قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
    مرتب سازی بر اساس:

لیست قیمت گوشی سامسونگ و خرید گوشی سامسونگ

هنگام خرید گوشی سامسونگ هم همانند بسیاری از گوشی‌های دیگر اولین و مهمترین فاکتور در انتخاب قیمت موبایل سامسونگ است به همین دلیل هم ما این نکته را در نظر گرفته و در کنار نکاتی پیرامون این برند، جزئیات مهم دیگری را نیز در رابطه با قیمت روز موبایل سامسونگ و … مطرح خواهیم کرد.

برند معروف و جهانی سامسونگ به معنی سه ستاره، یک ابر شرکت چند ملیتی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید وسایل الکترونیکی فعالیت می‌کند. این شرکت از اوایل قرن بیست و یکم گام بزرگی در جهت تولید محصولات دیجیتال برداشت. همانطور که اشاره شد، در این مطلب نگاهی کوتاه به تاریخچه گوشی‌های سامسونگ، مزیت استفاده از گوشی‌های این برند محبوب بازار و انواع گوشی سامسونگ و همچنین قیمت گوشی سامسونگ داریم. با ما همراه شوید.

شاید این روزها هر فردی با موبایل خود بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا وقت بگذراند. بسیاری از کارها راحتی در زندگی شغلی و حرفه‌ای با گوشیهای موبایلمان انجام داده و داشتن یک گوشی مناسب و با دوام یکی از ضروریات زندگی در عصر دیجیتال به شمار می‌رود. پس داشتن انتخابی هوشمندانه و مبتنی بر شناخت و آگاهی کامل و جامع در هنگام خرید این ابزار کاملاً ضروری به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه گوشی سامسونگ از تنوع و کیفیت ساخت بالایی برخوردارست، می‌توان گفت که یکی از غول‌های کمپانی‌های ساخت موبایل سامسونگ است.


قیمت گوشی سامسونگ


خوشبختانه در حال حاضر تنوع قیمت هم بسیار زیادست و برندهای متنوع و مطرحی چون گوشی‌های سامسونگ شیائومی، گوشی هواوی، نوکیا، ال جی، اپل، آنر، ریلمی و … در بازار هستند و هر یک طرفداران خاص خود را دارند. یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین این مدل‌ها انواع مدل های گوشی سامسونگ است.

گوشی سامسونگ در طی سال‌های اخیر

گوشی سامسونگ در طی سال‌های اخیر چه تغیراتی داشته است؟ آیا این گوشی‌ها ارتقاء قابل‌توجهی پیدا کرده‌اند یا خیر؟ سوالی که شاید خیلی از کاربران برای آن پاسخ مشخصی نداشته باشند؛ جالبست بدانید که سامسونگ برای اینکه بتواند در این بازار رقابتی دوام داشته باشد در طی سال‌های اخیر خصوصاً در خط تولید میان‌رده‌هایش ارتقاء قابل‌توجهی داشته تا جایی که حتی چندین مدل از این میان‌رده‌ها جزء محبوب‌ترین‌های بازار هم به حساب می‌آیند.

در یک حرکت حساب شده، ابتدا یکی از خطوط تولید خود را به طور کلی تعطیل و خط تولید جدیدی را جایگزین آن کرد تا بتواند به قیمت گوشی های سامسونگ تنوع بیشتری دهد. اکنون چند خط تولید دارد که بازارهای متعددی را هدف قرار داده‌اند.

قیمت گوشی سامسونگ Samsung

شاید قیمت گوشی سامسونگ هم در بخش میان‌رده‌ها و هم در بخش پرچمداران به نسبت سایر برندها کمی بیشتر باشد، اما فراموش نکنید که برند سامسونگ یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های ساخت موبایل است و طرفداران آن گاهی حاضر نیستند برند دیگری را حتی برای یکبار هم که شده امتحان کنند.

گوشی های سامسونگ با مزایایی چون دوربین‌های باکیفیت، دریافت آپدیت به صورت مداوم، دسترسی آسان به گوگل پلی، داشتن فیس آیدی(نرم‌افزاری)، وجود حسگر اثر انگشت، عملکرد سخت‌افزاری عالی، بکارگیری نمایشگرهای باکیفیت و … پس از سال‌ها همچنان محبوبیت خود را در بازار حفظ کرده و طرفداران بسیاری در جهان دارد.

قیمت گوشی های سامسونگ در کنار کیفیت خوب محصولات این برند را توجیه می‌کند، اما برکسی پوشیده نیست که قیمت موبایل سامسونگ نسبت به دیگر برندها بیشتر است با این حال بسیاری از کاربران به خصوص در بخش میان‌رده از امکانات دریافتی در قبال هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اند، معمولاً راضی هستند.

بد نیست بدانید که حفظ کارایی و عملکرد حتی بعد از سال‌ها استفاده، باعث شده مشتریان زیادی به سمت خرید گوشی‌های سامسونگ روی آورند، زیرا با دید اقتصادی و به پشتوانه اینکه گوشی سامسونگ قرارست تا چند سال به آن‌ها خدمت دهد، کاربران را متقاعد می‌کند که هزینه بیشتری برای سامسونگ نسبت به برند‌های دیگر پرداخت کنند.

گوشی سامسونگ

برای قیمت گوشی موبایل سامسونگ می‌توانید از سایت 19کالا به عنوان یک مرجع معتبر کمک بگیرید.

قیمت گوشی سامسونگ به نسبت رقبا

به طور کلی، سامسونگ از دو استراتژی قیمت‌گذاری استفاده می‌کند، اولین آن سیاست قیمت‌گذاری اسکیمینگ و دومین آن هم سیاست قیمت رقابتیست. سیاست قیمت‌گذاری اسکیمینگ کاهش قیمت، استراتژی تعیین قیمت بالا در زمان عرضه محصول، سپس کاهش آن در صورت کاهش تقاضا و اشباع شدن بازارست، اگر قابلیت‌های گوشی سامسونگ خصوصاً میان‌رده‌ها را در نظر بگیرید، میانگین قيمت سامسونگ به نسبت رقبا کمی بالاترست؛ چراکه شرکت‌های رقیب توانسته‌اند تناسب قیمت به امکانات بهتری را ارائه دهند؛ اما با نقاط قوت زیاد محصولات این برند باز هم ارزش صرف هزینه‌ای بیشتر را دارند، برای مثال گوشی های سامسونگ به نسبت رقبا به مدت بیشتری اپدیت دریافت می‌کنند و اگر به لیست قیمت گوشی سامسونگ نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که تنوع قیمتی بسیار بالایی نیز دارند.

قیمت سامسونگ در کلاس های مختلف

با نگاهی به قیمت سامسونگ در کلاس‌های مختلف گوشی متوجه خواهید شد که این شرکت سعی کرده تا برای طیف وسیعی از کاربران با سلایق و بودجه‌های مختلف گوشی تولید کند به طوریکه امروزه با هر بودجه می‌توان مدل کاربردی از این برند را تهیه کرد…

مشخصات و قیمت گوشی های سامسونگ سری A


قیمت گوشی سامسونگ سری A از جمله سوالاتی است که پرتکرارتر از سوالات دیگر به نظر می‌رسد، چرا که تمرکز عمده این برند در بخش میان‌رده‌ها و گوشی‌های اقتصادیش روی این خط تولید است و از طرفی تقاضای بازار نیز بالاست. در کشور ما نیز عده زیادی این سوال برایشان پیش می‌آید که قیمت روز گوشی سامسونگ را به صورت لحظه‌ای از کجا چک کنیم؟

لیست قیمت گوشی سامسونگ

تا به اینجا چندین مورد را در رابطه با قیمت گوشی های سامسونگ مطرح کردیم، اما با توجه به اینکه کاربرانی که قصد خرید از این برند را دارند این سوال برایشان مطرح می‌شود که دقیق‌ترین منبع برای بررسی قیمت روز گوشی سامسونگ چیست، لازم دانستیم نکته‌ای را هم در رابطه با لیست قیمت روز گوشی سامسونگ مطرح کنیم.

از آنجایکه قیمت گوشی سامسونگ امروز با روز دیگر فرق می‌کند و شرایط بازار پایدار نیست، پیشنهاد ۱۹ کالا این است که قيمت گوشي سامسونگ را از منابع آنلاین معتبر بررسی کنید چراکه لیست قیمت گوشی های سامسونگ موجود در این سایت‌ها کاملاً به روز بوده و قیمت به صورت لحظه‌ای و بر اساس آخرین قیمت بازار در این منابع اصلاح می‌شود، اگر شما هم به دنبال یک منبع خوب می‌گردید به شما این اطمینان را می‌دهیم که قیمت بروز گوشی های سامسونگ را در همین صفحه هم می‌توانید ببینید و مشخصات آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت به یک نتیجه منطقی برای انتخاب برسید. اما در نظر داشته باشید که قبل از خرید گوشی حتما از اعتبار منبعی که قیمت را بررسی می‌کنید، اطمینات حاصل کنید.

خرید گوشی سامسونگ

بحث قیمت گوشی امروز سامسونگ و نکات مرتبط با آن تمام شد حال نوبت خرید آنست. پیش از خرید گوشی سامسونگ خالی از لطف نیست کمی با پیشینه شرکت سامسونگ آشنا شویم.

شرکت سامسونگ در سال 1938 توسط «لی بیونگ چول» در سئول کره جنوبی تأسیس شد. این شرکت طی این سال‌ها در حوزه‌های مختلفی مانند اوراق بهادار، خرده فروشی، کشتی سازی و … فعالیت کرده است؛ اما در زمینه تولید محصولات دیجیتال و اسمارتفون‌ها، در سال 1986 این شرکت اولین گوشی سامسونگ که برای استفاده در درون ماشین طراحی شده بود را روانه بازار کرد. این مدل SH-100 نام گرفت که به دلیل کیفیت پایین بعد از چند سال از رده خارج شد. در سال 1996 مدل SCH-100 سامسونگ که بسیار سبک و باریک بود ساخته شد. این مدل می‌توانست تماس صوتی بسیار بهتر و باکیفیت‌تری را برقرار کند.

قیمت روز گوشی سامسونگ

سامسونگ روز‌به‌روز قدم‌های بزرگتری را در جهت تبدیل شدن به یکی از معروف‌ترین برندهای بازار تلفن‌های همراه را برداشت تا به امروز که با تولید مدل‌های محبوب سه خط تولید متفاوت توانسته به محبوب‌ترین برند موجود در بازار تبدیل شود. از نظر قیمت گوشی سامسونگ می‌توان گفت که سری اس و سری نوت جزء گوشی‎های گران قیمت بازار محسوب می‌شوند، اما قیمت گوشی های سامسونگ سری A مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و تنوع زیادی نیز دارد.

همانطور که گفتیم یکی از محبوب‌ترین مدل‌های سری S این برند است که اولین مدل آن در مارس 2010 رونمایی شد. این مدل با صفحه نمایشگر سوپر آمولد و باکیفیت خود توانست توجهات بسیاری را در بازار گوش‌های تلفن همراه به خود جلب کند.

این سری از گوشی‌های سامسونگ پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و به نوعی پرچمدار گوشی سامسونگ در دنیا محسوب می‌شوند. گرچه این شرکت موفق شده در بخش پرچمدار امکانات بسیار عالی را در اختیار شما قرار دهد، اما قیمت گوشی سامسونگ گلکسی سری S سال‌به‌سال به نسبت امکانات آن افزایش می‌یابد.

قیمت گوشی امروز سامسونگ

گوشی های سامسونگ در چند سری تولید می‌شوند؟

به طور کلی هر ساله چندین مدل از این برند کره‌ای را شاهد هستیم که در مجموع در چند خط تولید متفاوت راهی بازار می‌شوند. در ادامه به انواع گوشی سامسونگ از نظر کلاس قیمتی اشاره خواهیم کرد…

انواع گوشی سامسونگ

  • از میان آنها خط تولید A از میان‌رده‌های بسیار محبوب سامسونگ محسوب می‌شود که از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه بوده و با توجه به امکانات فوق‌العاده‌ای که این مدل از گوشی‌های سامسونگ در اختیار کاربران قرار می‌دهند بسیار مناسب و اقتصادی هستند. اولین گوشی از این سری در سال 2014 به بازار عرضه شد، اما همان طور که در بخش قیمت نیز اشاره کردیم، در سال 2019 این شرکت یک بازنگری کلی در میان‌رده‌های خود انجام داد تا هم از نظر قیمت تنوعی به میان‌رده‌های خود داده باشد و بتواند طیف وسیعی از کاربران را به خود جذب کند و هم بتواند در رقابت با شرکت‌های دیگری که خصوصاً در بخش میان‌رده حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند، پیروز بماند و جایگاه خود را در بازار میانرده از حفظ کند. اگر به دنبال قیمت مناسب گوشی سامسونگ هستید قطعاً از این خط تولید میان ردها می‌توانید مدلی را متناسب به نیازتان تهیه کنید.

لیست قیمت گوشی سامسونگ

  • یکی دیگر از سری‌های اقتصادی سامسونگ خط تولید M است، این سری در سال 2019 و با هدف تولید مدل‌های اقتصادی برای بازارهای هدف خاص، فعالیت خود را آغاز کرد، اما چندی نگذشت که با تولید مدل‌های قدرتمند و حضور در بازارهای بیشتر، گوشی‌های خط تولید ام سامسونگ نیز جای خود را در دنیای میان‌رده‌ها باز کردند، گفتنیست که عمده تمرکز  این سری، برخورداری از باتری‌های بزرگ و باکیفیت است.
  • خط تولید اف نیز چندی می‌شود که در برخی بازارها خودنمایی می‌کند، اما در کشور ما چندان شناخته شده نیست برخی از مدل‌های آن نیز وارد بازار داخلی نمی‌شود.
  • سری اف ای هم مدل دیگریست که بیشتر عنوان فلگشیپ کیلر کهکشانی ها را یدک می‌کشد و قیمت گوشی سامسونگ در این خط تولید از پرچمداران پایین‌ترست در حالی که امکاناتی نزدیک به آنها را دارد.
  • سری نوت هم از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند محسوب می‌شود. اولین گوشی این سری، خط تولید نوت است که در سپتامبر 2011 رونمایی شد. این گوشی اولین اسمارت فون با قلم هوشمند بود به همین دلیل هم طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. قیمت خط تولید سری نوت هم بالاست و طبیعیست به این دلیل که این شرکت کره‌ای همواره سعی می‌کند به روزترین تراشه‌ها و امکانات را به همراه S-pen به کاربران خود ارائه دهد. البته در نظر داشته باشید که چندی می‌شود که سامسونگ تولید این سری از گوشی‌های خود را متوقف کرده و هنوز مشخص نیست که قصد تولید این سری از گوشی‌های خود را دارد یا خیر.
  • خط تولید اس نیز نیاز به توضیح ندارد و گوشی‌های پرچمدار این برند محسوب می‌شوند که یکی از قدرتمندترین‌ها در اکوسیستم اندروید به حساب می‌آیند.

گوشی های سامسونگ و بررسی تفاوت‌ دو خط تولید میان‌رده‌‌ها

موبایل سامسونگ از نظر طول عمر و ماندگاری

اگر طول عمر و ماندگاری یک دستگاه را به دو بخش عمر قطعات و تطبیق‌پذیری نرم‌افزاری تقسیم‌بندی کنیم می‌توان گفت که موبایل سامسونگ به طور کلی در مورد اول هنوز هم کمی ضعف دارد؛ اما در مورد دوم به دلیل دریافت پشتیبانی نرم‌افزاری چند ساله همواره به روز بوده و تا چند سال می‌توانید از این گوشی‌ها استفاده کنید. عملکرد سامسونگ در کلاس پرچمدار واقعا عالیست، اما در میان‌ردها و گوشی‌های اقتصادیش، اگرچه از نظر نرم‌افزاری تا چند سال قابل استفاده است و نمی‌توان گفت که تضمینی بر عمر قطعات گوشی های ارزان قیمت سامسونگ نیست، اما مستلزم مواظبت و استفاده درست از آنهاست، مثلاً این گوشی‌ها از نظر مقاومت بدنه به نسبت رقبا ظریف‌ترند.

قیمت گوشی های سامسونگ امروز

گوشی موبایل سامسونگ چه مزیتی نسبت به رقبا دارد؟

همانطور که گفتیم گوشی موبایل سامسونگ در طی سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته؛ اما موردی که شاید در تمام گوشی های سامسونگ از میانرده گرفته تا پرچمدار بتوان از آن به عنوان یک نقطه قوت یاد کرد استفاده از نمایشگرهای عالی با ارائه رنگ‌های جذاب و شارپ است و دوم همان دریافت به روزرسانی‌های منظم و چندساله و برخورداری از رابط کاربری سریع و کاربردیست.

گوشی گلکسی چه نقاط ضعفی دارد؟

همانطور که بخش طول عمر گوشی سامسونگ هم اشاره کردیم شاید بعد از قیمت بالای میان‌رده‌های این برند نسبت به سایر میان‌رده‌های رقیب، دومین نقطه ضعف انواع گوشی گلکسی بدنه ضعیف آنها باشد؛ گرچه این مورد را نیز نباید نادیده گرفت که در مدل‌های جدیدتر بهبود زیادی پیدا کرده‌اند و حتی این گوشی‌ها به گواهی ضد آب نیز مجهز شده‌اند.

قیمت انواع گوشی سامسونگ

مشخصات گوشی سامسونگ

گوشی های سامسونگ از نظر مشخصات به چه صورت عمل کرده‌اند؟ از نظر مشخصات گوشی سامسونگ به چند دسته تقسیم می‌شوند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ که در برخی موارد گوی سبقت را حتی از رقبای گران قیمت‌تر خود نیز ربوده‌اند و میان‌رده‌ها که خودشان چندین کلاس و در مجموع در سه خط تولید مجزا تولید می‌شوند. حتی این برند گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی نیز تولید می‌کند که کاربران هدف خاص خود را دارد. برای اینکه بتوانید از بهترین مشخصات گوشی سامسونگ استفاده کنید باید قبل از خرید بودجه خود را مشخص کرده و سپس مشخص کنید که دقیقاً چه قابلیتی برای شما در خرید مهم‌ترست.

مشخصات گوشی سامسونگ

گوشی های سامسونگ موجود در 19کالا

شاید این سوال شما هم باشد که گوشی گلکسی و به طور کلی تمام گوشی های سامسونگ چه تعدادی هستند و چه مدل‌هایی را شامل می‌شوند؟ در این صفحه ما سعی می‌کنیم که همواره تازه‌ترین محصولات تولید شده توسط این کمپانی به همراه مشخصات کامل را در اختیار شما قرار دهیم، بنابراین می‌توان گفت که تقریبا تمام گوشی های سامسونگ در طی چند سال اخیر در این صفحه قرار داده شده است.

خرید گوشی سامسونگ

به محض اینکه کالایی مسیرهای توزیع جهانی را طی کرده و سپس وارد کشور شود در سایت 19 کالا نیز موجود خواهد شد؛ بنابراین همانطور که گفته شد در این صفحه می‌توانید قیمت انواع گوشی سامسونگ را ببینید و بر اساس نیاز و سلیقه خود خرید کنید و از خدمات منحصر‌به‌فرد این سایت در کنار قیمت روز گوشی های سامسونگ به صورت لحظه‌ای بهرمند شوید.

همان‌طور که گفته شد قیمت گوشی امروز سامسونگ با فردا متفاوت است و دلیل آن هم همانطور که اشاره کردیم، قیمت گوشی سامسونگ به علت نوسانات بالای ارز در ایران متغیر است و نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. البته ارزش دلاری این گوشی‌ها ثابت بوده و تنها ارزش ریالی آن‌ها مدام در حال تغییر است. با این حال ما سعی کردیم با حذف واسطه‌ها و واردات مستقیم محصولات، قیمت خود را نسبت به بازار پایین نگه داریم تا خریدی راحت و با قیمت مناسب را به شما کاربران عزیز هدیه دهیم. برای اطلاع از قیمت گوشی های سامسونگ امروز بر اساس آخرین نرخ بازار کافیست به صفحه نقد و بررسی مدل مد نظر خود در فروشگاه بروید.

سوالات متداول

مزیت گوشی‌ های سامسونگ به نسبت رقبا چیست؟

مهمترین مزیت گوشی سامسونگ به نسبت رقبا برخورداری از نرم‌افزار روان، ساده و کاربردیست که تا چند سال به روز رسانی نرم‌افزاری و امنیتی را دریافت می‌کند. شاید میانگین قیمت گوشی سامسونگ به نسبت امکاناتی که به کاربر ارائه می‌دهد و در مقایسه با رقبا کمی بالاتر باشد، اما زمانی که بتوانید از محصولی که خریداری کرده‌اید مدت زمان طولانی‌تری استفاده کنید هم حس بهتری داشته و هم به نوعی صرفه‌جویی محسوب می‌شود.

تفاوت بین دو خط تولید میان‌رده‌های این برند چیست؟

در ساخت مدل‌های سری M از باتری‌های بزرگ، حجیم و باکیفیت استفاده شده و معمولاً سنسور‌اثر‌انگشت کنار و یا پشت این محصولات جای گرفته است، در مقابل، سامسونگ در مدل‌های خط تولید A سعی کرده طراحی زیباتری را بکار بگیرد در حالی که در ساخت آنها از مواد باکیفیت‌تری هم استفاده می‌کند. گفتنیست که حتی برخی مدل‌ها از سنسور اثر‌انگشت زیر نمایشگر هم برخوردارند که خاص پرچمداران این برند کره‌ای است.

چرا سامسونگ در گوشی‌های پرچمدار خود از 2 تراشه متفاوت اگزینوس و اسنپدارگون استفاده می‌کند؟

در مجموع سامسونگ به سه دلیل از تراشه‌های کوالکام هم استفاده می‌کند مهمترین دلیل آن توافقنامه‌ای است که بعد از یک جنگ سخت بین کوالکام و سامسونک بر سر حق ثبت اختراع در سال 2009 منعقد شده و طی آن سامسونگ موظف است که برای بازار امریکا از تراشه کوالکام استفاده کند و حق فروش تراشه انحصاری خود به سایر شرکت‌های تولید کننده را نیز ندارد. با این کار سامسونگ می‌تواند کمترین حق امتیاز را برای استفاده از پتنت‌های کوالکام بپردازد و دوم اینکه با این کار سامسونگ در مارکت‌های مختلف می‌تواند قیمت یکسانی را تعیین کند و دلیل سوم نیز این است که به زنجیره تامین تراشه تنوع بیشتری داده است تا بتواند بر بازارهای دیگر هم تسلط داشته باشد.

گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور است و آیا قطعات گوشی سامسونگ در ایران با توجه به تحریمات به راحتی یافت می‌شود؟

سامسونگ کارخانجات متعددی در سراسر دنیا دارد فرقی نمی‎کند که گوشی سامسونگ شما در کدامیک از کارخانجات تولید می‎شود، زیرا همه آن‌ها استاندارد کیفیتی مشابهی را دنبال می‎کنند. در مجموع کارخانجات سامسونگ در کشورهای مختلفی مثل چین، ویتنام، هند، کره جنوبی، اندونزی و برزیل پابرجا بوده و به تولید گوشی در این کشورها ادامه می‌دهند. در ضمن بازار کشور ما برای تأمین قطعات و لوازم جانبی گوشی سامسونگ مشکلی ندارد البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که هزینه لوازم جانبی ارتباط مستقیمی به قیمت گوشی سامسونگ دارد.

گوشی سامسونگ تا چندسال بروزرسانی دریافت می‌کند؟

با توجه به اینکه گوشی های سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید هستند ، بسته به مدل گوشی حداقل 2 و حداکثر 3 سال آپدیت رابط کاربری و اندروید خواهند شد

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.