قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos مشخصات، قیمت و خرید روتر وای فای 3 ورژن گلوبال شیائومی | 19کالا

روتر وای فای 3 ورژن گلوبال شیائومی

  • مدل کالا: روتر وای فای 3 ورژن گلوبال- شیائومی
  • تمام شد
  • 0 تومان

روتر وای فای 3 ورژن گلوبال- شیائومی

Xiaomi Mi WiFi Router 3 

 

 معرفی محصول:

همان طور که می دانید شرکت شیائومی تاکنون نسخه های مختلفی از محصولات شیائومی از جمله انواع روترها را به بازار عرضه کرده است. از جمله این روترها می توان به روترهای وای فای شیائومی، روتر وای فای مینی USB- شیائومی ، روتر وای فای مدل Milllet Mini- شیائومی و دیگر تجهیزات شبکه شیائومی اشاره کرد. اما یکی از روترهای خوب این شرکت روتر 3 شیائومی است. بدون شک می توان گفت که با وجود این روتر می توانید با خیال راحت به بازی آنلاین پرداخته و یا از پخش ویدئو با کیفیت HD را بهتر از قبل لذت ببرید. با برخورداری از فناوری وایفای 802.11ac که 3 برابر سریعتر از وایفای سری N است و دیتای ترکیبی وایرلس را تا سرعت 1167Mbps دریافت می‌کند، روانه‌ی بازار شده است.


روتر Xiaomi Mi WiFi Router 3 روتر دوبانده بوده که از هر دو اتصال 2.4GHz و 5GHz پشتیبانی می‌کند. همچنین در مقایسه با سایر روتر های موجود در بازار نیز این روتر از طراحی بس زیباتری برخوردار است. روتر وای فای 3 شیائومی ورژن گلوبال از 4 آنتن استفاده کرده است تا بتواند به بهترین صورت ممکن عدم سیگنال رسانی به برخی از نقاط منزل یا محیط کار را برطرف کند. Xiaomi Mi WiFi Router 3 می‌تواند حداکثر از 126 دستگاه بطور هم‌ زمان پشتیبانی کند.

برای مدیریت اتصالات و شبکه و روتر، اپلیکیشن Mi WiFi دستیار شما خواهد بود. همچنین این روتر از برخی از خصوصیات امنیتی برخوردار است بنابرین با خیال راحت می توانید به گشت گذار دراینترنت بپردازید. روتر وای فای 3 ورژن گلوبال- شیائومی دارای سیستم‌های محافظتی ضد سرقت، ضد هک، ضد ویروس، ضد کلاه‌برداری، ضد فیشینگ و ضد بدافزار است.


مشخصات فنی:

رابط های دستگاه: USB: 0.2

تعداد پورت شبکه : LAN 2

تعداد پورت شبکه:WAN1

تعداد آنتن: 4

امنیت:  WPA-PSK / WPA2-PSK

استانداردها: IEEE 802.11a / b / g / n / ac, IEEE 802.3 / 3u

نشانگر LED: ندارد

باتری: ندارد

ابعاد: 195×131×177.3 میلی متر

وزن:  220 گرم

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.