خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

مشخصات اولیه دوربین شیائومی می نوت ۱۰ لایت منتشر شد!

مشخصات اولیه دوربین شیائومی می نوت ۱۰ لایت منتشر شده است. اواخر سال ۲۰۱۹ گوشی شیائومی می نوت ۱۰ به عنوان یک گوشی میان رده دوربین محور راهی بازار شد. در واقع این گوشی و نسخه پرو آن به عنوان اولین گوشی‌هایی بودند که از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کردند. نسخه ای از این گوشی در حال حاضر در لیست بهترین گوشی‌های موبایل در DXOMark در رتبه ۶ قرار دارد.

حال خبرهایی منتشر می‌شود که از وجود نسخه لایت این گوشی‌ها به نام می نوت ۱۰ لایت خبر می‌دهد. به نظر شما وجه تمایز این مدل با گوشی‌های اصلی این خط تولید چیست؟

 

شیائومی می 10لایت

در واقع خبرهایی از این گوشی از هفته گذشته منتشر شده و اکنون شرکت شیائومی نیز در طی نقل قولی در تویتتر نیز نام Mi Note 10 Lite برای آن هم تأیید شده است. در خبر منتشر شده، به شماره مدل M2002F4LG برای آن اشاره شده است. در رابطه با مشخصاتی که تاکنون در مورد آن منتشر شده نیز خاطر نشان می شود که نسخه لایت نیز دقیقاً همانند شیائومی می نوت ۱۰ از نمایشگر ۶.۴۷ اینچی استفاده خواهد کرد اما نوع نمایشگر آن هنوز مشخص نیست ( AMOLED یا LCD). همچنین هنوز مشخص نیست که این نمایشگر از نوع ناچ استایل خواهد بود یا اینکه شیائومی از طراحی هول پانچ بهره خواهد برد.

 

 

📣همین حالا از تخفیفات ویژه گوشی‌‌های موبایل و سایر محصولات مطلع شوید.

تفاوت شیائومی می نوت ۱۰ لایت با شیائومی می نوت ۱۰:

مهمترین تفاوت می نوت ۱۰ لایت با نسخه اصلی این است که لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تعویض خواهد شد. دوربین آن در کل پنجگانه خواهد بود که در بردارنده دو دوربین ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی‌ها هم تغییراتی خواهند داشت. برای مثال دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می نوت ۱۰ با یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جایگزین خواهد شد.

مشخصات اولیه دوربین شیائومی می 10 لایت منتشر شده است. به نظر شما وجه تمایز این می نوت 10 لایت با گوشی‌های اصلی این خط تولید چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

در مورد پردازنده Mi note 10 lite هم خاطر نشان می‌شود که از تراشه اسنپدراگون ۷۳۰ بهره خواهد برد اما هنوز اطلاعات دقیقی پیرامون مقدار رم و نسخه فست شارژ آن منتشر نشده است گرچه احتمالاً این گوشی در دو نسخه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

باتری شیائومی می نوت ۱۰ لایت:

این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۵۲۶۰ میلی‌آمپری و شارژ سریع نسخه ۳۰ وات بهره خواهد برد از نظر نرم‌افزاری نیز همانند همتاهای خود با اندروید ۱۰ اجرا خواهد شد. مشخصات اولیه دوربین شیائومی می نوت ۱۰ لایت منتشر شده؛ اما هنوز اطلاعاتی پیرامون تاریخ انتشار آن منتشر نشده؛ اما در روزهای آتی اخبار بیشتری را پیرامون این گوشی‌ها منتشر خواهیم کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن