قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
    مرتب سازی بر اساس:

گوشی هواوی Huawei

گوشی هواوی محصول یکی از شرکت‌های چند ملیتی فنآوری محوربوده که مقرر اصلی آن در شهر شنژن چین قرار دارد. این شرکت که در سال 1987 تأسیس شد،در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های ارتباطی قدرتمند دنیا محسوب می‌شود.

اگر بخواهید بدانید که کلمه هواوی به چه معناست،در حقیقت باید گفت که اگر معنای چینی این کلمه را در نظر بگیریم کاراکتر اول آن بهمعنای گل است و در لوگو این شرکت این مفهوم به خوبی گنجانده شده و شما گل را می‌بینیدو حتی معنایی دیگری مثل باشکوه بودن را هم در خود جای داده است. دومین کاراکتر نیزدر زبان چینی به معنای دستاورد است، پس می‌توان لوگو هوآوی را به دستاورد چین تعبیرکرد. گرچه در تولید محصولات مختلف سابقه درخشان و طولانی دارد؛ اما همه ما این شرکتچینی را به طور عمده با مدل‌های متنوع گوشی‌ موبایل که از جمله مدل‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفهبازار نیز هستند می‌شناسیم.

ویژگی‌های کلی مدل‌های مختلف گوشی huawei

همان طور که گفته شد،  انواع گوشی هواوی روز‌به‌روز با‌کیفیت‌تر شده و مدل‌های کاربردی بیشتری از آن به بازار می‌آید، در ادامه به ویژگی کلی گوشی‌ های هواوی مثل قیمت، ارزش خرید آنها نسبت به سایر برندها،همچین تفاوت سری‌های مختلف و خطوط تولید تفاوت این برند اشاره خواهیم کرد.

قیمت گوشی هواوی

در سال 2009 بود که این شرکت با همکاری شرکت «تیموبایل» اولین موبایل خود را وارد بازار کرد. اکنون هوآوی توانسته زنجیره و نمایندگی‌های خود را در سراسرجهان گسترش دهد به طوری که دیگر نمی‌توان هوآوی را تنها یک کمپانی صرفاً چینی دانست.اکنون هم در زمینه تولید گوشی‌های میان‌رده و هم در زمینه تولید گوشی‌های پرچمدار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

خرید گوشی هواوی

اگر خرید گوشی هواوی را مد نظر دارید می‌بایست گفت که این شرکت گوشی‌های خود را در چندین سری عرضه می‌کند که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. خط تولید Y متنوع‌ترین عرضه مدل‌های میان‌رده اقتصادی این برند را بر عهده دارد.در واقع بعد از استقلال کامل گوشی آنر، گوشی‌های Y  برای رقابت و ماندن در این بازار رقابتی در نظرگرفته شدند.

در واقع این سری در سال 2019 روانه بازار شد و باداشتن کمترین قیمت در مقابل بهترین امکانات توانست رضایت خاطر بخش حساس به قیمت گوشی و طرفداراین برند را جلب کند. به طور کلی می‌توان گفت که اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید که امکانات عالی را در اختیار شما قرار دهد، مدل های متنوع سری Y هوآوی می‌توانند به خوبی پاسخگوی نیاز شما در نظر گرفته شوند.

سری Nova که به زبان لاتین به معنای ستاره جدید است نیز مفهوم نوآوری وروح و ابداع ابدی برند را در خود جای می‌دهد. در واقع بر تولید محصولات شیک و سرگرمکننده تمرکز داشته و یکی دیگر از خطوط تولید این کمپانی بوده که امکانات بسیار عالیرا ارائه می‌دهند، به طوری که می‌توان عملکرد برخی از انواع گوشی هواوی را بین مدل‌های میان‌رده و پرچمدار قلمداد کرد. در واقع بازار هدف این سری بیشتر جوانان تشنه بهرمندی از فنآوری‌هایجدید و پیشرفت است. در مجموع تراشه‌های قدرتمند و دوربین عالی از جمله ویژگی‌های اینسری محسوب می‌شود.

هوآوی علاوه بر خطوط تولید ذکر شده دو سری خط تولیدگوشی‌های پرچمدار را  نیز دارد، اصلی‌ترین خط تولید گوشی‌های پرچمدار این شرکت سریP است که اوایل هر سال تولید می‌شوند و تراشه قدرتمند و دوربین خارق‌العاده از جمله نقاط مثبت این سری از گوشی‌هایپرچمدار هواوی محسوب می‌شوند، برای مثال هر ساله از نظر کیفیت دوربین این سری به راحتیمدل‌های مدعی بازار مثل گوشی اپل و یا گوشی سامسونگ را کنار می‌زند.

خط تولید بعدی گوشی huawei که تقریباً می‌توان گفت که در اواخر هر سال به بازار می‌آید نیز سری Mateاین شرکت است که به طور عمده از امکانات نوآورانه در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و در کل عملکرد بسیار خوبی داشته و جز گوشی‌های مدعی بازار محسوب می‌شود.می‌توان تفاوت گوشی‌های پرچمدار هوآوی Mate و هوآوی P را به این صورت بیان کرد که تمرکز هواوی در ساخت سری Mate بیشتر بر نمایشگر و پردازنده بوده و سعی می‌کنند که به نسبت سایر گوشی‌های موبایل از جدیدترین پردازنده استفاده کند. در حالی که سری P گوشی huawei را برای افرادی تولید می‌کند که طراحی و رنگ‌های جذاب برایشان در اولویت قرار دارد و دوست دارندکه بهترین دوربین گوشی موبایل را در اختیار داشته باشند.

این روزها این شرکت وضعیت بسیار خوبی دارد و بهنظر می‌رسد که تحریم‌های آمریکا به هیچ عنوان بر فروش گوشی های هواوی تأثیر نداشته است به این دلیل که این شرکت با استفاده از سیاست‌های خاص و منحصر‌به‌فرد خود همچنین کیفیت عالی محصولاتش تحریم‌هارا به خوبی پشت سر گذاشته و توانسته با ارائه خدمات HMSمحدویت استفاده از خدمات گوگل را به خوبی مرتفع سازد.

قیمت روز گوشی هواوی

به طور کلی عمده تنوع محصولات هوآوی در این روزها مربوط به سری Y هست که برای سلایق و کابردهایمختلف مدل‌های متنوعی را تولید می‌کند. اگر قصد خرید گوشی دارید ، می‌توانید در سایت 19کالا لیست قیمت مناسب گوشی هواوی هم دربخش میان‌‌رده و هم در بخش پرچمدار را مشاهده کرده و به خوبی تفاوت قیمتی مدل‌های مختلف این برند را متوجه شوید.

سوالات متداول
آیا گوشی های هواوی با توجه به تحریم گوگل پلی هنوز ارزش خرید دارند؟

بله ، با توجه به قیمت گوشی هواوی می توان گفت گوشی های هواوی ارزش خرید بالایی دارند و امکانات بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند به علاوه این شرکت با موفقیت توانسته است با ارائه خدمات اختصاصی خود به نام HMS تحریم ها را به خوبی دور زده و مشکل عدم پشتیبانی از خدمات گوگل را به طور کلی برطرف سازد

کدام گوشی هوآوی بهترین دوربین را دارد؟

هوآوی Mate 40 Pro در حال حاضر بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین است و بعد از آن هوآوی P40 Pro یکی از فوق‌العاده‌ترین دوربین‌ها در بین تمام برندها را دارد.

آیا هواوی در ایران نمایندگی دارد و قطعات هواوی در ایران یافت می‌شوند ؟

این کمپانی در کشور ما نمایندگی فعال و خدمات پس از فروش عالی دارد و کلیه قطعات و لوازم جانبی آن به سادگی یافت می‌شود

بهترین گوشی های میان ‌رده هواوی کدام است؟

گوشی هوآوی وای ۸ اس، اقتصادی‌ترین میان‌رده با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و گوشی هواوی وای ۹ ای با طراحی متفاوت و جوان پسند و با دوربین سلفی پاپ آپ از بهترین میان‌رده‌های هوآوی هستند.

چگونه بدون گوگل از گوشی هواوی استفاده کنیم؟

خدمات موبایل هواوی تحت عنوان Huawei Mobile Services و به اختصار همان HMS و همینطور اپلیکیشن Huawei App Gallery در واقع جایگزینی برای سرویس‌های گوگل و پلی استور هستند.

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.