قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
    مرتب سازی بر اساس:

آب مرکبات گیری

فواید استفاده از آب میوه‌ های طبیعی به جای آب ‌میوه ‌های صنعتی که مواد نگه‌ دارنده زیادی دارند بر کسی پوشیده نیست. آب مرکبات از جمله نوشیدنی‌های محبوب در سرتاسر دنیاست که همین امر باعث شده نمونه‌های برقی آب مرکبات گیری به عنوان کالای کاربردی مورد استفاده خانواده‌های زیادی قرار بگیرد. در ادامه با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی 19کالا همراه باشید تا با ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی آشنا شوید که باید از یک دستگاه آب مركبات گيري انتظار داشت.

پیش از شروع بد نیست بدانید که مرکبات شامل چه میوه‌هایی می‌شود و این قبیل دستگاه‌ها برای چه میوه‌هایی قابل استفاده است؛ از دستگاه آب مرکبات گیری می‌توان برای انواع پرتقال، لیمو، لیموشیرین، نارنگی، بالنگ، گریپ فروت و هر مرکبات دیگری استفاده کرد و شاید برایتان جالب باشد که حتی اگر انار را از وسط قاچ کنید، می‌توانید با کمک این دستگاه آب انار طبیعی هم بگیرید.

اما چرا باید از اب مرکبات استفاده کرد؟ آب میوه‌های طبیعی نظیر آب پرتقال سرشار از ویتامین ث هستند که می‌توانند ایمنی بدن را تا حد زیادی افزایش دهند و هم یک آنتی اکسیدان طبیعی بشمار می‌رود و یکی از بهترین داروهای طبیعی به هنگام سرماخوردگی محسوب می‌شوند و اگر در دنیای مرکبات بگردید و با خواص اعجاب برانگیز آنها آشنا شوید، دلیل محکم‌تری برای خرید این دستگاه پیدا خواهید کرد زیرا در دنیای مدرن امروزی دیگر استفاده از آبمیوه ‌گیری‌ دستی جز زحمت اضافه چیزی برای شما به همراه ندارد.

خرید آب مرکبات گیری

نکاتی وجود دارد که به هنگام خرید آب مرکبات گیری حتماً بایستی مد نظر قرار دهید، اولین نکته این است که سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که اجزا آن از یکدیگر جدا شوند و به راحتی بتوانید بعد از استفاده تک تک قسمت‌ها را به صورت جداگانه بشوئید و اگر از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید، مدلی را بخرید که قابلیت شست‌ و ‌شو در ماشین ظرفشویی را داشته باشد. از طرفی جنس و مواد ساخت دستگاه نیز حائز اهمیت است و مدل‌های که صافی استیل دارند، مقاومت بیشتری نسبت به مدل‌های پلاستیکی دارند و حتی به مرور زمان تغییر رنگ هم نمی‌دهند، اما نباید وزن سبک ‌تر دستگاه‌هایی که ساختار پلاستیکی دارند را زیر سوال برد.

مورد دیگری که ممکن است به هنگام خرید اب مرکبات گیری از آن غافل شوید، اندازه سیم دستگاه است، برای آشپزخانه‌های امروزی سعی کنید مدلی انتخاب کنید که سیم آن بیشتر از یک متر باشد و حدود یک متر و 20 سانت کافی به نظر می‌رسد، میزان لرزش مرکبات گیری را نیز حتماً مد نظر قرار دهید و فراموش نکنید که اگر دستگاهی بخرید که چرخش دو طرفه داشته باشید، فرآیند گرفتن آب میوه بهینه‌تر صورت می‌گیرد و در نتیجه اسراف نمی‌شود از طرفی اگر در فصل تابستان عادت دارید که از لیموترش استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که مدلی را خریداری کنید که با آن بتوانید آب مرکباتی کوچکی نظیر لیمو ترش را هم بگیرید.

راهنمای خرید آب مرکبات گیری

افرادی که به آب مرکبات، نوشیدنی مورد علاقه آنهاست به دو دسته تقسیم می‌شوند، دسته اول دوست ندارد که هیچ پالپی در آب ‌میوه آنها وجود داشته باشد و دسته دوم از نوشیدن آبمیوه همراه با پالپ لذت می‌برند. برای پاسخ دادن به این نیاز کاربر، سازندگان این قبیل دستگاه‌ها معمولاً امکان تنظیم مقدار پالپ را در اختیار مشتریان می‌گذارند پس فراموش نکنید که به هنگام خرید وجود و یا عدم وجود این قابلیت را در مدل انتخابی خود بررسی کنید.

دستگاه‌های اب مرکبات گیری موجود در بازار معمولاً مخزن آبمیوه دارند، ولی برخی مدل‌ها نیز از این مخزن استفاده نمی‌کنند و حتماً باید به هنگام فرآیند آب‌گیری از لیوان و یا هر ظرف دیگری استفاده کنید، این مورد بیشتر سلیقه‌ای بوده، اما می‌تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد زیرا بدیهی است که استفاده از مدل‌های مخزن‌دار راحت‌تر است. برخی مدل‌های بازار نیز از درپوش استفاده می‌کنند تا هنگامی که دستگاه آب پرتقال گیری شما در کابینت است، گرد و غبار وارد آن نشود و این آپشن به ظاهر ساده در سلامتی خانواده نقش به سزایی دارد و مدلی‌هایی که از درپوش استفاده می‌کنند، برای خرید مناسب‌تر هستند.

اگر قصد خرید آب مرکبات گیری برقی را داشتید، توان موتور و همینطور میزان مصرف آن را نیز بررسی کنید و سعی کنید مدل انتخابی شما هم قدرتمند باشد و هم از نظر مصرف انرژی در گروه مدل‌های کم مصرف قرار بگیرد.

خرید آب پرتقال گیری

برای خرید اب پرتقال گیری برند‌های متنوعی در بازار وجود دارد که جدا از مدل‌های خارجی، نمونه‌هایی ایرانی باکیفیتی نیز از این محصول می‌توانید پیدا کنید. برای مثال برند نام آشنای پارس خرز یکی از شرکت‌های است که آب پرتقال گیری برقی با کیفیت تولید می‌کند، از دیگر برندهای خارجی که این محصولشان در بازار ایران موجود است می‌توان به برند مولینکس، فیلیپس و ... اشاره کرد.

قیمت آب مرکبات گیری

اگر در مورد قیمت اب مرکبات گیری سوالی دارید، واقعاً نیازی نیست که راهی بازار شوید، کافیست سری به آنلاین شاپ‌های معتبر بزنید و حتی برای اطلاع از قیمت اب پرتقال گیری می‌توانید از سایت فروشگاهی 19کالا کمک بگیرید.

سوالات متداول

برای خرید آب مرکبات ‌گیری چه نکاتی را باید مد نظر قرار داد؟

در سایت می توانید تمامی برندهای موجود در سایت را به همراه قیمت و مشخصات و نقد و بررسی تخصصی مشاهده نمایید و در انتها در متن ، کلیه نکاتی که به هنگام خرید آب مرکبات گیری و آب پرتقال گیری باید به آنها توجه داشته باشید را بیان کرده‌ایم.

آب مرکبات گیری خارجی بخریم یا ایرانی؟

مدل‌های زیادی از این محصول در بازار موجود است که خوشبختانه مدل‌های ایرانی علاوه‌ بر قیمت مقرون‌ به ‌صرفه، کیفیت خوبی هم دارند.

آب مرکبات گیری استیل بهترست یا پلاستیکی؟

بدیهی است که مدل‌های استیل هم مقاوت بیشتری دارند و هم تمیز کردن آنها ساده‌تر است، اما از وزن کمتر و قیمت پایین‌تر مدل‌های پلاستیکی هم نباید غافل شد

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.