدون قیمت

گوشی ال جی K51S ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی ال جی  K51Sگوشی ال جی K51s به همراه ال‌ جی K61 و ال جی K41S در آوریل 2020 روانه بازار شده است. هر سه گوشی  در بعضی از مشخصات مشابه هستند مثلاً دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 6.5 اینچی هستند. در بخش دوربین تفاوت ‌های زیادی بین این سه مدل وجود دارد که از جمله ..

بدون قیمت

برای تغییر رنگ روی دکمه ی متناظر کلیک کنید.

مشکی
آبی
سبز
قرمز

نقد و بررسی گوشی سامسونگ a20s

گوشی سامسونگ a20s یکی از مدل‌هایی است که سامسونگ در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد. سامسونگ به منظور رقابت با برندهای رقیب در سطح میان‌رده‌ها، گوشی a20s را در مقایسه با نسخه قبلی بهبود بخشیده است. با این پیشرفت‌ها، سامسونگ a20s از نظر ظاهری جذاب‌تر به نظر می‌رسد و البته مشخصات گوشی a20s و قیمت گوشی a20s نیز مناسب است که خرید گوشی a20s را تبدیل به گزینه مناسبی می‌کند. همچنین مطابق با سلیقه خود، رنگ مورد علاقه‌تان می‌توانید از انواع مشکی، سبز و قرمز را انتخاب کنید.

قیمت گوشی a20s

قیمت a20s نسبت به همرده‌های خود زیاد بالا نیست. قیمت گوشی a20 s در بازارجهانی از 144 دلار شروع می‌شود و بسته به مدل‌های مختلف a20s قیمت متفاوتی دارد. اگر به کیفیت و سخت افزار نگاهی کنیم متوجه می‌شویم قیمت گوشی سامسونگ a20s ناعادلانه نیست و قیمت a20s سامسونگ متناسب با سخت افزار آن است. برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ a۲۰s و خرید گوشی سامسونگ a20s به سایت فروشگاهی 19 کالا سر بزنید.
گوشی a20s

مشخصات a20s از نظر نرم افزار:

با توجه به اینکه سامسونگ a20s در سال 2019 روانه بازار شد، مبتنی بر اندروید 9 و رابط کاربری One UI 2 است که قابلیت آپدیت شدن به اندروید 10 را نیز دارد. سازگاری نرم افزار و سخت افزار گوشیa20s در بهترین حالت خود است و مشکل خاصی وجود ندارد.

مشخصات گوشی a20s از نظر سخت افزار:

نه تنها در مورد دوربین، بلکه مشخصات گوشی a20s سامسونگ از نظر سخت افزاری هم پیشرفت خاصی داشته است. چیپست Qualcomm Snapdragon 450 به عنوان قلب تپنده گوشی آ ۲۰ اس انتخاب شده تا بتواند انواع نیازهای کاربردی روزانه را برطرف کند. برای گوشی a۲۰s دو نسخه با  ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده است.
گوشی سامسونگ a20s

در واقع گوشی a۲۰s به اندازه سری Snapdragon 600 که اغلب مورد استفاده گوشی‌های هوشمند میان‌رده است، چیپست قدرتمندی ندارد. به تراشه Snapdragon 450 کفایت کرده است. با این وجود، گوشی a20s سامسونگ در پشتیبانی از فعالیت‌های روزمره بسیار روان است. علاوه بر این گوشی سامسونگ a۲۰s جدیدترین OneUI را اجرا می‌کند. یکی از آنها حالت Night است که بیشتر رنگ صفحه نمایش را به یک رنگ تیره تغییر می‌دهد تا چشم‌ها راحت‌تر باشد. همچنین از دو سیم کارت و یک microSD تا ظرفیت 512gb پشتیبانی کنید. متأسفانه ویژگی NFC را ارائه نمی‌دهد.با این مشخصات، گلکسی a20s توانست در بنچمارک آنتوتو به امتیاز 75800 امتیاز برسد.
در موبایل a20s با استفاده از HFR Mode کیفیت گرافیکی HD در هنگام بازی فعال می‌شود. به لطف این حالت حرکت انیمیشن هر شخصیت در بازی یکنواخت‌تر می‌شود. برای بازی‌های سنگین‌تر مانند Call of Duty Mobile یا PUBG Mobile، گوشی سامسونگ a20s قادر به اجرای آن بر روی گرافیک‌های متوسط است. بنابراین می توانیم بگوییم که galaxy a20s هنوز هم به اندازه کافی توانمندست که برای انجام بازی‌ها مورد استفاده قرار گیرد، اما نه برای گیمیرهای حرفه‌ای.

