قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos مشخصات، قیمت و خرید روتر وای فای مینی مدل Milllet Mini شیائومی | 19کالا

روتر وای فای مینی شیائومی مدل Milllet Mini

  • مدل کالا: روتر وای فای مدل Milllet Mini- شیائومی
  • موجود نیست
  • 0 تومان

روتر وای فای مینی مدل Milllet Mini- شیائومی

(Xiaomi Mi Router(Millet Mini Router


معرفی محصول:

 همان طور که می دانید شرکت شیائومی تاکنون نسخه های مختلفی از محصولات شیائومی از جمله انواع روترها را به بازار عرضه کرده است. از جمله این روترها می توان به روترهای وای فای شیائومی، روتر وای فای مینی USB- شیائومی، روتر وای فای 3 ورژن گلوبال- شیائومی و دیگر تجهیزات شبکه شیائومی اشاره کرد، اندازه کوچک Xiaomi Mi Wi-Fi Mini Wireless Router آن را به یک روتر ایدآل جهت استفاده در خانه و محل کار تبدیل کرده است. شما روتر وای فای مینی مدل Milllet Mini- شیائومی می توانید کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، گوشی، تبلت و یا هر گجت دیگری که قابلیت اتصال به شبکه را داشته باشد را به دستگاه متصل کرده و بین آنها یک شبکه کوچک راه اندازی کنید، فایل ها را بین آنها انتقال دهید، حتی می توانید تلوزیون خود را در صورت پشتیبانی از شبکه به این شبکه متصل کنید و از تماشای ویدئوها و سایر فایل های لذت ببرید، از طریق موبایل نیز می توانید به عکس ها، فیلم ها، فایلهای صوتی و متنی دسترسی داشته باشید.

 حتی می توانید بدون دو گوشی همراه اطلاعات را تبادل کنید، و تمامی اطلاعات خود را به صورت بی سیم یا با سیم بین دستگاه های مختلف انتقال دهید. (Xiaomi Mi Router(Millet Mini Router دارای دو پورت LAN برای اتصال کامپیوتر و لپ تاپ و یک پورت WAN برای اتصال به اینترنت می باشد. در این محصول از پروتوکل 802.11ac استفاده شده است که سرعتی معادل 1167Mbps داشته که سه برابر سریعتر از پروتکل 802.11n است. این سرعت در پروتکل 802.11n برابر 300Mbps و 802.11g برابر 54Mbps است. با تبدیل بیت به بایت، تکنولوژی این مودم قادر است در شرایط ایده آل هر ثانیه  145 مگابایت اطلاعات را منتقل کند.

آنتن های این مودم از فرکانس های 2.4 و 5Ghz  پشتیبانی می کنند که البته برخی از گوشی ها از فرکانس 5Ghz پشتیبانی می کنند. دو آنتی به کار برده شده در این محصول به صورتی طراحی و برنامه ریزی شده اند که هر دوی آنها در یک زمان می توانند فایل را ارسال و دریافت کنند که سرعتی را برابر با دو برابر روترهای یک آنتنه دارند. در پشت این روتر نیز یک پورت USB تعبیه شده است که می توانید به آن هارد و یا فلش متصل کرده و یک مرکز سرگرمی فیلم، عکس، موزیک را بدون نیاز به کامپیوتر بین دو دستگاه و یا بیشتر به اشتراک بگذارید.

بزرگترین مزیت این ویژگی عدم نیاز به اشتراک گذاری پوشه ها و تعیین سطح دسترسی برای آنها از طریق سیستم عامل بوده و تمامی دستگاههای متصل به شبکه به راحتی می توانند به تمامی اطلاعات هارد و یا فلش متصل شده دسترسی داشته باشند. نرم افزار رابط این محصول نیز که بر روی کامپیوتر نصب می شود وظیفه نمایش اطلاعات، ارسال و دریافت ها، دستگاههای متصل شده را دارد. به طور کلی طراحی زیبا و جذاب و امکانات فوق العاده این محصول به همراه رنگ بندی های متنوع، توانسته است یک روتر موفق در میان دیگر محصولات قدرتمند باشد. در واقع یکی از مهمترین آپشن ها جهت خرید این محصول قیمت بسیار مناسب آن در مقایسه باسایر برندهای مطرح در بازار می شود.


مشخصات کلی:

ابعاد: 14.9cm x 13.8cm x 3cm
وزن: 253 گرم


سایرخصوصیات:

  • دو عدد پورت LAN
  • یک پورت USB 2.0
  • تکنولوژی 802.11 b/g/n/ac
  • قابلیت اتصال با سرعت ماکسیمم 1167 مگابایت بر ثانیه
  • نرخ تبادل 2,4GHz max. 300Mbps / 5GHz max. 867 , 300Mbps
  • دو عدد آنتن جهت تقویت سیگنال 
  • رنگبندی زیبا
  • بدنه فلزی
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • قابلیت اتصال کاربران به شبکه

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.