قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل آنر 8X ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند آنر
  • مدل کالا: Honor 8X-64GB مدل JSN-L22
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


برای تغییر رنگ روی دکمه ی متناظر کلیک کنید.

مشکی
آبی
صورتی
قرمز

بررسی گوشی آنر 8 ایکس (مدل: JSN-L22)

: فبلت زیبا و مقرون به صرفه




سری آنر چندین موبایل هوآوی را در سال 2018 عرضه کرده که همه آنها از کیفیت ساخت عالی و قیمت مقرون به صرفه در قبال خصیصه های باورنکردنی برخوردار هستند. یکی از مدل هایی که در این گروه قرار می گیرد، آنر 8 ایکس است. در نگاه اول دیده می شود که ویژگی مشترک زیادی با آنر 8 سال 2016 ندارد. یک طراحی تماماً بدون حاشیه جدید را به خدمت گرفته و مشخصات داخلی و یا سخت افزاری این مدل نیز تماماً با آن متفاوت است. در واقع آنر 8 ایکس یکی از فبلت های مقرون به صرفه در نظر گرفته شده که در ادامه به برخی از خصوصیات آن اشاره خواهیم کرد.




طراحی:

آنر 8 ایکس یکی از موبایل های مهم سری آنر به حساب می آید. پنل پشت از جنس گلکس بافت دار و براق است. نسبت صفحه نمایش به بدنه 91 درصد و لبه پایینی مینیمالیستی بسیار چشمگیر و تاثیرگذار بوده و حتی فضای بزرگتری را نسبت به پنل P20 Pro در اختیار کاربر قرار می دهد. آنر ایت ایکس در واقع یک گوشی بزرگ عالی است.





سنسور اثر انگشت قرار داده شده در پنل عقب برای یک دستگاه با این اندازه عالی به نظر می رسد اما دسترسی به دکمه تنظیم صدا شاید کمی سخت باشد به این دلیل که بیش از حد در بالا جای داده شده است. خط پایین آنر 8 ایکس ترکیبی از فلز و گلس گرادیانت بوده و حس خوبی دارد. وزن این دستگاه برابر با 175 گرم و ابعاد آن برابر با 160.4 ×  76.6 × 7.8 میلی متر بوده درحالی که  ابعاد گلکسی نوت 9، برابر با 161.9×76.4× 8.8 میلی متر بوده بنابرین می توان نتیجه گرفت که ابعاد این دو به هم بسیار نزدیک است. آپشن های رنگ آن هم شامل مشکی، آبی، قرمز و بنفش است.





صفحه نمایش: 

آنر 8 ایکس دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع LTPS LCD با رزولوشن 2340×1080 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی 397 پیکسل در هر اینچ را ارائه داده است. حتی با وجود اینکه اندازه این صفحه بزرگ است باز هم به اندازه کافی شارپ بوده و تصاویر عالی به نظر می رسند. ارائه رنگی آن خوب و شدت رنگ متعادل است به همین دلیل تماشای عکس ها در آن بسیار روشن و سرزنده به نظر می رسد. روشنایی هم به اندازه کافی بوده از این رو خوانش انواع محتوا در حضور نور مستقیم خورشید مشکل خاصی را به وجود نخواهد آورد و به راحتی قابل خواندن است. 




دوربین:




این بار هم همان تنظیمات و طراحی آشنای دوربین دوگانه به کار رفته است، دوربین اصلی از یک لنز 20 مگاپیکسلی با دیافراگم  f/1.8 استفاده کرده و از فوکوس خودکار تشخیص فاز هم برخوردار بوده و یک لنز 2 مگاپیکسلی مخصوص ثبت عمق آن را همراهی می کند. دوربین سلفی آن که در برخی از بازارها به نام Honor View 10 Lite شناخته می شود یک لنز 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی واید 26 میلی متری است. ضبط ویدئو با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت 60 فریم بر ثانیه انجام می گیرد و ضبط ویدئو 4K وجود ندارد.

میزان ثبت جزئیات این دوربین 20 مگاپیکسلی در حضور روشنایی کامل، عالی بوده و روشنایی عکس های گرفته شده متعادل است. پردازش Honor 8X برخی اوقات رنگ ها را بیش از حد اشباع نشان می دهد. عکس ها رنگ های شارپ و سرزنده ای داشته از این رو برای شبکه های اجتماعی عالی هستند. یکی از نقاط برجسته فروش این میان رده هوآوی قابلیت های هوش مصنوعی آن است. آنر 8 ایکس 22 سناریو مختلف را تشخیص داده که در آنها امکان اعمال نور دهی سفارشی و یا اصلاح رنگ ها فراهم شده است.




اما در موقعیت های کم نور این دوربین ضعف خود را نشان می دهد و در این زمان نویز عکس ها بیشتر شده و تثبیت کننده تصویر هم وجود ندارد، اما در این موقعیت حالت Night Mode می تواند کمک کننده باشد تنها می بایست چند لحظه دست خود را ثابت نگه دارید تا میزان کافی نور برای رسیدن به لنزها جمع آوری شود. لنز دوم مسئول ثبت اثر بوکه و یا پشت زمینه تار است اما در برخی از موقعیت ها نمی تواند مرز بین پشت زمینه و سوژه را به خوبی  تمیز دهد که احتمالا مربوط به رزولوشن پایین آن است. دوربین سلفی در اینجا 16 مگاپیکسلی بوده و در نور روز و روشنایی کافی عکس های بسیار خوبی را ثبت می کند اما باز هم زمانی که نور کم می شود نویز تصاویر بیشتر می شوند. به طور کلی نسبت به بسیاری از موبایل هایی که در این رنج قیمت قرار دارند عملکرد دوربین آن بهتر بوده و رضایت کاربران را جلب خواهد کرد.


