قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
    مرتب سازی بر اساس:

گوشی موبایل لنوو LENOVO

لنوو یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های چینی تولیدکننده‌ لپ‌تاپ در جهان است و در تولید محصولات دیگری نظیر تبلت، گوشی موبایل، تلویزیون هوشمند نیز دستی دارد و همین طور تجهیزات الکترونیکی با کیفیتی را وارد بازار می‌کند. شاید لنوو امروزه به اندازه‌ی دیگر برندهای چینی نظیر هوآوی، آنر، شیائومی در تولید گوشی هوشمند پیشتاز  بازارهای جهانی نباشد، اما در تولید موبایل حرف زیادی برای گفتن دارد. در ادامه قصد داریم ضمن بازگو کردن فعالیت‌های لنوو از آغاز به کار تا امروز، خط تولید گوشی لنوو را مورد بررسی قرار دهیم. تاریخ تأسیس این برند به سال 1984 برمی‌گردد، زمانیکه 11 مهندس با سواد، اما کم تجربه در بازاریابی تصمیم به راه‌ندازی شرکتی به نام «لجند» گرفتند. بنیانگذاران این شرکت بدون شناخت نیاز بازار ابتدا اقدام ساخت به محصولاتی نظیر تلویزیون، مدار کامپیوتر و ... کردند که موفقیت چندانی را برای آن‌ها در پی نداشت، اما سرانجام در سال 1990 با تولید اولین کامپیوتر شخصی تولیدی به نام "Legend Pc" وارد بازار شد!

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این شرکت برای به اوج رسیدن از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و حتی برای اینکه خود را قدرتمند نشان دهند، بجای استفاده از تاکسی پیاده به محل کار می‌رفتند، اما جلسات مهمشان را در هتل‌های لوکس برگزار می‌کردند. در سال 2020 با تولید موفقیت آمیز سوپرکامپیوتر خود، این شرکت آماده شد تا فعالیت‌های خود را بیرون از مرزهای چین آغاز کند و از آنجائیکه شرکتی به نام لجند قبلاً ثبت جهانی شده بود، مجبور به تغییر نام شرکت به «لنوو» شدند.

با اینکه لنوو تمرکز خودش را بر تولید کامپیوترهای شخصی گذاشته بود، اما موبایل و تبلت هم تولید می‌کرد، اما فعالیت‌های جدی در این زمینه نداشت و حتی بخش تولید موبایل و تبلت خود را فروخت البته به دلایلی از این کار پشیمان شد و یک سال بعد دوباره خط تولید موبایل و تبلت خود را خرید و سرانجام در سال 2012 اولین گوشی هوشمند لنوو روانه‌ی بازار شد و در این زمینه انقدر قوی ظاهر شد که در همان سال فروش گوشی لنوو در چین حتی از اپل هم پیشه گرفت و عنوان پرفروش‌ترین گوشی را در چین در سال 2012 ازآن خود کرد!

این کمپانی در سال بعد یعنی 2013 تصمیم به استفاده از سیستم عامل اندروید در گوشی‌های خود گرفت و بعد از دست به دست شدن موتورلا از گوگل و پیوستن آن به لنوو، خلاقیت‌های موتورلا را در گوشی‌های جدید خود بکار گرفت و محصولات تازه‌تری را به بازار عرضه کرد و حتی تلاش کرد جای سامسونگ را در بازار چین بگیرد و در این راستا ارزش سهام خود را تا حد زیادی افزایش داد.

در این حین لنوو مدل‌های زیادی را به بازار فرستاده که می‌توان از لنوو Z2 Plus، لنوو P2، لنوو K6 Power، لنوو Vibe K5 Note، لنوو vibe K5، لنوو A5، لنوو Z5، لنوو Z5 pro، لنوو z5 pro و لنوو z5 pro GT به عنوان مشهورترین مدل‌هایش اشاره کرد.

در سال 2019 تبلیغات اولین گوشی گیمینگ خود را با نام «لژیون گیمینگ» آغاز کرد و این مدل را در سال 2020 معرفی و روانه‌ی بازار کرد و حال باید دید که آیا گوشی گیمینگ لنوو توانایی رقابت با بلک شارک شیائومی و یا راگفون ایسوس را دارید یا خیر.

اگر در مورد قیمت گوشی لنوو کنجکاو باشید باید گفت درست مانند شرکت‌های مطرح چینی، سیاست این برند نیز کنترل قیمت و ارائه‌ی محصولات با کیفیت است و برای اطلاع از قیمت گوشی لنوو می‌توانید به سایت 19کالا و دیگر سایت‌های معتبر مراجعه کنید. در مورد قیمت گوشی گیمینگ بد نیست بدانید که برعکس راگفون و درست مانند بلک شارک، لژیون لنوو قیمت مناسبی برای یک گوشی گیمینگ دارد.

با اینکه این برند فراز و نشیب‌های زیادی در بازار رقابتی موبایل داشته است ولی اکنون نامش در 10 برند برتر گوشی موبایل دیده می‌شود و خرید گوشی لنوو طرفداران زیادی در چین و خارج از مرزهای این کشور دارد. شایان ذکر است که در تولید کامپیوترهای شخصی لنوو در حال حاضر حرف اول را می‌زند و در شماره یک جدول بهترین برند تولید لپ تاپ جا خوش کرده است و در این زمینه بسیار موفق‌تر از گوشی موبایل بوده است و  این امید دور از انتظار نیست که تولید گوشی هوشمند را با قدرت بیشتری در آینده نزدیک ادامه دهد.



© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.