قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل هواوی P Smart 2019 ظرفیت 64 گیگابایت رم 3GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند هواوی
  • مدل کالا: Huawei P smart-2019-64GB مدل POT-LX1AF
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


لوازم جانبی

گلس مخصوص P smart 2019

معرفی و مقایسه انواع گلسهمان طور که می‌دانید یکی از حساس‌ترین قسمت‌های گوشی‌ موبایل و تبلت و... نمایشگر آنها است. امروزه با توجه به قیمت گوشی های جدید یکی از گزینه‌هایی که می‌توان با استفاده آن صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند را در مقابل خش و ضربه محافظت کرد، گلس‌ها یا محافظ‌های نمایشگر هستند. شرکت‌..

بدون قیمت

برای تغییر رنگ روی دکمه ی متناظر کلیک کنید.

آبی تیره
قرمز
مشکی
سبز آبی


نقد و بررسی هوآوی پی اسمارت(2019): طراحی زیبا و عملکردی قدرتمند 




در برخی از بازارها هوآوی پی اسمارت همزمان با گوشی Honor 10 Lite عرضه شده که در واقع یکی از موبایل های پر طرف دار در بین کاربران تا به امروز بوده است. هوآوی پی اسمارت (2019) از ظاهری شکیل برخوردار بوده و پنل جلو آن در بردارنده حفره قطره ای است  مانند حفره ای که در گوشی OnePlus 6T هم مشاهده دیده می شود. نوع پنل نمایش آن هم LCD است. همان طور که می دانید این صفحه قابل رقابت با پنل های OLED نبوده اما لبه های باریکی داشته و بهترین رزولوشن را در بین گوشی های هم تراز خود دارد.



طراحی:

P Smart با ضخامت 8 میلی متری و وزن 162 گرمی بسیار سبک بوده که دلیل آن هم می توان این باشد که بر خلاف بدنه شیشه ای آنر 10 لایت، به طور کلی از بدنه پلاستیکی براق استفاده کرده است. نوع طراحی و پرداخت به کار گرفته شده، حس بسیاری خوبی در دست داشته در حالی که سبک بودن آن به هیچ وجه نشان از کیفیت پایین آن نیست اما این مدل هم همانند بسیاری از موبایل هایی که دارای بدنه پلاستیکی هستند بیشتر از بدنه شیشه ای مستعد خط و خش بوده و پرداخت براق آن هم تا حدودی اثر انگشتان را جذب کرده و لک می شود ولی به طور کلی طراحی آن بسیار زیبا است و رضایت کامل کاربران را جلب می کند.







صفحه نمایش:

تمام قسمت جلو (P Smart (2019 را یک پنل 6.21 اینچی با کیفیت Full HD اشغال کرده است. با نسبت ابعاد 19.5:9 یک صفحه نمایش بلند به حساب آمده که لبه های باریکی دارد. این صفحه تقریباً 90% از پنل جلو را به خود اختصاص داده از این بابت گفته می شود که حتی بهتر از برخی از پرچم داران ظاهر شده است. روشنایی آن قابل توجه بوده و زاویه دید و قابلیت دید در حضور نور شدید آن عالی است. همان طور که قبلا بیان شد لبه های بسیار نازکی داشته و بریدگی صفحه نیز مزاحم نبوده و از این رو فضای بیشتری از صفحه مورد استفاده قرار می گیرد. رزولوشن آن 2,340 × 1,080 پیکسل و کیفیت Full HD را ارائه داده است. میزان روشنایی آن تا 415cd/m2 می رسد که در اکثر موقعیت ها پاسخ گو خواهد بود و برای یک موبایل میان رده عالی است.



دوربین:




دوربین هوآوی پی اسمارت 2019 دوگانه بوده و دوربین اصلی به یک لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک لنز ثبت عمق 2 مگاپیکسل مجهز شده اما از نظر دوربین سلفی در دو نسخه تولید شده که در یک نسخه دوربین جلو 16 مگاپیکسل بوده درحالی که در نسخه دیگر از یک لنز 8 مگاپیکسلی بهره برده است. یکی از قابلیت های این دوربین برخورداری از هوش مصنوعی است که با استفاده از آن قادر است تا 500 نوع صحنه متفاوت را از هم تشخیص داده و بهینه سازی لازم برای آن صحنه را انجام دهد. کیفیت آن هم این گونه است که در روشنایی طبیعی ارائه رنگ درست و طبیعی داشته و کنتراست و میزان ثبت جزئیات خوبی نیز دارد. با این حال فعال کردن قابلیت هوش مصنوعی نیز کیفیت عکس ها را بیشتر می کند. 


