قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
    مرتب سازی بر اساس:

گوشی ایسوس ASUS

بدون شک نام گوشی ایسوس کمتر از نام سایر برندهای فعال در زمینه فناوری به گوشتان خورده باشد زیرا این برند برخلاف بسیاری از کمپانی‌ها که در فواصل زمانی بسیار کمی تعداد زیادی گوشی روانه بازار می‌کنند، تعداد زیادی گوشی asus تولید نکرده است؛  این برند طی رویکردی جدید رابط کاربری خود را ارتقاء داده و تمرکز خود را روی پرچمداران گذاشته تا میزان خرید گوشی ایسوس افزایش یابد و قدمی نو در جهت افزایش ارزش قیمت گوشی ایسوس برداشته باشد.

گوشی موبایل ایسوس

همه ما برند ایسوس را بیشتر با لپ‌تاپ‌های با کیفیت و متنوع این برند می‌شناسیم، اما این شرکت در زمینه‌های دیگری نیز محصولات بسیار عالی را تولید می‌کند. گوشی موبایل ایسوس یکی از این موارد محسوب می‌شود که در ادامه سعی خواهیم کرد که خلاصه‌ای از تاریخچه گوشی ASUS و قیمت گوشی ایسوس را بیان کنیم. جالب است بدانید که شرکت ایسوس یا به اصطلاح «آسوس» توسط چهار مهندس کامپیوتر پایه‌ریزی شد. این مهندسان قبل از آن در شرکت ایسر فعالیت داشتند. در واقع شرکت ایسوس در تاریخ 2 آوریل سال 1990 در تایوان تأسیس شد. جالب است بدانید که برند ایسوس از کلمه پگاسوس به معنی اسب بالدار گرفته شده است. پایگاه اصلی این شرکت در کشور تایوان واقع شده است.

گوشی asus

این شرکت از همان ابتدای تولید، خلاقیت را سر لوحه کار خود قرار داد. این شرکت همان طوریکه گفته شد در زمینه تولید محصولات مختلفی فعالیت می‌کند که از آن جمله می‌توان به مادربرد و انواع مدل‌های لپ‌تاپ ایسوس اشاره کرد. در سال 2006 بود که این شرکت به سمت تولید گوشی موبایل روی آورد و مدتی طول نکشید که توانست خود را در بین برندهای مطرحی چون سامسونگ، هوآوی، موتورلا و... مطرح کند. در واقع این کمپانی سعی کرد، همان خلاقیتی را که در محصولاتی مثل لپ تاپ ارائه می‌داد در گوشی موبایل خود نیز بکار برد؛ اگر قصد خرید گوشی ایسوس را داشته باشید ادامه مطلب را مطالعه کنید تا با ویژگی‌های کلی این برند آشنا شوید.

موبایل asus در کشور هند و آسیای شرقی طرفدارن بسیاری دارد که بودجه زیادی صرف خرید گوشی asus می‌کنند. قیمت موبایل ایسوس یکی از امتیازهای آن در مقایسه با قیمت محصولات پرفروش و خوش‌نام بازار موبایل تلقی می‌شود که انتخاب‌های گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی های ایسوس چه ویژگی‌هایی دارند و آیا در مقایسه با گوشی‌های دیگر سامسونگ, شیائومی, یا ریلمی که از جمله برند‌های شناخته شده و فعال در حوزه موبایل در این روزها به حساب می‌آید فروش خوبی دارند یا خیر؟ در ادامه به خلاصه‌ای از خصوصیات گوشی‌ های asus اشاره خواهیم کرد.

گوشی ایسوس

خرید گوشی ایسوس

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که گوشی ایسوس چه زمانی به صورت جدی وارد بازار شد. در واقع ایسوس با معرفی سه گوشی زن فون 4، زن فون 5 و زن فون 6 به صورت جدی در بازار اعلام حضور کرد. جالب است بدانید که این برند در واقع اولین سازنده‌ای بود که اولین گوشی موبایلی را با برخورداری از 4 گیگابایت رم راهی بازار کرد. در مقایسه می‌توان گفت که عرضه یک گوشی با 4 گیگابایت رم آن هم مدت‌ها قبل کار بسیار جالب و شگفت‌انگیزی به حساب می‌آمد؛ چرا که بسیاری دیگر از برندهای شناخته شده‌تر نیز تا آن زمان موفق نشده بودند که یک گوشی با 4 گیگابایت رم تولید کنند و با این وجود ، قیمت گوشی های ایسوس بسیار رضایت بخش بود و یکی از دلایل استقبال زیاد کاربران به شمار می‌رفت.

در ادامه بررسی خواهیم کرد که قیمت گوشی ایسوس در بازار به چه صورت است آیا در مقابل امکاناتی که ارائه می‌دهند، ارزش خرید گوشی asus به چه صورت است ؟

قیمت گوشی ایسوس

جالب است بدانید که مزیت و نقطه قوت گوشی‌ های ایسوس با دوام بودن و طول عمر خوب این دستگاه‌هاست که حتی با دیدن عکس گوشی ایسوس به این حقیقت پی می‌برید.  از‌این‌رو در مقابل قیمتی که این شرکت برای محصولات خود در نظر گرفته، ارزش خرید بسیار بالایی نیز دارند. از طرفی هم اگر به لیست قیمت گوشی ایسوس نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که در مقایسه با برندهای دیگر قیمت گوشی ایسوس بسیار قابل‌توجه است.

قیمت گوشی asus با توجه به مشخصات برجسته‌ای که دارد در مقایسه با سایر برندها اقتصادیست، اما لوازم جانبی آن به راحتی گوشی‌های دیگر در بازار یافت نمی شود.  

از دیگر نقاط قوت گوشی های asus می‌توان به طول عمر خوب باتری آنها اشاره کرد، از‌این‌رو در بین سایر برندها می‌توانید بر روی مدل‌های گوشی ایسوس نیز حساب باز کنید، خصوصاً اینکه از جمله کاربرانی هستید که از نمایشگر موبایل خود استفاده زیادی داشته و نیاز به دستگاهی دارید که با وجود قیمت عالی طول عمر باتری خوبی هم داشته باشد.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که گرچه گوشی asus از دوام بسیار زیادی برخوردارست؛ اما این شرکت تمرکز زیادی بر ظرافت‌های طراحی نداشته و شاید تنها نقطه ضعف گوشی‌های ایسوس را بتوان همین نکته در نظر گرفت؛ اما جالب است بدانید که این روزها رقابت در بازار موبایل بسیار بالا گرفته، از‌این‌رو فروش گوشی ایسوس برای مدتی در این بازار رقابتی کاهش یافته است؛ اما این شرکت برای این مشکل نیز برنامه‌ای دارد. این شرکت اخیراً اصلاحاتی را در رابط‌کاربری خود ارائه داده تا بتواند تجربه بسیار دلنشین‌تر و مفیدتری را به کاربران خود هدیه دهد. گوشی Zenfone 6 از جمله بهترین گوشی‌های این شرکت است که با اصلاحات رابط‌کاربری تولید شده است.

قیمت گوشی ایسوس

گوشی های ایسوس

همان‌طور که می‌دانید این شرکت تاکنون مدل‌های متنوعی از گوشی ایسوز را تولید کرده که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. از این میان می‌توان به سری‌های Zenfone Max، Zenfone Live، Zenfone Go ،Zenfone اشاره کرد؛ اما در واقع نقطه عطف گوشی‌های ایسوس را می‌توان گوشی‌های گیمینگ آن در نظر گرفت. گوشی‌های گیمینگ "Asus ROG Phone" یا «ایسوس راگ فون» از جمله بهترین و قدرتمند‌ترین گوشی‌های گیمینگی هستند که در این بازار رقابتی موبایل حضور دارند. این گوشی های ایسوس ویژگی‌های خارق‌العاده بسیاری دارند که آنها را به یک منبع قدرت برای کسب بهترین تجربه گیم تبدیل کرده است. آخرین نسخه‌ای که از گوشی موبایل ایسوس معرفی و عرضه شده می‌توان به Asus ROG Phone 3 اشاره کرد. آیا تجربه استفاده استفاده از گوشی‌ های ایسوس را داشته‌اید.

اگرچه بازار موبایل در انواع گوشی‌های متنوع غوطه ور است، اما محصولاتی مثل موبایل ایسوس با کیفیت خوب و قیمت مطلوب هم بخشی از این بازار را به خود اختصاص داده‌اند و همین امر لزوم آشنایی با ویژگی‌های فنی ایسوس گوشی را ایجاد می‌کند. در سایت 19‌کالا می‌توانید قیمت گوشی ایسوس را مشاهده کنید.

سوالات متداول

قیمت گوشی گوشی های asus به چه صورت است و ارزش خرید دارند ؟

✔ جالب است بدانید که مزیت و نقطه قوت گوشی‌های ایسوس با دوام بودن و طول عمر خوب این دستگاه‌هاست که حتی با دیدن عکس گوشی ایسوس به این حقیقت پی می‌برید. از‌این‌رو در مقابل قیمتی که این شرکت برای محصولات خود در نظر گرفته، ارزش خرید بسیار بالایی نیز دارند. از طرفی هم اگر به لیست قیمت گوشی ایسوس نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که در مقایسه با برندهای دیگر قیمت گوشی ایسوس بسیار قابل‌توجه است.

نقطه قوت و نقطه ضعف عمده گوشی های ایسوس چیست؟

✔ نقاط قوت گوشی های asus می‌توان به طول عمر خوب باتری آنها اشاره کرد، از‌این‌رو در بین سایر برندها می‌توانید بر روی مدل‌های گوشی ایسوس نیز حساب باز کنید، خصوصاً اینکه از جمله کاربرانی هستید که از نمایشگر موبایل خود استفاده زیادی داشته و نیاز به دستگاهی دارید که با وجود قیمت عالی طول عمر باتری خوبی هم داشته باشد. اما این شرکت تمرکز زیادی بر ظرافت‌های طراحی نداشته و شاید تنها نقطه ضعف گوشی‌های ایسوس را بتوان همین نکته در نظر گرفت؛

گوشی های ایسوس راگ فون چه مشخصات قابل توجهی دارند؟

✔ گوشی‌های گیمینگ "Asus ROG Phone" یا «ایسوس راگ فون» از جمله بهترین و قدرتمند‌ترین گوشی‌های گیمینگی هستند که در این بازار رقابتی موبایل حضور دارند. این گوشی های ایسوس ویژگی‌های خارق‌العاده بسیاری دارند که آنها را به یک منبع قدرت برای کسب بهترین تجربه گیم تبدیل کرده است.

گوشی های ایسوز چه زمانی به صورت جدی در بازار موبایل اعلام حضور کردند؟

✔ در واقع این برند با معرفی سه گوشی زن فون 4، زن فون 5 و زن فون 6 به صورت جدی در بازار اعلام حضور کرد. جالب است بدانید که این برند در واقع اولین سازنده‌ای بود که اولین گوشی موبایلی را با برخورداری از 4 گیگابایت رم راهی بازار کرد.

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.