قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل شیائومی Mi 8 SE

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان
X


معرفی کامل گوشی شیائومی می 8 اس ای



در تاریخ 31 می شرکت شیائومی از پرچم دار بعدی خود یعنی شیائومی می 8 به صورت رسمی رونمایی کرده است. در عرضه و بازاریابی این مدل نیز این شرکت سیاست قیمت مقرون به صرفه خود را پیش گرفته است تا از این طریق کاربران بخش میان رده را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل زمانی که قیمت آن اعلام شد عده ای از طرفداران این برند از قیمت اعلام شده برای آن شگفت زده شدند. اما این همه ماجرا نبود به این دلیل که مدل بهتر و ارزان قیمت تر آن نیز معرفی شده است. اما منظور ما گوشی شیائومی می 8 اسکپلورر نیست به این دلیل که می 8 اکسپلورر از جمله گوشی های پرچم دار برجسته ای بوده که نوآوری های زیادی در آن صورت گرفته است ،این نوآوری ها می توان به برخورداری از اسکنر اثر انگشت روی صفحه، تشخیص چهره، صفحه پشت شفاف، عملکرد پرقدرت اشاره کرد.


در رویداد رونمایی از می 8، زمانی که مدل Xiaomi Mi 8 SE با چیپست Snapdragon 710 بر روی مانیتورهای بزرگ ظاهر شد، همه حاضرین متوجه شدند که این همان مدلی است که بدون شک بازار جهانی میان رده را تحت سلطه خود درخواهد آورد. این مدل از صفحه نمایش 5.88 اینچی و از یک دوربین دوگانه فوق حساس AI استفاده کرده است. به گفته شیائومی این محصول پادشاه قلمرو میان رده در نظر گرفته شده و در واقع اولین گوشی است که از چیپست Qualcomm Snapdragon 710 استفاده کرده است. عملکرد آن در عمل بسیار جالب خواهد بود در ادامه به معرفی خصیصه های منحصر به فرد این گوشی میان رده شیائومی می پردازیم.



طراحی:

به طور کلی شیائومی می 8 اولین گوشی امسال شرکت شیائومی است که از صفحه نمایش  5.15 اینچی استفاده نکرده همان طور که می بینید این گوشی از یک صفحه نمایش 6.21 برخوردار است. از آنجایی که شیائومی می 8 اس ای نسخه کوچک این مدل در نظر گرفته شده بنابراین منطقی است که از طراحی یکسان و ویژگی های پایین تر استفاده کرده باشد. حال  به دلیل بهره مندی از این خصوصیات یک گوشی شبه میان رده نامیده شده است. گوشی شیائومی می 8 اس ای از بدنه تماما آلومینیومی ساخته شده که روی این آلیاژ آلومینیومی پوشش محافظ گوریلاگلس 5 قرار گرفته است. استفاده از این پوشش محافظ باعث شده است که mi8 se در برخی از زوایا بازتاب نور بسیار خوبی داشته که جلوه بسیار زیبایی را به آن گوشی بخشیده است.



در طراحی قالب آن نیز از طراحی به اصطلاح جعبه ای استفاده شده در نتیجه هیچ یک از زوایای آن منحنی نیست. ماژول دوربین دوگانه نیز در سمت چپ پنل پشتی آن و به صورت عمودی قرار گرفته است. طراحی دوربین دوگانه عقب مشابه به طراحی دوربین آیفون ایکس است. همان طور که می بینید در کنار آن و درست در مرکز پنل عقب نیز سنسور اثر انگشت قرار گرفته است که به صورت دایره ای شکل طراحی شده است. فلش ال ای دی نیز بین دو لنز دوربین اصلی قرار گرفته است. Xiaomi Mi 8 SE از خصیصه Face ID پشتیبانی نمی کند به این دلیل شما می بایست برای باز شدن سریع قفل صفحه نمایش از سنسور اثر انگشت واقع در پنل عقب استفاده کنید. اندازه ضخامت می 8 اس ای نیز 7.5 میلی متر بوده که کمی از Xiaomi Mi 8 باریک تربوده و کمتر از 164 گرم وزن دارد. در حال حاضر نیز آپشن های رنگی در نظر گرفته شده شامل رنگ های خاکستری، آبی، قرمز، و طلایی است.