طراحی گوشی a20s

از لحاظ ظاهری گوشی a20s تفاوت چندانی با گلکسی A20 که برای اولین بار در اواسط سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده ندارد و سامسونگ a20s هم طراحی صفحه نمایش Infinity-V را دارد.
با برگرداندن a20s ، بدنه یکپارچه براقی را خواهید دید که جلوه‌ای لوکس دارد. زیرا به نظر می‌رسد که از شیشه ساخته شده با اینکه در واقع جنس آن پلاستیکی است. در بالای آرم سامسونگ، یک حسگر اثر انگشت وجود دارد که می‌تواند کاربردی‌تر از رمزهای عبور باشد. البته گوشی a20s  مجهز به فناوری تشخیص چهره است به گونه‌ای که می‌توان قفل صفحه گوشی هوشمند را با استفاده از تشخیص چهره باز کرد.
قیمت گوشی a20s

صفحه گوشی سامسونگ a20s

صفحه نمایش گوشی سامسونگ a20s با پنل IPS LCD دارای طول ۶٫۵ اینچ با رزولوشن  1560*720 پیکسل و وضوح Full HD + است. صفحه نمایش همچنین تصاویری با رنگ‌های طبیعی و جزئیات روشن تولید می‌کند و از زاویه دید عالی نیز برخوردار است. فیلم دیدن با نمایشگر سامسونگ a20s واقعاً لذت بخش است و تنها ناچ قطره ای دوربین سلفی مانع یکدست شدن آن شده است.

باتری galaxy a20s

هنگام بازی یا در میانه فعالیت‌های روزانه نیازی نیست گوشی را به شارژ بزنید زیرا galaxy a20s دقیقاً مانند نسخه قبلی خود به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است. با چنین ظرفیت باتری، تا یک روز کامل و برای نیازهای رومزه دوام دارد. حتی هنگامی که با استفاده از PCMark برای Android با سطح روشنایی۵۰٪ ،صفحه نمایش آزمایش شده‌، گوشی a20s سامسونگ می‌تواند ۱۱ ساعت ۳۴ دقیقه روشن بماند. باتری با شارژ سریع ۱۵ واتی از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

دوربین گوشی سامسونگ a20s

اگر توجه زیادی داشته باشید، در قسمت پشتی گوشی a20s هوشمند می‌توانید تفاوت گلکسی A20 و گلکسی A20s را مشاهده کنید. زیرا این بار برای دوربین عقب سه لنز وجود دارد که نشان دهنده این است که یکی از بخش‌های اصلی که سامسونگ در گوشی a۲۰s ارتقاء داده، بخش عکاسی است. گوشی سامسونگ a۲۰s برخلاف مدل قبلی خود که تنها دارای دو دوربین عقب است، دارای سه دوربین عقب است که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی و لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید است. این ترکیب دوربین گوشیa20s اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی با افکت بوکه فوراً و عکس‌هایی با ۱۲۰ درجه زاویه دید تولید کند. علاوه بر این، دوربین گوشی a20s سامسونگ می‌تواند عکس‌هایی با افکت بوکه را فوراً از طریق ویژگی پرچمدار Live Focus خود تولید کند. به این ترتیب، گوشی a20 s در صورت نیاز برای ثبت لحظات مهم، قابل اطمینان‌تر می‌شود، زیرا می‌توان در شرایط مختلفی مثل عکس‌های گروهی، مناظر، عکس هنری از آن استفاده کرد.
قیمت a20s
قیمت گوشی a20 s
سامسونگ a20s همچنین به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز است، برای اینکه خودتان عملکرد دوربین گوشیa20s را ببینید در ادامه نمونه‌هایی از عکس‌های گرفته شده با استفاده از دوربین گوشی a۲۰s  آورده شده است.

ارزش خرید گوشی a20s

با نگاهی به هر آنچه را که از لحاظ امکانات برخوردارست و قیمت گوشی سامسونگ a۲۰s می‌توان گفت که گوشی a20s سامسونگ در حال حاضر برای نیازهای کاربران به طور کلی بسیار مناسب است. قیمت سامسونگ a20s نسبتاً مقرون به صرفه است و می‌توانید گوشی هوشمندی را تهیه کنید که به اندازه کافی قابل اعتماد باشد تا در زندگی روزمره مورد استفاده قرار گیرد و خرید a20s یکی از گزینه‌های پیش روی شماست. رقابت میان رده گوشی‌های هوشمند روز به روز بیشتر می‌شود. برای رقابت با این محصولات، سامسونگ ناگزیر است دستگاه‌هایی را معرفی و راه اندازی کند که از ارزش بالایی برخوردار باشند و با قیمت‌های مناسب‌تری ارائه شود. از این رو قیمت گوشی a20s اقتصادی است و a20s خرید قطعاً در لیست خیلی از کاربران وحود دارد.

مزایا گوشی a20s :

  • عملکرد عالی برای کارهای عادی و روزمره
  • عمر طولانی باتری
  • دوربین کاملاً قابل اطمینان
  • قیمت گوشی a۲۰s که نسبتاً مناسب است

معایب سامسونگ a20s :

  • طراحی نسبتاً ضعیف
  • صفحه نمایش معمولی

سوالات متداول

قیمت گوشی سامسونگ A20s چقدر است؟

✔ قیمت این گوشی در بازارهای جهانی چیزی در حدود 150 دلار است و شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز گوشی گلکسی A20s از سایت فروشگاهی 10کالا کمک بگیرید. گلکسی A20s مناسب چه افرادیست؟

گلکسی A20s مناسب چه افرادیست؟

✔ این گوشی برای افرادی ساخته شده که توقع چندانی از گوشی نداشته و صرفاً جهت برطرف کردن نیازهای عادی روزانه نظیر گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، برقراری تماس و ... از گوشی خود استفاده می‌کنند.

عملکرد باتری گلکسی A20s به چه صورت است؟

✔ در میانه فعالیت‌های روزانه نیازی نیست گوشی را به شارژ بزنید زیرا galaxy a20s به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است. با چنین ظرفیت باتری، تا یک روز کامل و برای نیازهای رومزه دوام دارد و شما بایستی روزانه و برای حدود 2 ساعت گوشی را شارژ کنید و پس از آن تا 24 ساعت دیگر نیازی به شارژ مجدد نخواهید داشت.

اطلاعات کلی
برند سامسونگ
مدل Samsung Galaxy A20s SM-A207F/DS
GPU (گرافیک) Adreno 506
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 13 مگاپیکسل(سه گانه)
اندازه 8 ×77.5 × 163.3 میلی متر
وزن 183 گرم
جنس بدنه فریم و پنل عقب پلاستیکی، پنل جلو شیشه ای
حافظه 32 گیگابایت حافظه داخلی -3 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2019, September
سال تولید 2019
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) Octa-core 1.8 GHz Cortex-A53
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست (Qualcomm SDM450 Snapdragon 450 (14 nm
سرعت 1.8 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 9.0 Pie
صفحه نمایش
اندازه 6.5 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD ، لمسی خازنی 16میلیون رنگ
رزولوشن 1560× 720 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~81.9%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~264
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 3 گیگابایت
حافظه داخلی 32 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSD تا 1 ترابایت (استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 13 مگاپیکسل(سه گانه)
رزولوشن 1560 × 720 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 8 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها شتاب سنج(حسگر حرکتی) -حسگر مجاورتی-حسگر اثر انگشت-قطب نما-ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, GALILEO, BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 4.2, A2DP, LE
مادون قرمز
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail ,IM
تکنولوژی مرورگر HTML
جاوا
سایر پشتیبانی از فرمت های تصویری MP4/WMV/H.264-پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/WMA/eAAC+/FLAC-ویرایش عکس و فیلم -قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف-قابلیت شارژ سریع 15 وات-پشتیبانی از رابط کاربری One UI
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.