سخت افزار:


در حالی که طراحی عالی این فبلت هوآوی نظر طرفداران این برند را جلب کرده خصوصیات سخت افزاری آن بین محدوده میان رده و پایین رده جای می گیرد. از نظر سخت افزار و پردازنده خاطر نشان می شود که چیپست Kirin 710 SoC به خدمت گرفته شده که 8 هسته قدرتمند Cortex-A73 CPU آن با فرکانس 2.2 گیگاهرتز عمل می کنند. در واقع این همان پردازنده ای است که در هوآوی میت 20 لایت و پی اسمارت 2019 هم به کار رفته اما پردازنده گرافیکی Mali-G51 GPU، آن ضعیف تر است. مشخص است که قدرت آن به اندازه مدل گیمینگ پوکوفن اف 1 نمی رسد.

رم در نظر گرفته شده 6 و 8 و حافظه آن 128 گیگابایت است به علاوه برای ارتقاء مقدار حافظه هم از درگاه اختصاصی کارت حافظه پشتیبانی می کند بنابراین همزمان می توانید از دو سیم کارت به همراه کارت حافظه جانبی استفاده کنید. رابط دستگاه USB 2.0 بوده اما در آنر 8 که دو سال پیش عرضه شده از رابط USB Type-C پشتیبانی می کند. همچنین از جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی می کند از این رو بدون نگرانی و نیاز به رابط می توانید از انواع هدفون های غیر بلوتوثی استفاده کنید. از قابلیت های ارتباطی این مدل نیز می توان به GPS,NFC,Bluetooth 4.2, اشاره کرد. از نظر قدرت این پردازنده می بایست گفت که عملکرد چند وظیفه ای را به خوبی انجام داده اما بازی های 3D ممکن است به خوبی پرچم داران اجرا نشود. روشن است که پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 برای عملکرد گیمینگ طراحی نشده و در این معقوله حرفی برای گفتن ندارد.


نرم افزار:

آنر 8 ایکس با پلتفورم اندروید نسخه Android 8.1 Oreo و رابط کاربریEMUI 8.2، اجرا می شود. خوشبختانه برای سفارشی کردن نمایشگر بسته به سلیقه کاربر EMUI در اینجا آپشن هایی چون منو کشویی، تغییر وضعیت بریدگی نمایشگر، اندازه حالت نمایش یا View Mode sizes و اندازه متن را در تنظیمات قرار داده است. به طور کلی این نرم افزار بسیار کاربردی بوده برای مثال با سوایپ به سمت پایین در صفحه هوم برنامه هایی توصیه شده برای شما باز شده و امکان جست جو در پیام ها و تماس ها برای شما فراهم می شود. عملکرد Google Assistant در قسمت چپ صفحه نمایش قرار داشته و با فشار دادن دکمه هوم به پایین نیز می توان این عملکرد را فعال کرد.


باتری:



با یک باتری 3,750 میلی آمپری Honor 8X قادر است یک روز کامل حتی برای کاربرانی که استفاده متمرکزی دارند شارژ را نگه دارد در حالی که برای کاربرانی که زیاد با گوشی خود کار نمی کنند این امر می تواند تا سه روز طول بکشد. به علاوه اینکه از دو حالت ذخیره باتری برخوردار بوده: حالت ذخیره باتری معمول فعالیت پشت زمینه را محدود کرده و جلوه های بصری را کاهش می دهد و یا همگام سازی ایمیل ها را متوقف می کند تا باتری کمتر مصرف شود. حالت صرفه جویی باتری شدیدتر حتی انتخاب برنامه ها را محدود کرده تا عمر باتری را تا چند روز افزایش دهد اما از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

اطلاعات کلی
برند آنر
مدل Honor 8X JSN-L22
GPU (گرافیک) Mali-G51 MP4
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 20 مگاپیکسل (دوگانه)
اندازه 7.8 × 76.6 × 160.4میلی متر
وزن 175 گرم
جنس بدنه ترکیبی
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی-4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, September
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
سازنده چیپست HiSilicon
چیپست Hisilicon Kirin 710
سرعت 2.2 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 8.1 Oreo
صفحه نمایش
اندازه 6.5 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی ، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 2340 × 1080پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~84.4%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~396
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 256 گیگابایت ( استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 20 مگاپیکسل (دوگانه)
رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 16مگاپیکسل
امکانات ژئوتگینگ، فوکوس لمسی، HDR ، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت-قطب نما-شتاب سنج(حسگر حرکتی)-حسگر مجاورتی، ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA /LTE-A
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS ,BDS
رادیو
بلوتوث 4.2, A2DP, LE, aptX
مادون قرمز
USB microUSB 2.0 ,USB On-The-Go
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail ,IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه-پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264-پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac - ویرایش عکس و فیلم -قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف، مجهز به رابط کاربری EMUI 8.2
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 3750 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.