از میان این سه مدل که توسط شیائومی معرفی شده به نظر می رسد که مدل اس ای از صفحه نمایش کوتاه تری نسبت به بقیه برخوردار بوده و حاشیه های آن نیز بیشتراست.شیائومی mi 8 se از یک صفحه نمایش 5.88 استفاده کرده که همانند برادران خود از بریدگی صفحه نمایش نیز پشتیبانی می کند. از نظر بسیاری از افراد یک صفحه نمایش بزرگ با یک بدنه بزرگ همراه است اما در مورد گوشی شیائومی می 8 اس ای این طور نیست. ابعاد این گوشی برابر با 147.28×  73.09× 7.5 میلی متر بوده که به ابعاد گوشی هایی که از یک صفحه نمایش  5.2 استفاده کرده اند نزدیک بوده و به نسبت صفحه نمایشی که دارد بدنه آن خیلی بزرگ نیست. 


صفحه نمایش ویژه AMOLED سامسونگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.  از جمله ویژگی های آن به شفافیت و ارائه رنگ های چشم نواز و درخشان اشاره کرد. گوشه های صفحه نمایش از طراحی رادیان استفاده کرده که زاویه R در اطراف بدنه قرار گرفته است. لازم به ذکر است که با توجه به فضای زیاد بالای صفحه اطلاعات زیادی در این قسمت نمایش داده می شود برای مثال می توان نمایش مقدار شارژ باقی مانده در نوار اطلاع رسانی را نام برد. همچنین آیکون هایی که در گوشه ها نمایش داده می شود نسبتا کم است. همانند شیائومی می 8 این مدل موبایل نیز فضای پایین صفحه نمایش خود را حفظ کرده است. در حال حاضر غلبه بر این مشکل دشوار بوده است اما در مقایسه با سایرمدل های گوشی اندروید موجود در بازار پهنای فضای پایین صفحه نمایش گوشی شیائومی می 8 اس ای در نهایت بسیار کمتر است. 



پنل پشت آن ساده به نظر می رسد اما به لطف برخورداری از یک شیشه با انحنای 2.5D و محل قرارگیری سنسور اثر انگشت آشنا و دوربین دوگانه آنقدر خسته کننده نیست. برای ارائه یک طراحی متقارن، این تولید کننده از دو سوراخ در هر دو طرف رابط USB Type-C استفاده کرده است. پنجره سمت راست اسپیکرها را مخفی می کند. لازم به ذکر است که در این گوشی قابلیت پشتیبانی از مادون قرمز حفظ شده است. بنابراین ما می توانیم از این ویژگی به جای ریموت کنترل بسیاری از وسیله ها استفاده کنیم. بین این سه مدل این تنها مدلی است که از این خصیصه برخوردار است. زمانی که به قسمت بالای صفحه نمایش این سه مدل نگاه می کنید می توانید ببینید که گوشی شیائومی می 8 قابلیت های زیادی در این قسمت دارد. بالای صفحه نمایش گوشی شیائومی می 8 اس ای تنها میزبان فلش و یک دوربین 20 مگاپیکسلی است. در حالی که گوشی شیائومی می 8 در بردارنده دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و یک سنسور مادون قرمز برای پشتیبانی از face unlock است و سرانجام اینکه نسخه اسکپلورر این سری از گوشی  های شیائومی نیز در این قسمت میزبان دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و فلش 3D است که آن را به اولین گوشی هوشمندی تبدیل می کند که از قابلیت Face ID پشتیبانی می کند.


صفحه نمایش:

این مدل از یک صفحه نمایش 5.88 اینچی استفاده کرده که دارای رزولوشن 1080  × 2244 پیکسل است و تراکم پیکسلی 423 پیکسل در اینچ را ارائه داده است و نسبت صفحه نمایش به بدنه 81.3 درصد را ارائه داده است. این صفحه نمایش از HDR10، محدوده رنگی DCI-P3، پشتیبانی کرده و از گوریلاگلس 5 استفاده کرده است. از جمله قابلیت های خوب می 8 اس ای  این است که روشنایی 600 نیت را ارائه می دهد در نتیجه  در حضور نور مستقیم خورشید نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و به راحتی می توان محتوا را مشاهده کرد.


