خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

MWC 2020؛ بزرگترین رویداد قدرت‌نمایی گوشی‌های موبایل

 

MWC 2020 یا نام کامل آن، کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ – از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ فوریه برگزار خواهد شد و احتمالاً بزرگترین نمایشگاه گوشی موبایل سال آینده خواهد بود، دقیقاً همانطور که MWC 2019 بزرگترین رویداد سال جاری بود. در این رویداد می‌بایست منتظر معرفی محصولات جالب و شگفت انگیزی چون سامسونگ گلکسی اس ۱۱ و سونی اکسپریا ۲ و … باشیم. مدل‌هایی که در ادامه به آن اشاره می‌شود مواردی است که احتمال معرفی آنها در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ زیاد است. تاکنون خبرهای زیادی پیرامون آن منتشر نشده؛ اما می‌توان حدس زد که چه محصولاتی قرار است در این نمایشگاه معرفی شود. در ادامه به برخی از بهترین محصولاتی اشاره خواهیم کرد که قرار است معرفی شود.

 

Galaxy S11

mwc2020

سامسونگ همیشه در اوایل هر سال از سری جدید Galaxy S خود رونمایی می‌کند و گاهی اوقات از MWC به عنوان رویداد معرفی این سری پرچم‌دار خود استفاده می‌کند. به این ترتیب یک احتمال وجود دارد که سری سامسونگ گلکسی اس ۱۱ سامسونگ در MWC 2020 معرفی شود- هرچند با توجه به اینکه Galaxy S10 دقیقاَ قبل از MWC 2019 رونمایی شد، هیچ تضمینی وجود ندارد که رونمایی از این سری پرچمداران به این کنگره ختم شود.

اگر قرار باشد گلکسی اس ۱۱ در این رویداد رونمایی شود، مطمئنا هایلایت این نمایشگاه خواهد بود. هنوز در مورد گلکسی اس ۱۱ اطلاعات زیادی در دست نیست؛ اما شایعات منتشر شده، حاکی از آن است که این پرچمدار به دوربین جدیدی مجهز شده و احتمال استفاده از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی در آن زیاد است. نسخه ای که قرار است در ایالات متحده تولید شود نیز از تراشه Snapdragon 865 استفاده خواهد کرد.

هر چند بعید به نظر می‌‎رسد اما این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ به جای گلکسی اس ۱۱ از نام گلکسی وان استفاده کرده و از S Pen نیز برخوردار باشد. مطمئناً با این مشخصات جایگاه گلکسی نوت را خواهد گرفت.

گوشی های سامسونگ گلکسی ای

mwc2020

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

علاوه بر سامسونگ اس ۱۱ این احتمال وجود دارد که در این نمایشگاه گوشی‌های دیگری از سری ای نیز  معرفی شود. اینکه کدامیک از مدل‌ها معرفی شده و شامل چه خصوصیاتی خواهد بود هنوز مشخص نیست.

مدل‌هایی میان‌رده‌ای که از این سری عرضه شده بسیار قابل توجه بوده‌اند، به عنوان مثال Galaxy A80 از یک دوربین قابل چرخش برخوردار بوده و A90 از تکنولوژی ۵G پشتیبانی می‌کند.

Sony Xperia 2

mwc2020

گوشی دومی که احتمال می‌رود در MWC 2020 معرفی شود سونی اکسپریا ۲ است. سونی اغلب موبایل‌های پرچم‌دار خود را در MWC معرفی می کند. سونی اکسپریا ۱ در MWC 2019 معرفی شد. بنابراین ما امیدواریم  سونی اکسپریا ۲ را در MWC 2020 مشاهده کنیم. در مورد این مدل نیز اطلاعات زیادی در دست نیست؛ اما این احتمال می‌رود که از نمایشگری با نسبت ۲۱:۹ بهره ببرد.

Huawei P40

هوآوی پی ۴۰ نیز یکی دیگر از مدل‌هایی است که انتظار می‌رود در این نمایشگاه معرفی شود. این شرکت معمولاً بهترین گوشی‌های خود را در این رویداد معرفی می‌کند. برای مثال گوشی جنجالی هوآوی میت ایکس در رویداد MWC 2019 معرفی شد. اگر چیزی تغییر نکند، Huawei P40 بدون دسترسی به خدمات گوگل معرفی می‌شود که مطمئناً به فروش آن آسیب می‌رساند، اما مشخصات اصلی و سایر  ویژگی‌های سخت افزاری آن احتمالاً تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت. همچنین انتظار می‌رود که شاهد یک دوربین عالی در این مدل پرچم‌دار هوآوی باشیم.

Nokia 9.1 PureView

mwc2020

در کنگره سال گذشته گوشی نوکیا ۹ پیور ویو معرفی شد به همین دلیل انتظار داریم که نسخه بعدی آن در این رویداد معرفی شود. این سوال همواره مطرح است که نهایتاً این نسخه چه نام خواهد گرفت. شایعاتی که وجود دارد به نام نوکیا ۹٫۱ پیور ویو اشاره کرده که از تکنولوژی ۵G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

LG G9

mwc2020

در MWC 2019 این شرکت دو گوشی را معرفی کرد. ازاین رو انتظار می‌رود که که در رویداد MWC 2020 حداقل یک گوشی از این شرکت رونمایی شود و این مدل می‌تواند ال جی جی ۹ باشد. هنوز اطلاعاتی از ال جی جی ۹ منتشر نشده؛ اما مطمئنا سورپرایزهای زیادی خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که مثل ال جی جی ۸ از  مشخصاتی چون نمایشگر ثانویه، اسپیکر‌های زیر نمایشگر و… بهرمند شود.

LG V60

mwc2020

محصول دیگری که احتمال می‌رود که شرکت ال جی به غیر از ال جی جی ۸ معرفی کند یکی از مدل‌های میان‌رده سری v است و احتمالاً LG V60 نام خواهد داشت. انتظار می‌رود که ال جی این گوشی را نیز همانند وی ۴۰ با مشخصات خاص و جدیدی معرفی کند.

Xiaomi Mi 10

MWC 2020؛ بزرگترین رویداد قدرت‌نمایی گوشی‌های موبایل

شیائومی اخیراً فشار بیشتری را به بازارهای غربی وارد کرده و این یک خبر خوب است، زیرا گوشی‌های آن حتی در بخش پرچم‌داران نیز ویژگی‌های قابل‌توجه‌ و جذابی دارند. امید آن می‌رود که این شرکت از سری می ۱۰ خود در این رویداد رونمایی کند.

Moto G8

MWC 2020؛ بزرگترین رویداد قدرت‌نمایی گوشی‌های موبایل

انتظار می‌رود که موتو جی ۸ در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه شود. از این رو موتورولا احتمالاً رویداد MWC 2020 را برای رونمایی از آن در نظر خواهد گرفت، موتو جی ۷ سال گذشته قبل از MWC 2019 عرضه شد. در هر حال کاربران این برند انتظار دارند که یک گوشی جدید را از این برند در این رویداد مشاهده کنند. فرقی نمی‌کند که این مدل جی ۸ باشد و یا یک مدل میان‌رده از سری وان. همچنین این شرکت در حالت توسعه سری Z است. طرفداران این برند انتظار دارند که شاهد دستگاهی باشند که دیگر به Moto Mods وابسته نباشند. ۱۹کالامگ به زودی خبرهای بیشتری را از این مدل‌ها و کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ منتشر خواهد کرد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن