قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos گوشی موبایل شیائومی Mi 8 Explorer ظرفیت 128 گیگابایت رم 8GB

گوشی موبایل شیائومی Mi 8 Explorer ظرفیت 128 گیگابایت رم 8GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان

ورود به سایر شبیه سازها

Xiaomi-Mi-8-Explorer.svg
خریداران این محصول،این محصولات را نیز خریده اند

کارت حافظه کلاس 10 سیلیکون پاور مدل UHS-1 ظرفیت 16 گیگابایت

مموری 16 گیگا بایت کلاس 10 مدل UHS-1- سیلیکون پاور Silicon Power 16GB MicroSDHC UHS-1 Class10-with Adapter   معرفی محصول: امروزه استفاده از لوازم جانبی دیجیتال از جمله انواع کارت حافظه بسیار رایج و مورد نیاز هر وسیله دیجیتال می باشد. مموری کارت های سیلیکون پاور با سرعت انتقال س..

بدون قیمت

پاوربانک شیائومی مدل می ظرفیت 5000 میلی آمپر

پاوربانک می 5000 میلی آمپر- شیائومیXiaomi Mi 5000mAh Power Bankمعرفی محصول:  ورود تلفن‌های همراه با پردازنده‌های قوی، رزولوشن‌های بالا، صفحه‌نمایش‌های بزرگ، اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده، استفاده از وای‌فای، 3G،4G، همه‌و‌همه سبب شده تا اغلب لحظات، نگران وضعیت شارژ باتری تلفن‌های همراه و تبلت‌ها..

بدون قیمت

پاوربانک فست شارژ شیائومی ورژن 2C ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاوربانک فست شارژ 20000 ورژن 2C- شیائومیXiaomi Mi Power Bank 2C 20000 MAhمعرفی محصول:همان طور که می دانید یکی از لوازم جانبی دیجیتال که امروزه بسیار کاربردی بوده و طرفداران خاص خود را دارد پاور بانک ها هستند چرا که در برخی موقعیت ها عدم دسترسی به نیروی الکتریسیته مشکلات زیادی را برای کاربران به..

بدون قیمت

کابل مبدل صوتی ریمکس مدل AUX‎‎-LH315‎

کابل مبدل صوتی مدل AUX‎‎-LH315‎- ریمکسRemax 3.5 AUX -LH315 1800 mm Audio Cable معرفی محصول:کابل مبدل صوتی مدل AUX‎‎-LH315‎- ریمکس از لوازم جانبی دیجیتال مورد نیاز افراد مدرن می باشد. انواع آداپتور و مبدل را در سایت فروشگاهی 19kala می توانید تهیه کنید. کابل Remax 3.5 AUX -LH3..

بدون قیمت

دستبند سلامت شیائومی مدل می بند2

دستبند سلامت می بند2- شیائومی Xiaomi Mi Band2 معرفی محصول:دستبند سلامت می بند2- شیائومی  یکی از محصولات شیائومی است و در دسته گجت های سلامت شیائومی قرار دارد. دستبند Mi Band 2 از صفحه نمایش OLED استفاده می کند، بنابراین شما می توانید در یک نگاه بیشتر ببینید. استفاده از این دستبند بسیا..

بدون قیمت

هندزفری تی دی کی مدل TH-EB800

هندزفری مدل TH-EB800- تی دی کی TDK Handsfree TH-EB800 معرفی محصول: هدفون TDK با طراحی ظریف و شیک، قابل استفاده برای تمام دستگاه‌های صوتی با فیش ۳/۵ میلیمتری است. این هندزفری از جمله لوازم جانبی دیجیتال مورد نیاز هر فرد می باشد. کپسولی هدفون‌ های آن از فلز ساخته شده است که استحک..

بدون قیمت

آداپتور مبدل USB به OTG Type-C

آداپتور مبدل USB به  OTG Type-C  USB to Type-C OTG Adapter مشخصات کلی: مناسب برای : گوشی های هوشمند، TYPE-C جریان خروجی:  2.1mAX درجه حرارت عملکرد: 10-30 درجه سلسیوس..

بدون قیمت

نقد و بررسی گوشی شیائومی می 8 اکسپلورر



Xiaomi Mi 8 و نسخه کوچکتر آن Mi 8 SE بهترین مدل های موبایل شیائومی بوده که بدون شک فروش قابل توجهی را به خود اختصاص خواهند داد. اما نسخه دیگری از این سری پرچم دار نیز عرضه شده که بیش از دو مدل دیگر نظرها را جلب کرده است. این نسخه شیائومی MI 8 EXPLORER نام دارد. در واقع شیائومی در تولید آن سعی کرده تا از جدیدترین خصیصه های ممکن استفاده کند.


از جمله این خصیصه های متفاوت می توان به تشخیص اثر انگشت صفحه حساس به فشار، تشخیص چهره نوری(Face ID) و پنل شفاف عقب اشاره کرد همچنین با وجود پردازنده قدرتمند قیمت بسیار خوبی هم دارد. یکی دیگر از خصیصه هایی منحصر به فرد این در مقایسه با دو مدل دیگر به کارگیری یک سخت افزار قدرتمند و ارائه فنآوری های نوآورانه است.علاوه بر این سه مدل شیائومی اخیرا سه مدل از موبایل های ارزان قیمت خود به نام های شیائومی ردمی 6، شیائومی ردمی 6 ای و شیائومی ردمی 6 پرو را روانه بازار کرده است. این محصولات نیز با قیمت بسیار عالی و خصوصیاتی که دارند قطعا به گوشی های پرطرف دار و پرفروش این شرکت در سال 2018 تبدیل خواهند شد.


طراحی:

شیائومی Mi 8 Explorer اولین گوشی هوشمند در جهان می باشد که به سنسور اثر انگشت روی نمایشگر مجهز شده است. طبق ادعای شرکت شیائومی در مراسم رونمایی، حس گر استفاده شده در این محصول در مقایسه با سایر پرچم دارانی که به این نوع حس گر مجهز شده اند نسبت به فشار حساسیت بیشتری داشته و عملکرد دقیق تری دارد از این رو برای باز کردن قفل لازم نیست فشار زیادی بر صفحه نمایش وارد شود که مهمترین مزیت این سنسور در مقابل رقبا به حساب می آید.




همان طور که می دانید قبل از این، موبایل هایی چون VIVO X21 ،Huawei Mate RS Porsche Design به عنوان تنها موبایل هایی که به تشخیص اثر انگشت روی نمایشگر مجهز بوده مطرح شده اند. در واقع هر دو آنها از تکنولوژی Huiding استفاده کرده در حالی که شیائومی می 8 اکسپلورر به نسل جدیدی از حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش به نام FS9500 Clear ID مجهز شده که عملکرد آن نسبت به مدل های قبلی ارتقاء قابل توجهی پیدا کرده است. این حس گر اثر انگشت قادر است در یک پنل OLED جای داده شده بدون اینکه بر عملکرد کلی آن تاثیر گذارد از طرفی نیز سرعت و دقت تشخیص آن بسیار بیشتر از تکنولوژی بیومتریک خواهد بود. 


صفحه پشت آن، کاملا شفاف بوده از این رو معماری داخلی آن قابل مشاهده است. جدیدترین سیم پیچ NFC، باتری Kevlar-textured آیتم هایی هستند که در این قسمت دیده می شوند. قطعاتی که در سایر محصولات قبلی از چشم ها مخفی مانده این بار با چشم ها قابل دیدن است در واقع شیائومی قصد داشته که ترکیب علم و زیبایی را به نمایش گذارد.



برای محافظت از پنل جلو و عقب شیشه گوریلاگلس 5 به خدمت گرفته شده که مقاومت بسیار خوبی را به این محصول بخشیده است. زوایای آن به صورت منحنی طراحی شده که با وجود برخورداری از یک نمایشگر بزرگ توانسته خاصیت اورگونمیکی آن را به خوبی حفظ کند. اما تاکنون تنها یک آپشن رنگی یعنی رنگ مشکی برای آن تعریف شده است. 


صفحه نمایش: 



شیائومی می 8 اکسپلورر به یک نمایشگر 6.21 اینچی از نوع Samsung AMOLED مجهز شده که دارای رزولوشن 2248 ×1080پیکسل و تراکم پیکسلی برابر با 402 ppi است. یکی از خصیصه های منحصر به فرد نمایشگر های AMOLED روشنایی بسیار خوب آنها هست نسخه اکسپلورر می 8 نیز از این امر مستثنی نبوده و روشنایی برابر با 600 نیت را ارائه داده است بنابراین خوانش بسیاری خوبی در برابر نور مستقیم خورشید خواهد داشت. این نمایشگر مقدار 83.8% از صفحه جلو را به خود اختصاص داده است. از جمله خصیصه های گنجانده شده در نرم افزار برای تنظیم آن هم می توان به تکنولوژی AOD Extinguishing و حالت محافظ چشم یا Eye protection و غیره اشاره کرد. 


سخت افزار:

در زیر بدنه این موبایل جدید شیائومی به تراشه Qualcomm Snapdragon 845 و پردازنده 8 هسته ای تجهیز شده که 4 هسته آن با سرعت 2.8 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر با 1.8گیگاهرتز به کار می افتند. پردازنده گرافیکی به کار رفته Adreno 630 با فرکانس 710 مگاهرتز بوده که عملکرد گرافیکی بسیار عالی را به ارمغان آورده است. رم 8 گیگابایتی هم از نوع LPDDR4x و حافظه 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است. همانند نسخه قبلی یعنی شیائومی می 6 این بار نیز از کارت حافظه جانبی Micro SD جهت ارتقاء حافظه پشتیبانی نمی کند. برخی از قابلیت های ارتباطی آن نیز شامل GPS,NFC,Wi-Fi 802.11 و بلوتوث نسخه 5.0 است.

نرم افزار:

بدون شک نرم افزار به کار رفته نیز یکی از قدرتمند ترین و روان ترین نرم افزار هایی است که در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار داده شده است. در حال حاضر، این پرچم دار با پلتفورم اندروید نسخه 8.1 (Oreo) اجرا شده و به صورت پیش فرض رابط کاربری MIUI 10  به کار گرفته شده است.



خصیصه Clear ID نیز، برای ارائه طیف گسترده ای از ویژگی های امنیتی خاص جهت تشخیص چهره از تکنولوژی Synaptics Sentry Point استفاده خواهد کرد. یکی از قابلیت های متفاوت آن تکنولوژی Quantum Matcher بوده که از سازگاری تطبیق الگو اثر انگشت، تشخیص چهره، و به روز رسانی عملکرد امنیتی بی سیم پشتیبانی می کند. به علاوه می 8 اکسپلورر اولین گوشی اندروید محسوب می شود که از فنآوری Face ID پشتیبانی می کند. برخلاف تکنولوژی نوری speckle-structured(ساختار نقطه ای) آیفون، این محصول برای ترسیم طرح 3D صورت از تکنولوژی نوری Coded Structured (ساختار کدگذاری شده) بهره برده است. همچنین این محصول پرچم دار شیائومی دارای یک خصیصه کوچکی است که Mi Meng نام دارد، این خصیصه قادر است بیش از 25 حرکت ماهیچه ای را ثبت کرده و حالت های انیمیشنی مربوط به آن را تولید کند.


دوربین: 



این پرچم دار نیز همانند ورژن استاندارد آن یعنی شیائومی می 8 به یک دوربین دوگانه 12+12 مگاپیکسلی مجهز شده که لنز اصلی به حس گر IMX363 شرکت سونی تجهیز شده و دارای دیافراگم f/1.8 و تثبیت کننده نوری 4 محوری است. در حالی که لنز تله فوتو آن دارای دیافراگم f/2.4 بوده و مسئولیت ثبت عکس های پرتره را به عهده دارد. mi 8 explorer از 7نوع اثر نورپردازی استودیویی هوشمند برخوردار بوده که با استفاده از آنها قادر خواهید بود عکس هایی را با کیفیت عکس های گرفته شده در استودیو های حرفه ای ثبت کنید. در پنل جلو نیز میزبان یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0  و اندازه پیکسلی 1.8 میکرون به علاوه حالت AI portrait و AI beautify است که ارتقاء قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی خود محسوب می شود.

باتری:

باتری استفاده شده اندازه ای برابر با 3000 میلی آمپر داشته و از شارژ سریع Quick Charge 4.0+ نیز پشتیبانی می کند. 

 

نتیجه گیری:

Xiaomi Mi 8 Explorer اولین گوشی در دنیا است که دارای GPS دوگانه دو فرکانسه است. به منظور برطرف کردن خطاهای موقعیت یابی و پیمایش Mi 8 Explorer از موقعیت یابی فرکانس دوگانه برخوردار است. به طور کلی دو عامل در موقعیت یابی درست و دقیق تاثیر دارند 1- تاخیر یونسفر 2- انعکاس ساختمان ها. حال این محصول از موقعیت یابی دو کاناله فرکانس دوگانه L1+L5 استفاده کرده که می تواند به طور موثر تاخیر یونوسفر را تصحیح کند. در عین حال، خطای باند L1 برابر با 300 متر بوده در حالی که این خطا برای باند L5 برابر 30 متر است در نتیجه به طور موثر تداخل انعکاس ساختمان های شهری را از بین می برد. 


نقاط قوت:

نقاط ضعف:

اولین گوشی با تکنولوژی سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش در جهان

اندازه کوچک باتری نسبت به سایر مدل های پرچمدار

استفاده از پنل OLED سامسونگ عدم پشتیبانی از کارت حافظه micro SD جهت ارتقاء حافظه

اولین گوشی اندروید با قابلیت Face ID

فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون
برخورداری از  GPS دوگانه
اطلاعات کلی
برند شیائومی
GPU (گرافیک) Adreno 630
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 12 مگاپیکسل(دوگانه)
اندازه 7.6 × 74.8 × 154.9 میلی متر
وزن 177 گرم
جنس بدنه آلومینیوم و شیشه
حافظه 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 8 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, May
سال تولید 2018
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (4x2.8 GHz Kryo 385 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 385 Silver
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست Qualcomm SDM845 Snapdragon 845
سرعت 2.8 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
ساختار پردازنده 64 بیتی
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 8.1 Oreo
صفحه نمایش
اندازه 6.21 اینچ
نوع صفحه نمایش Super AMOLED لمسی خازنی،16 میلیون رنگ
رزولوشن 2248 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~83.8%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~402
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 8 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
درگاه حافظه
دوربین
دوربین اصلی 12مگاپیکسل (دوگانه)
رزولوشن 2248 × 1080 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه، قابلیت فیلمبرداری Full HD با سرعت 30/240 فریم بر ثانیه
دوربین دوم 20 مگاپیکسل
امکانات ژئوتگینگ ، فوکوس لمسی ، تشخیص چهره ، HDR، پانوراما،
سنسور
سنسور ها Face ID-حسگر اثر انگشت (روی صفحه نمایش) - قطب نما - شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی - فشار سنج - ژیروسکوپ
شبکه
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
EDGE
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS ،BDS، GALILEO, QZSS
رادیو
بلوتوث 5.0, A2DP, LE, aptX HD
مادون قرمز
USB Type-C 1.0 reversible connector
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر Corning Gorilla Glass - NFC - مجهز به قابلیت شارژسریع(Quick Charge 3.0) - حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه- پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264- پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac- ویرایش عکس و فیلم- قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف مجهز به رابط کاربری MIUI 10
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 3000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.