خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژی

رونمایی Mi TV 5 و Mi TV 5 Pro با پشتیبانی از ۸K

امروز مورخ ۵ نوامبر ۲۰۱۹، در رویدادی که توسط شیائومی برگزار شد این شرکت از دو مدل تلویزیون خود به نام‌های می تی وی ۵ و می تی وی ۵ پرو رونمایی کرده است. Mi TV 5 و Mi TV 5 Pro هر دو مشخصات تراز اول بازار را بکار گرفته و برچسب قیمتی بسیار عالی را دارا هستند، که البته مشخصه بارز تمام محصولات شرکت شیائومی است. در ادامه به برخی از مشخصات این دو اشاره می کنیم:

شیائومی از مدل‌های تلویزیون جدید خود رونمایی کرد

Mi TV 5 Pro:

می تی وی ۵ پرو در واقع مدل پرچم‌دار سری می تی وی ۵ در نظر گرفته می‌شود. با پوشش‌دهی ۱۰۸ درصد NTSC  رونمایی شده است. همچنین از پنل QLED بهره برده و در سه اندازه متفاوت ۵۵ اینچی، ۶۵ اینچی، و ۷۵ اینچی عرضه شده است. همچنین این مدل ۸K ready است. بدین معناست که اگر رزولوشن ۸K را نیز در برنداشته باشد، می‌تواند محتوای ۸K را در صفحه نمایش زیبا و جذاب خود به نمایش بگذارد. همانطور که اشاره شد، Mi TV 5 Pro از کیفیت پخش ۸K و همچنین از MEMC هم پشتیبانی می‌کند. Mi TV 5 Pro از پشتیبانی HDR10 + نیز بهره برده بنابراین با استفاده آن می‌توان از محتوای جدید HDR10 لذت برد.

شیائومی از مدل‌های تلویزیون جدید خود رونمایی کرد

همچنین شیائومی میکروفن‌های دوربرد داخلی را هم برای این مدل در نظر گرفته تا بتوانید با دستیار هوش مصنوعی این شرکت دستگاه‌های خانگی هوشمند خود را کنترل کنید. چهار میکروفون دوربرد در Mi TV 5 Pro وجود دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از دستورات صوتی دستگاه‌های IoT یا اینترنت بیس را کنترل کنند. با این وجود انتظار می‌رود این ویژگی در انحصار بازار چین باشد. امید است که شیائومی هنگام عرضه جهانی این مدل‌ها، دستیار Google را در تلویزیون‌های خود فعال کند. بنابراین در هندوستان نیز می‌توان از آنها به عنوان هاب‌های خانه هوشمند بهره برد.

در رابطه مشخصات سخت‌افزاری این مدل تلویزون شیائومی نیز می‌بایست گفت که Mi TV 5 Pro با پردازنده ۱۲ نانومتری با سرعت ۱٫۹ گیگاهرتز عرضه شده و رم ۴ گیگابایتی DDR4 و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی از نوع eMMC را به خدمت گرفته است. همچنین رابط کاربری UI Patchwall شیائومی در اینجا مورد استفاده قرار گرفته که از ابتدای راه‌اندازی اولین Mi Mi TV شیائومی جزء جدانشدنی این مدل‌ها به حساب می‌آید. 

می تی وی ۵:

از طرف دیگر، شیائومی می تی وی ۵ از ویژگی‌های مشابه‌ای با مدل پرو بهره برده و حتی از رزولوشن ۸k نیز پشتیبانی می‌کند. با این وجود می تی وی ۵ به جای پوشش ۱۰۸ درصد NTSC از پوشش‌دهی ۸۵٪ این ویژگی بهره برده است. همچنین می تی وی ۵ تنها در یک مدل با رم ۳ و حافظه ۳۲ گیگابایتی معرفی شده است.

کاربران باز هم می‌توانند از UI Patchwall Xiaomi بهره‌مند شده و با از Mi TV 5 به عنوان یک مرکز خانگی هوشمند استفاده کنند. در پایان گفته می‌شود هر دو این مدل‌ها از تکنولوژی‌های Dolby Audio و dtsHD پشتیبانی می‌کند. این شرکت تاکنون هیچ برنامه‌ای را برای عرضه جهانی آنها اعلام نکرده، اما امیدواریم که بزودی شیائومی این تلویزیون‌ها را در هند راه‌اندازی کرده تا بتوانیم تلویزیون‌های جدید و غول‌پیکری را شاهد باشیم.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن