خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

اتمام انتظارها؛ رونمایی از Mi CC9 Pro بهترین در دوربین!

بعد از مدتها انتظار و اخبار مختلف، بالاخره گوشی موبایل Mi CC9 Pro در کشور چین رونمایی شد.در این مراسم، این شرکت همچنین اولین سری ساعت هوشمند Mi و Mi TV 5 خود را در این کشور معرفی کرد. گوشی رونمایی شده جانشین Mi CC9 است که در اوایل سال جاری میلادی با عنوان Mi A3 نیز معرفی شد. Mi CC9 Pro اولین گوشی شیائومی است که شش دوربین را در خود جای داده است؛ پنج دوربین در پشت و دیگری در قسمت جلو.

[aparat id=”OwVIp”]

گوشی جدید شیائومی بهترین در بخش دوربین:

اتمام انتظارها؛ رونمایی از Mi cc9 Pro!

شیائومی هرگز به خاطر عملکرد دوربین خود شناخته نشده است، اما آخرین مدل آن یعنی Xiaomi Mi CC9 Pro این سنت را شکسته است. سایت معتبر سنجش دوربین گوشی‌های هوشمند DxOmark تنظیمات دوربین پنتا Mi Mi9 Pro را برای آزمایش امتحان کرده و تشخیص داده‌اند که این دوربین فقط یک دوربین عالی نیست بلکه یکی از بهترین دوربین‌های صنعت گوشی‌های هوشمند است. با نمره کلی ۱۲۱ ، Xiaomi Mi CC9 Pro Premium Edition با بالاترین امتیاز کلی دوربین هر گوشی تست شده را کنار زده و شانه به شانه Huawei Mate 30 Pro ایستاده است.

اتمام انتظارها؛ رونمایی از Mi cc9 Pro!

اگر برای لقب بهترین دوربین این ویژگی کافی نیست، جالب است بدایند این گوشی در بخش بزرگنمایی با نمره ۱۰۹ در صدر لیست قرار دارد. از طرف دیگر، نمره ویدئویی Xiaomi CC9 Pro  ۱۰۲ بالاترین میزان ثبت شده توسط DxOmark است و این یک نشانه بزرگ پیشرفت از شیائومی است.

دیگر مشخصات Mi CC9 Pro

اتمام انتظارها؛ رونمایی از Mi cc9 Pro!

مجموعه دوربین لنز پنتا دارای یک سنسور اولیه حیرت انگیز ۱۰۸ مگاپیکسلی، زوم ترکیبی ۱۰ برابر، حسگر تشخیص عمق، لنز اولترا واید و … است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

Mi CC9 Pro از یک صفحه نمایش OLED خمیده ۶٫۴۷ اینچی برخوردارست که دارای رزولوشن کامل HD +است. دوربین جلوی این گوشی از یک لنز چشمگیر ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی بهره می‌برد. تنظیم دوربین عقب این تلفن از سنسور اولیه ۱۰۸ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل بزرگ ۱ / ۱٫۳۳ اینچ ، اندازه دیافراگم F / 1.69 و تثبیت کننده تصویر نوری تشکیل شده است. این همان سنسور سامسونگ است که در Mi MIX Alpha نیز بکار رفته است. این سنسور با یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی همراه است که دارای ۱۰ برابر زوم هیبریدی و تثبیت کننده نوری، لنزهای پرتره  ۱۲MP ، لنزهای ۲۰ مگاپیکسلی با زاویه فوق العاده عریض و یک لنز ماکرو ۲MP برای ثبت تصاویر از روی سوژه‌های نزدیک است.

همچنین این گوشی از چیپست هشت هسته ای Snapdragon 730G 8 نانومتری بهره می‌برد. این محصول با سه تنظیم حافظه رم و ذخیره سازی همراه است: ۶ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت ، ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت UFS

از نظر نرم افزاری، Mi CC9 Pro با وجود MIUI 11 که دارای نسخه قبلی این رابط کاربری است، از اندروید ۹ Pie بهره می‌برد. این گوشی با یک باتری ۵۲۶۰mAh تغذیه می‌گردد که توسط فناوری سریع شارژ ۳۰واتی پشتیبانی می‌شود. Mi CC9 Pro از پشتیبانی NFC، اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش برای امنیت، صدای Hi-Res و همچنین چراغ‌های LED  در طرفین بهره می‌برد.

شیائومی برای سوپرایز ویژه این مراسم از قیمت گوشی در عرضه اولیه نیز سخن به میان آورد، برای خرید گوشی عالی در بخش دوربین کافیست تنها ۳۹۹ دلار به عنوان قیمت پایه بپردازید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن