قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل نوکیا 8.1 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند نوکیا
  • مدل کالا: Nokia 8.1-64GB
  • موجود نیست
  • 0 تومان
X


نقد و بررسی کامل نوکیا 8.1: میان رده ای با قابلیت های یک پرچم دار



طراحی:

در واقع HMD Global اخیراً مدل دیگری از برند نوکیا را عرضه کرده است. این مدل Nokia 8.1 نام داشته و بدون شک قابلیت های کاربردی فراوانی را دراختیار شما قرار خواهد داد. نکته ای که در ابتدا می بایست خاطر نشان کرد این است که نوکیا 8 و نوکیا 8 سیروکو از نظر خصوصیات و قابلیت ها وجه اشتراکی با نوکیا 8.1 ندارند. گرچه در نام گذاری آن از عدد 8 استفاده شده اما حقیقتاً می توان گفت که نسل بعد نوکیا 7 پلاس به حساب می آید. این شرکت شعار "affordable premium ” را برای آن در نظر گرفته که به معنای "میان رده ای با کیفیت" است.  یکی از مشخصات بارز موبایل های هوشمند نوکیا که اخیراً ساخته می شوند برخورداری از بدنه مقاوم به نسبت بسیاری دیگر از برند ها است. این موبایل نوکیا هم از این قاعده مستثنی نبوده و کیفیت بسیار عالی را در اختیار شما قرار خوهد داد. به کارگیری آلومینیوم سری 6000 در ساخت فریم و بدنه شیشه ای هم به زیبایی آن افزوده و هم مقاومت چشمگیری به آن داده است.






این محصول جدید شرکت نوکیا، در دو نسخه، یکی از نسخه ها مخصوص بازار چین و به نام نوکیا 7 ایکس و نسخه گلوبال آن به نام نوکیا 8.1 عرضه شده است. به کارگیری پرداخت کروم مانند روی آن به زیبایی این محصول افزوده و لبه های منحنی شکل پنل عقب هم به متعادل کردن وزن آن کمک کرده در نتیجه حس بسیار خوبی در دست داشته و ارگونومی آن بالا رفته است. بدون شک ترکیب شیشه و فلز در ساخت یک مدل می تواند یک مشخصه عالی برای شما در نظر گرفته شود اما این نکته را مد نظر داشته باشید که استفاده از شیشه می تواند به معنای لغزنده بودن آن باشد که می توان با یک بک کاور ساده از این امر نیز جلوگیری کرد. ابعاد این محصول 154.8× 75.8 × 8 میلی متر و وزنی برابر با 180 گرم دارد. 


صفحه نمایش:

صفحه نمایش آن 6.18 اینچی بوده و به صورت تمام صفحه طراحی شده اما در پایین آن حاشیه باریکی به چشم می خورد. تراکم پیکسلی آن 420 در پیکسل بوده که برای یک میان رده رقم بسیار خوبی به شمار می رود. در طراحی آن هم بریدگی و یا ناچ به چشم می خورد. این صفحه نسبت به پنل به کار رفته در نوکیا 7 پلاس بزرگتر است. به طور کلی روشنایی فوق العاده ای داشته و سطح کنتراست آن عالی است علاوه بر اینکه رنگ های سرزنده و شادابی را هم ارائه می دهد، روشنایی آن هم به 500 نیت می رسد بنابراین در حضور نور خورشید خواندن محتوا و یا استفاده از آن مشکلی نداشته و به طور کامل رضایت کاربر را جلب خواهد کرد. همچنین به کمک برخی قابلیت هایی که در اندروید Android 9 Pie گنجانده شده، می توان بسته به سلیقه خود، میزان روشنایی و تنالیته رنگی آن را تنظیم کرد. نوع آن IPS LCD بوده و رزولوشن 1080×2280 پیکسل را ارائه داده است. حتی اگر بریدگی آن را که دوربین سلفی و حسگر را در خود جای داده را دوست نداشته باشید از طریق تنظیمات می توان آن را مخفی کرده و همان طور که در زیر مشاهده می کنید به صورت یکپارچه در آورید.




دوربین:



بدون شک معیار انتخاب خیلی از ما در زمان خرید گوشی دوربین هاست. یک دوربین با کیفیت گزینه ای است که کاربران به آن توجه زیادی می کنند. دوربین نوکیا 8.1 دوگانه است که از یک لنز 12 مگاپیکسل و یک لنز 13 مگاپیکسل تشکیل شده است. اما جدا از دوربین اصلی دوگانه دوربین سلفی آن هم برای علاقمندان به ثبت عکس های سلفی یک گزینه عالی است به این دلیل که از یک لنز 20 مگاپیسکل بهره برده است درحالی که حتی دستگاه های پر فروشی مثل شیائومی ردمی نوت 7 هم از یک دوربین سلفی 13 مگاپیسکلی بهره برده است. کیفیت عکس های آن هم برای یک موبایل میان رده عالی است. 


سخت افزار و نرم افزار:

پردازنده به خدمت گرفته در اینجا Qualcomm Snapdragon 710 بوده که عملکردی بین میان رده و پرچم دار را ارائه داده است و در واقع به دلیل عملکرد فوق العاده آن در مدل های متعددی هم به کار رفته است. از جمله این مدل ها می توان به شیائومی می سی سی 9 و گلکسی ای 8 اس اشاره کرد. حداکثر فرکانس هسته های آن هم برابر با 2.2 گیگاهرتز است. نسخه گلوبال نوکیا 6.1 پلاس در یک نسخه 64/4 گیگابایتی عرضه شده است. علاوه بر مقدار حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی با استفاده از سیم کارت دوم هم می توان حافظه آن را ارتقاء داد. امتیازی که بنچمارک آنتوتو به این آن اختصاص داده 137.866 است. این در حالی است که امتیاز دستگاهی مثل سامسونگ گلکسی ای 50 تقریبا 146.355 است. پس از نظر قدرت سخت افزاری فرق خیلی زیادی با هم ندارند. یکی از وجه تمایزات آن با گوشی هایی که در حال حاضر موجود هستند این است که از جدیدترین نسخه اندروید از نوع اندروید وان بهره برده است. گرچه این نسخه ساده تر است اما سرعت بیشتری داشته و به طور کلی روان تر اجرا می شود. همچنین  تا دو سال به صورت منظم به روز رسانی می شود.


باتری:



طول عمر باتری آن هم فوق العاده است به این دلیل که یک باتری 3500 میلی آمپری را به خدمت گرفته است. علاوه بر آن از شارژ سریع نسخه 18 وات نیز پشتیبانی می کند.


نقاط قوت

  • صفحه نمایش بزرگ و عالی 
  • طول عمر باتری شگفت انگیز
  • رابط کاربری سریع و استفاده از نسخه اندروید وان
  • طراحی زیبا
  • دوربین سلفی عالی

نقاط ضعف

  • عدم پشتیبانی از گواهینامه ضد آب
  • عدم پشتیبانی از شارژ بی سیم

اطلاعات کلی
برند نوکیا
GPU (گرافیک) Adreno 616
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 13 مگاپیکسل (دوگانه)
اندازه 8 ×75.8×154.8 ميلي‌متر
وزن 178 گرم
جنس بدنه آلومینیوم و شیشه
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی-4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, December
سال تولید 2018
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (2x2.2 GHz 360 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 360 Silver
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست (Qualcomm SDM710 Snapdragon 710 (10 nm
سرعت 2.2 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Pie 9.0
(Android One)
صفحه نمایش
اندازه 6.18 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 2280 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~81.2%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~408
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 400 گيگابايت( استفاده از درگاه سیم کارت دوم)
دوربین
دوربین اصلی 13 مگاپیکسل(دوگانه)
رزولوشن 2280 × 1080 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه giro-EIS
فلش LED (دوگانه)
دوربین دوم 20 مگاپیکسل
امکانات HDR، پاناروما
سنسور
سنسور ها سنسور اثر انگشت-قطب نما-شتاب سنج-حسگر مجاورتی-ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA /LTE-A (2CA) Cat6 300/50 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS ،BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector, USB On-The-Go
امکانات
ارسال پیام SMS ,MMS ,Email ,Push Mail ,IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر NFC - قابلیت شارژ سریع -حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه -پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264-پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac -ویرایش عکس و فیلم-قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف
باتری
باتری لیتیوم یونی 3400 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.