 

دوربین:

در کنفرانس مطبوعاتی شیائومی اعلام کرد که امتیاز می 8 در DxOMark برابر با 105 است اما زمانی که به نمودار رسمی نگاهی می اندازیم می توانیم ببینیم که امتیازات آن برابر با 99 بوده و بعد از گوشی هایی چون هوآوی پی 20  و  هوآوی پی 20 پرو و همچنین اچ تی سی یو 12 پلاس و در پایان سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس قرار می گیرد.  از نظر خصوصیات سخت افزاری نیز می توان گفت که دوربین دوگانه شیائومی می 8 اس ای از یک لنز اصلی دوگانه 12 مگاپیسکلی برخوردار بوده و اندازه پیکسلی این سنسور 12 مگاپیکسلی برابر با 1.4 نانومتر بوده و از دیافراگم بزرگ f/1.9 استفاده کرده است. به علاوه اینکه از فوکوس دو هسته ای دو طرفه(PD (Dual PD dual-core focusing) نیز پشتیبانی می کند. سنسور ثانویه آن نیز 5 مگاپیکسلی است که از اندازه پیکسلی 1.12 میکرومتری و دیافراگم بزرگ f/2.0 برخوردار است. ما می توانیم بگویم که از نظر عملکرد مشابه به دوربین شیائومی می 8 است اما باز هم از دوربین بسیاری از گوشی هایی که در این محدوده قیمت قرار دارند بهتر است. 


به طور کلی به لطف پشتیبانی از هوش مصنوعی این دوربین قادر است که 206 نوع صحنه مختلف برای بهینه سازی و تنظیم آنی صحنه مورد نظر را از هم تشخیص دهد. به لطف برخورداری از این ویژگی در عکس برداری های روزانه ما می توانیم در زمان و تلاش به منظور رسیدن به نتایج بهتر صرفه جویی کنیم. سرانجام یک شاتر سلفی 20 مگاپکسلی در پنل جلو قرار داده شده که با یک فلش همراه شده است. این دوربین سلفی نیز از الگوریتم های هوش مصنوعی پیشرفته  پشتیبانی کرده که اثر بلور طبیعی را در عکس های پرتره به ارمغان می آورد. به علاوه این دوربین از ویژگی AI Smart Beauty 4.0 پشتیبانی می کند که می تواند به راحتی افکت های مرتبط با زیباسازی صورت را ایجاد کند.


سخت افزار:

در نمایشگاه بین المللی در بارسلونا شرکت کوالکام از سری جدید چیپست های خود به نام Snapdragon 700 رونمایی کرده که برای گوشی های شبه پرچم دار طراحی شده است. این چیپست اسنپدراگون که در گوشی شیائومی می 8 اس ای مورد استفاده قرار گرفته اولین چیپست این سری به حساب می آید. این چیپست با معماری کارآمدی طراحی شده است که از هوش مصنوعی پشتیبانی کرده و موتورهای هوش مصنوعی چند هسته ای را ادغام کرده و قابلیت پردازش شبکه عصبی را فراهم آورده است. در مقایسه با چیپست اسنپدراگون 660 این چیپست بهبود عملکرد کلی در برنامه های هوش مصنوعی AI را بیش از 2 برابر افزایش داده است. علاوه بر این Snapdragon 710 از قابلیت پخش ویدئو های 4K HDR پشتیبانی می کند از این رو با استفاده از آن می توان از برنامه ها و ویدئو های HDR لذت برد. این اولین بار است که می توان این خصیصه ها را در مدل های دیگری به غیر از سری های هشت هسته ای Snapdragon 800 مشاهده کرد.



از نظر عملکرد و مصرف انرژی نیز مشخص است که به لطف وجود معماری زیر سیستمی پردازش بصری پردازنده گرافیکی ارتقاء یافته در مقایسه با Snapdragon 660 چیپست Snapdragon 710 به ترمینالی مجهز شده است که قادر است تا 20 درصد عملکرد کلی گوشی را نسبت به چیپست اسنپدراگون 660 افزایش دهد. این چیپست قبل از عرضه اسنپدراگون 710 SND660 دومین چیپست قدرتمند خانواده Qualcomm’s Snapdragon محسوب می شد. حال این گوشی به چیپست اسنپدراگون Snapdragon 710 مجهز شده است. در سایت معیار AnTuTu این چیپست امتیازی برابر با 167.393 داشته است. در مقابل، شیائومی می 6 ایکس که مجهز به پردازنده Snapdragon 660 شده امتیازی برابر با 133.708 را در این سایت معیار کسب کرده است. برای رم آن نیز دو نسخه رم 4 و رم 6 در نظر گرفته شده اما برای هر دو آنها تنها 64 گیگابایت حافظه وجود دارد. در رابطه با عملکرد بازی شیائومی می 8 اس ای  نیز می توان گفت که در زمان اجرای بازی های های سنگینی چون Honor of Kings که نرخ فریم ریت بالایی دارد هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت. 




نرم افزار:

این نسخه از جدیدترین نسخه اندروید یعنی 8.1 Oreo استفاده کرده است و با رابط  کاربری MIUI 10 اجرا می شود. 


باتری:



این مدل گوشی شیائومی از یک باتری لیتیوم پلیمری 3120 استفاده کرده است که عملکرد بسیار خوبی را برای آن به ارمغان آورده است.با برخورداری از شارژ سریع می تواند مقدار شارژ را طی مدت کمتر از 1.7 ساعت از 0 به 100% برساند.


جمع بندی:

به طور کلی  شیائومی می 8 اس ای از یکی از جدیدترین چیپست های شرکت کوالکام استفاده کرده است که برای بخش شبه پرچم دار طراحی شده است. برخورداری از بدنه جمع و جور در مقابل صفحه نمایش 5.88 اینچی خاصیت اورگونمیکی آن را افزایش داده در نتیجه استفاده از آن راحت است و به لطف پردازنده گرافیکی بسیار خوب و پشتیبانی از قابلیت 4KHDR همچنین پردازنده مرکزی قدرتمند تجربه بی نظیری را در تماشای فیلم ها و اجرای بازی ها در اختیار کاربران قرار می دهد.   


 


اطلاعات کلی
برند شیائومی
GPU (گرافیک) Adreno 616
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 12 مگاپیکسل(دوگانه)
اندازه 7.5 × 73.1 × 147.3 میلی متر
وزن 164 گرم
جنس بدنه ترکیبی
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 6/4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, May
سال تولید 2018
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) Octa-core (2x2.2 GHz Cortex-A75 & 6x1.7 GHz Cortex-A55)
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست Qualcomm SDM710 Snapdragon 710
سرعت 2.2 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
ساختار پردازنده 64 بیتی
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 8.1 Oreo
صفحه نمایش
اندازه 5.88 اینچ
نوع صفحه نمایش Super AMOLED لمسی خازنی،16 میلیون رنگ
رزولوشن 2244 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~81.3%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~423
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4/6 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه
دوربین
دوربین اصلی 12مگاپیکسل (دوگانه)
رزولوشن 2244 × 1080 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه،قابلیت فیلمبرداری Full HD با سرعت 30/120 فریم بر ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 20 مگاپیکسل
امکانات ژئوتگینگ ، فوکوس لمسی ، تشخیص چهره ، HDR، پانوراما،
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت- قطب نما - شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی- ژیروسکوپ
شبکه
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
EDGE
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS ،BDS، GALILEO
رادیو
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB Type-C 1.0 reversible connector
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر Corning Gorilla Glass -NFC-مجهز به قابلیت شارژسریع(Quick Charge 3.0)-حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه-پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264-پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac-ویرایش عکس و فیلم-قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف مجهز به صفحه نمایش HDR110، مجهز به رابط کاربری MIUI 10 -
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 3120 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.