سخت افزار:

هوآوی پی اسمارت از چیپست Kirin 710 استفاده کرده که در حال حاضر در گوشی های Huawei P30 Lite ،Huawei Honor 8x ،Huawei Mate 20 Lite هم مورد استفاده قرار گرفته است. عملکرد آن به این صورت بوده که در انجام کارهای متداول روزانه به خوبی عمل کرده اما در وظایف سنگین تر مثل اجرای برخی از بازی هایی که به گرافیک بالایی نیاز دارند ممکن است سرعت آن کمی تنزل پیدا کند اما بازی های سبک را به خوبی اجرا کرده و مشکل خاصی در اجرای این گونه بازی ها نخواهد داشت.  




پردازنده مرکزی در اینجا 8 هسته ای بوده و هسته های Cortex-A53 با حداکثر سرعت 2.36 گیگاهرتز کار می کنند. پردازنده گرافیکی آن هم Mali-T830 MP2 است. از نظر حافظه داخلی گفته می شود که در دو نسخه 64/3 و 32/3 گیگابایتی عرضه شده است. به علاوه اینکه از کارت حافظه جانبی microSD تا 256 گیگابایت پشتیبانی می کند اما درگاه اختصاصی نداشته و می بایست از جایگاه سیم کارت دوم برای آن استفاده کرد. یکی از امتیازات پی اسمارت (2019) ارتباطات عالی آن است. از NFC و بلوتوث نسخه 4.2، رادیو FM پشتیبانی می کند.  پورت آن micro USB است اما با توجه به قیمت آن کاربرد آن در یک گوشی میان رده دور از انتظار نیست. امتیازی که بنچمارک آنتوتو به آن اختصاص داده برابر با 138000بوده که به امتیاز گوشی های ردمی نوت 7 و هوآوی وای 9 (2019) و نوا 3 ای نزدیک است. 


نرم افزار:

اینکه پی اسمارت سال 2019 با نسخه 9 پلتفورم اندروید اجرا می شود خبر خوبی است به این دلیل که جدیدترین نسخه اندروید بوده و می توان از مرکز سلامت دیجیتال سفارشی همچنین ابزارهای مدیریت برنامه ها و باتری و جدیدترین به روزرسانی های امنیتی بهرمند شد. با صفحه هوم و نوار اطلاع رسانی کشویی عناصر اصلی و کلیدی برای کاربران iOS و اندروید آشنا خواهد بود. سینی برنامه به صورت پیش فرض وجود ندارد اما می توانید آن را از طریق تنظیمات فعال کنید. همچنین شما می توانید نوار اطلاع رسانی را مخفی کرده در نتیجه فضای بیشتری از نمایشگر را برای جای دادن برنامه ها در اختیار شما قرار خواهد داد.


باتری:



باتری به کار گرفته شده در (p smart (2019 از نوع لیتیوم یونی بوده و ظرفیتی برابر با 3400 میلی آمپر دارد این باتری به همراه عملکرد عالی پردازنده طول عمر بسیار خوبی را به ارمغان آورده است. از تکنولوژی شارژ سریع 10 وات نیز پشتیبانی کرده از این رو در حداقل زمان ممکن می توان آن را شارژ کرد. با وجود رزولوشن Full HD باز هم می تواند در استفاده معمول تا دو روز شارژ خود را حفظ کند.


نقاط قوت

  • طراحی زیبا
  • قیمتی مقرون به صرفه
  • عملکردی عالی
  • استفاده از جدیدترین پلتغورم اندروید

نقاط ضعف

  • پردازش بیش از حد عکس ها
  • استفاده از صفحه پشت پلاستیکی

اطلاعات کلی
برند هوآوی
مدل Huawei P smart-2019 POT-LX1AF
GPU (گرافیک) Mali-G51 MP4
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 13 مگاپیکسل (دوگانه)
اندازه 155.2×73.4× 8 میلی متر
وزن 160 گرم
جنس بدنه ترکیبی
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی-3 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, December
سال تولید 2018
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
چیپست Hisilicon Kirin 710
سرعت 2.2 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 9.0 Pie
صفحه نمایش
اندازه 6.21 اینچ
نوع صفحه نمایش LTPS IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~83.1%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~415
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 3 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 256 گیگابایت (استفاده از درگاه سیم کارت 2)
دوربین
دوربین اصلی 13 مگاپیکسل(دوگانه)
رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلم برداری Full HD با سرعت 30/60 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 8 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت - قطب نما - شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A (2CA) Cat6 300/50 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS ,BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 4.2, A2DP, LE
مادون قرمز
USB microUSB 2.0, USB On-The-Go
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email ,Push Mail ,IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر قابلیت شارژ سریع 5V/2A 10W-حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه-پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264 -پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac -ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف، مجهز به رابط کاربری EMUI 9.0
باتری
باتری لیتیوم یونی 3400 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.