خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

جزئیات دقیق دوربین قدرتمند هواوی پی ۴۰ پرو منتشر شد!

هواوی قرارست از سری پرچمدار گوشی‌های خود یعنی هواوی پی ۴۰ پرو در ۲۹ مارس ۲۰۲۰ به صورت رسمی رونمایی کند. اخیراً نیز این شرکت از گوشی‌های هواوی پی ۴۰ لایت و هواوی پی ۴۰ لایت ای رونمایی کرده است. انتظار می‌رود که این گوشی‌های پرچمدار برای سری گلکسی اس ۲۰ یک رقیب جدی باشند.

گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا با زوم صد برابر و دوربین چهارگانه متشکل از لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی احتمالاً بعد از رونمایی از سری هواوی پی ۴۰ مقام خود را به این مدل‌ها خواهد داد. اخیراً خبرهایی منتشر شده که جزئیات بیشتری را پیرامون دوربین این گوشی هواوی را نشان می‌دهد. در ادامه به جزئیات دقیق دوربین قدرتمند هواوی پی ۴۰ پرو اشاره خواهیم کرد. 

جزئیات دقیق دوربین قدرتمند هواوی پی ۴۰ پرو منتشر شد!

این خبر و همچنین تصاویری که چند هفته پیش منتشر شد نشان می‌دهد که این گوشی در مجموع از ۵ لنز برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. قبلاً در خبرها مشخص شد که نسخه پرمیوم این گوشی به نام Huawei P40 Pro PE معرفی خواهد شد؛ اما اکنون خبرهای جدید نشان می‌دهد که این گوشی همان هواوی P40 Pro نام خواهد گرفت.

هواوی پی 40 پرو

تقاوت میان هواوی P40 و هواوی P40 Pro این است که هواوی پی ۴۰ پرو از ماژول پیشرفته‌تری برای دوربین بهره برده است. اخبار جدید نشان می‌دهد که هواوی پی ۴۰ پرو پی ای، از یک لنز ۵۲ مگاپیکسلی از نوع Sony IMX700 با دیافراگم ۱/۱.۲۸ استفاده کرده و لنز اولتراواید آن هم ۴۰ مگاپیکسلی Sony IMX650 با دیافراگم ۱/۱.۵ است. این درحالی است که از یک لنز تله فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابر و یک لنز زوم پریسکوپ با زوم ۱۰ برابر و یک سنسور ToF نیز برخوردار است.

از نظر طراحی هم خاطر نشان می‌کنیم که، همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، این پنج دوربین در داخل ماژول دوربین مستطیل شکل قرار می‌گیرند که اجزای دیگری مانند فلاش LED، سنسور دمای رنگی و میکروفون را هم شامل می‌شود. در مورد مشخصات دیگر این گوشی اطلاعات جدیدی در دست نیست.

علاوه بر جزئیات دقیق دوربین قدرتمند هواوی پی ۴۰ پرو، رندرهایی که قبلاً منتشر شده نیز حاکی از آن است که p40 pro به نمایشگری مجهز شده که از هر چهار طرف خمیده است. این نمایشگر برای جای دادن دو دوربین جلو خود هم به هول-پانچ دوگانه مجهز شده است. پیش بینی می‌شود که این گوشی در آپشن‌های رنگی مشکی، طلایی نقره‌ای و سفید یخی عرضه شود. نظر شما در مورد پرچمداران ۲۰۲۰ هواوی چیست؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن