قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
    مرتب سازی بر اساس:

دستگاه تصفیه هوا پارس خزر

این روزها صنعتی شدن و از طرفی هجوم جمعیت به شهر‌های بزرگ، آلودگی فزاینده هوای محیط را در پی‌ داشته تا جایی که حداقل برای تمیز نگاه داشتن هوای داخل نیاز به داشتن این نوع دستگاه ها احساس می‌شود. علاوه‌بر این، اگر به آسم مبتلا هستید، تنگی نفس شما را آزار می‌دهد، بی‌دلیل سردرد دارید و یا حتی نگران سلامت کودک تازه متولد شده و یا افراد مسن هستید، حضور وسیله‌ای مانند دستگاه تصفیه هوا پارس خزر می‌تواند به سلامت سیستم تنفسی شما و اعضا خانواده کمک شایانی کند، اما برای خرید این محصول لازم نیست سراغ برندهای خارجی با قیمت‌های سربه فلک کشیده بروید، چرا که شرکت نام‌آشنای پارس خزر این دستگاه را با تمامی استاندارهای جهانی در داخل کشور تولید می‌کند.

دستگاه تصفیه هوا پارس خزر یکی از بهترین انواع دستگاه‌های تصفیه هوا موجود در بازار ایران است. در ادامه قصد داریم به معرفی انواع دستگاه تصفیه هوا پارس خزر بپردازیم و در مورد اهمیت آن صحبت کنیم، با ما در فروشگاه اینترنتی 19کالا همراه باشید.

دستگاه تصفیه هوا پارس خزر

تصفیه هوا پارس خزر

شاید از خودتان بپرسید چه دلیلی دارد که برای محیط سربسته‌ای مثل منزل دستگاه تصفیه هوا پارس خزر خرید؟ اما نکته جالب اینجاست که طبق تحقیقاتی که سازمان محیط زیست آمریکا به عمل آورده، آلودگی هوای محیط‌های داخلی تا 5 برابر بیشتر از محیط بیرون است، اما چطور ممکن است آلودگی محیط داخلی منزل و یا حتی محل کار از محیط بیرون بیشتر باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بیشتر آلودگی محیط‌های داخلی از جنس گرد و خاک، ویروس‌ها، باکتری‌ها و گاز‌های شیمیایی است که از محصولات چوبی و پلاستیکی منتشر می‌شوند و همچنین مواد شوینده و موارد این چنینی هم بی‌تأثیر نیستند.

این در شرایطی است که آلودگی محیط بیرون نیز از طریق منافذ موجود، مانند درها و پنجره‌ها وارد محیط‌های داخلی می‌شوند. این موضوع بدین معناست که ممکن است در روزهای آلوده هوای محیط داخلی و بسته حتی آلوده‌تر از محیط بیرون باشد. در نتیجه، یکی از بهترین روش‌ها برای مقابله با آلودگی هوا در محیط‌های بسته استفاده از دستگاه تصفیه هوا پارس خزر به عنوان یک محصول ایرانی با کیفیت است.

قیمت دستگاه تصفیه هوا پارس خزر

قیمت دستگاه تصفیه هوا پارس خزر به نسبت ابعاد، نوع فیلتراسیون، کارایی و قدرت آن متفاوت است. همچنین، هوشمند یا غیر هوشمند بودن دستگاه تصفیه هوای پارس خزر و میزان مصرف انرژی آن هم در برچسب قیمتی و روند قیمت گذاری تأثیرگذار است، یادتان هم باشد که سیاست قیمت‌گذاری محصولات این شرکت به واسطه تولید 0 تا 100 آن در داخل کشور بسیار منصفانه‌تر و منطقی‌تر از محصولات مشابه خارجی است و شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تصفیه هوا پارس خزر، بررسی و خرید انواع تصفیه هوا پارس خزر از فروشگاه اینترنتی 19کالا کمک بگیرید.

تصفیه هوا پارس خزر

انواع تصفیه هوا پارس خزر

پارس خزر تنها یک مدل تصفیه هوا تولید نمی‌کند و انواع تصفیه هوا پارس خزر در بازار موجود است که به مشتریان اجازه می‌دهد نوع دستگاه را مطابق با نیاز خود انتخاب کنند، برای مثال تصفیه هوای پارس خزر در سایزهای مختلفی تولید می‌شود و شما می‌توانید براساس مساحت اتاق و یا منزل خود، سایز مناسب آن را خریداری کنید.

از آن مهم‌تر اینکه تنوع محصولات از نظر عملکرد نیز بسیار بالا بود و نوع فیلتراسیون هر دستگاه با دستگاه دیگر تفاوت دارد که بازهم بایستی براساس نیاز، مدل مورد نظر را از انتخاب کنید، یادتان هم باشد که تنها برخی مدل‌های دستگاه تصفیه هوا پارس خزر امکان کنترل از راه دور را دارند، پس حتماً موقع خرید به این مسئله نیز توجه داشته باشید.

شایان ذکرست که به منظور استفاده بهتر و نگهداری صحیح از تصفیه هوا پارس خزر می‌بایست به زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه هوا پارس خزر نیز دقت و توجه کافی کرد. بیشتر مدل‌های دستگاه تصفیه هوا پارس خزر به سنسور زمان تعویض فیلتر مجهز هستند و به جزء فیلترهای نانو که به تعویض سالانه نیاز ندارند، فیلر بقیه دستگاه‌ها بایستی سالانه عوض شود و می‌توان گفت بهترین زمان برای عوض کردن فیلترهای این دستگاه و استفاده از فیلتر یدکی تصفیه هوا پارس خزر در شهرهای پرجمعیت و شلوغ مثل تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و… هرساله در اوایل آذرماه است.

فیلتر یدکی دستگاه تصفیه هوا پارس خزر بلو اسکای یکی از انواع فیلترهای یدکی پارس خزر است که با جذب یون‌های منفی، باعث بهبود احساس افسردگی و سردرد می‌شود و همچنین با جذب هیستامین‌ها علائم برونشیت را نیز کاهش می‌دهد.

دستگاه تصفیه هوا خانگی پارس خزر

کرونا و دیگر دلایلی که پیش‌تر در مورد آنها صحبت کردیم، تنها دلیل خرید دستگاه تصفیه هوا پارس خزر نیست، مطمئنم شما هم می‌دانید که آلودگی هوا نه تنها باعث زشت شدن چهره‌ی شهر شده بلکه انواع بیماری‌های تنفسی، سرفه، تنگی نفس، آسم و… را نیز با خود به همراه دارد، از طرفی آلودگی هوا فقط محدود به محیط بیرون نمی‌شود بلکه در محیط‌های صنعتی، کارخانه‌ها بیشتر از هرجای دیگر به چشم می‌خورد و همین امر اهمیت استفاده از دستگاه تصفیه هوا را دوچندان می‌کند، از میان چندین شرکتی که به ساخت این محصول کاربردی و مهم می‌پردازند، دستگاه تصفیه هوا پارس خزر یکی از بهترین محصولات خوش قمیتی بوده که همواره رضایت مشتریان و کاربران خود را جلب کرده چرا که نیاز و سلیقه بازار هدف خود را می‌داند.

قیمت دستگاه تصفیه هوا پارس خزر

خرید تصفیه هوا پارس خزر

اگر شما هم بعد از خواندن این مطلب و پی بردن به مزایای بی‌شمار این دستگاه، در فکر خرید تصفیه هوا هستید، می‌توانید انواع تصفیه هوا پارس خزر را با بهترین قیمت بازار از فروشگاه 19کالا تهیه کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

یادتان هم باشید که کیفیت بالای محصولات پارس خزر برکسی پوشیده نیست و شما با انتخاب محصول ایرانی نه تنها از تولید داخلی حمایت کرده‌اید، بلکه محصولی با استاندارهای جهانی را نیز تحویل خواهید گرفت. این نکته مهم را نیز به خاطر داشته باشید که تمام محصولات این شرکت گارانتی 24 ماهه پارس خزر داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا خرابی تا دو سال کامل به شما خدمات رایگان ارائه می‌شود و بعد از آن نیز می‌توانید از دیگر خدمات و پشتیبانی‌های این شرکت در صورت لزوم و در طی سالیان بعد نیز استفاده کنید.

سوالات متداول

دستگاه تصویه هوای خانگی پارس خزر چه کاربردی دارد؟

دستگاه تصویه هوای تاثیر زیادی در بهبود هوایی که تنفس می‌کنیم دارد، وجود این دستگاه در صورتی که از بیماری‌هایی نظیر آسم، برونشیت و ... رنج می‌برید بسیار مفید است و همینطور این دستگاه با پاکسازی هوا از انواع میکروب‌ها، ویروس‌ها و ... از ابتلا به دیگر بیمارها جلوگیری می‌کند.

پارس خزر چند مدل از دستگاه های تصفیه هوا را تولید کرده وتفاوت عمده مدل های مختلف تصفیه هوای خانگی پارس خزر در چیست؟

پارس خرز تنها یک مدل دستگاه تصفیه نمی‌سازند، انواع مختلفی از هوشمند و غیر هوشمند، با کنترل و بدون کنترل و در سایزها، اندازه‌ها و نوع فیلتراسیون وجود دارد که شما می‌توانید براساس نیاز، مدل مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت دستگاه تصفیه هوا پارس چقدر است؟

قیمت دستگاه تصفیه هوا پارس خزر به نسبت ابعاد، کارایی و قدرت آن متفاوت است، اما چیزی که اهمیت دارد این است که سیاست‌قیمت گذاری این شرکت نسبت به برندهای خارجی منصفانه‌تر بوده و لازم نیست برای خرید چنین دستگاهی هزینه‌های نجومی پرداخت کنید.

بهترین زمان برای تعویض فیلتر دستگاه تصفیه هوای پارس خزر چه زمانیست؟

بهترین زمان برای عوض کردن فیلترهای دستگاه تصفیه هوا و استفاده از فیلتر یدکی تصفیه هوا پارس خزر در شهرهای پرجمعیت و شلوغ مثل تهران، شیراز و... هرساله در اوایل آذرماه است.

آیا تعویض فیلتر دستگاه تصفیه هوای پارس خزر برای همه مدل‌ها ضروریست؟

به منظور استفاده بهتر و نگهداری صحیح از تصفیه هوا پارس خزر می‌بایست به زمان تعویض فیلتر تصفیه هوا پارس خزر دقت و توجه کافی کرد. بیشتر مدل‌های دستگاه تصفیه هوا پارس خزر به سنسور زمان تعویض فیلتر مجهز هستند به جز فیلترهای نانو که به تعویض سالانه نیاز ندارند.

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.