قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

تکمیل ساخت گوشی های مهیج 2018 سامسونگ!

نوشته شده توسط خانم سپهری 2018/01/13 13:48:37 0 نظرات

تکمیل ساخت گوشی های مهیج 2018 سامسونگ!

طبق روال سال های گذشته انتظار می رود که گوشی های سری نوت و سری اس در سال 2018 به بازار آیند. بنابرین می بایست سامسونگ گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس در ماه مارس معرفی و به بازار عرضه شوند و 6 ماه بعد گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 به بازار آید. شرکت سامسونگ در سال 2018 سه پرچمدار معرفی و به بازار عرضه کند. یکی از این مدل ها گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی ایکس است.

گوشی های تاشو سامسونگ

گزارشاتی که در اوایل این هفته منتشر شده است نشان می دهد که به احتمال زیاد این گوشی هوشمند در اوایل سپتامبر عرضه خواهد شد اما شرکت سامسونگ معتقد است که هنوز صحبت در مورد زمان رونمایی از این گوشی زود است. هنوز مشکلات زیادی  از جمله مشکلات نرم افزاری، پیرامون این گوشی وجود دارد که می بایست رفع شود. این در حالی است که برخی از گزارشات نیز از این حکایت دارد که سامسونگ هنوز تولید گوشی تاشو و انعطاف پذیر خود را در برنامه دارد.

 

گوشی های 2018 سامسونگ

حال خبرهای منتشر شده از برخی از منابع مرتبط با صنعت حاکی از آن است که این شرکت در تاریخ 10 ژانویه در یک جلسه خوصوصی با مشتریان انتخابی خود از گوشی ساسمونگ گلکسی x رونمایی کرده است. بخش صفحه نمایش سامسونگ نیز اعلام کرده است که یک صفحه نمایش تاشو را 7.3 اینچی برای تولید این گوشی تولید کرده است. گفته می شود که طراحی سامسونگ گلکسی ایکس تقریبا تمام شده است اما مدتی تولید می کشد تا به بازار عرضه شود. تولید این گوشی در اوایل ماه نوامبر شروع خواهد شد. این خبر شایعات قبلی پیرامون این گوشی را تا حدودی تصدیق می کند اما سامسونگ معمولا این رویداد را به تاخیر می اندازد. سامسونگ هر دو گوشی های انعطاف پذیر و غیر انعطاف پذیر خود را در یک جلسه معرفی می کند. گوشی انعطاف پذیر آن در مقایسه با گوشی تاشو انحنای بیشتری خواهد داشت اما مدل دوم به دلیل افزایش دوام از تکنولوژی پیشرفته تری برخوردار خواهد بود.

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

 

حال شرکت اپل نیز که در سال 2017 با معرفی گوشی جنجالی آیفون ایکس مشتریان خود را سوپرایز کرد نیز بر روی یکی از این طرح ها کار می کند بنابرین احتمال می رود که سوپرایز بعدی این شرکت نیز عرضه یکی از مدل های گوشی انعطاف پذیر باشد. علاوه بر شرکت آیفون که قرار است یکی از این مدل ها را تولید کند حال رغبای سامسونگ نیز طرح های اولیه این نوع گوشی ها را در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته اند تا واکنش شرکت هایی را که روی این فن آوری کار می کنند را برانگیزند. اما این شرکت ها مشخص نیستند چرا که هنوز هیچ شرکتی رونمایی رسمی پیرامون این نوع گوشی ها نداشته است.


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.