قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos مشخصات، قیمت و خرید دوربین تحت شبکه 360 مدل (YI Dome (1080P شیائومی | 19کالا

دوربین تحت شبکه 360 شیائومی مدل (YI Dome (1080P

  • مدل کالا: دوربین تحت شبکه 360 مدل (YI Dome (1080P- شیائومی
  • موجود نیست
  • 0 تومان

دوربین تحت شبکه 360 مدل (YI Dome (1080P- شیائومی

(Xiaomi YI Dome Network Camera  (1080P


معرفی محصول:

تاکنون این شرکت محصولات شیائومی متنوع از جمله دوربین هایی با مدل های مختلفی از دوربین های هوشمند را روانه بازار کرده است، مدل هایی مثل دوربین Camera PTZ 720p Mijia و Camera Yi Home Global از جمله این دوربین ها هستند، دوربینی که در اینجا معرفی می کنیم دوربین Camera Yi 1080p Dome شیائومی است. این دوربین نیز همانند سایر دوربین های این شرکت بزرگ چینی دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی است.

دوربین تحت شبکه 360 مدل (YI Dome (1080P- شیائومی  به طور کامل تمام زوایا را پوشش می دهد. این دوربین دارای پایه ثابت است و بخش بالایی آن توانایی چرخش در راستای عمودی و افقی را نیز دارد. امکان چرخش ۳۴۵ درجه افقی و ۱۱۵ درجه عمودی محدوده وسیعی را در برمی گیرد که پوشش کامل ۳۶۰ درجه ای  را تشکیل می دهد.  شما می توانید اپلیکشن مربوطه را روی موبایل نصب کرده و از این طریق دوربین را کنترل کنید. کیفیت تصویر دوربین تحت شبکه 360 درجه Yi 1080p نیز Full HD می باشد که کیفیت قابل قبولی به حساب می آید.





بررسی دوربین تحت شبکه 360 مدل (YI Dome (1080P- شیائومی




شما هم همانند هر کسی دیگری خواستار داشتن یک خانه و یا محل کار ایمن هستید به طوری که بتوانید با خیالت راحت خانه و یا محل کار خود را ترک کرده و به کارهای دیگر بپردازید. حال چگونه می توان امنیت خانه خود را تامین کرد. این جا هست که دوربین های امنیتی و سیستم های نظارتی وارد عمل می شوند. برخی از این دوربین ها با قابلیت هایی که دارند می توانند به طور کامل امنیت خانه و محل کار شما را تامین کنند. انواع مختلفی از این دوربین ها در بازار وجود دارد. یکی از شرکت های که در این عرصه نیز وارد شده است شرکت شیائومی است که تاکنون دوربین های متعددی را با قابلیت های مختلف تولید کرده است یکی از دوربین های بسیار کاربردی ساخت این شرکت دوربین به اصطلاح گنبدی شیائومی مدل yi Dome است. در اینجا به برخی از قابلیت های منحصر به فرد این دوربین تحت شبکه فوق العاده شیائومی می پردازیم.



1- پوشش منطقه وسیع:

این سیستم امنیتی مساحت گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهد. چه زمانی که خارج از محل کار خود  یا خانه هستید چه زمانی که حضور دارید این دوربین امنیت کامل محل مورد نظر شما را اطمینان می دهد. برای ارائه یک دید بصری و پوشش 360 درجه این دوربین قابلیت چرخش 345 درجه در جهت افقی، و 115 درجه در جهت افقی را داشته و از یک لنز زاویه باز 112 درجه ای برخوردار است.


2- برخورداری از دوربین گنبدی با لنز شیشه ای با کیفیت:

برخورداری از یک لنز باکیفیت شیشه ای باعث شده است تا این دوربین بتواند حتی در شرایط محیطی بد نیز تصویر بسیار با کیفیتی را ثبت کند. این دوربین تصاویر را بسیار واضح و روشن با کیفیت 1080 مگاپیکسل ثبت می کند.ویژگی دید در شب این دوربین نیز بسیار قدرتمند بوده بنابرین می تواند حتی در تاریک ترین زمان شب نیز تا مساحت 3 متر را تحت پوشش قرار داده و تصاویر بسیار واضحی را ثبت کند. همچنین 8 باند 940 نانومتری LED مادون قرمز ظرفیت بصری دوربین را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.




3- برخورداری از سیستم صوتی دوطرفه:

این روزها از این سیستم در اکثر دستگاه های امنیتی هوشمند استفاده می شود. این دوربین دارای یک فیلتر ضد نویز بوده که صداهای ناخواسته را حذف کرده بنابرین امکان برقراری ارتباط بسیار واضح و بدون نویز را از طریق دوربین را فراهم می کند. حالت مخابره داخل ساختمان یا (intercom mode) امکان مکالمه را فراهم کرده در حالی که شنونده در حالت گوش دادن است این درحالی است که حالت هندزفری(Hansfree) به کاربران اجازه می دهد تا هم شنونده و هم صحبت کننده هر دو آزادانه صحبت کرده و به طور واضح صدای هم را بشنوید.




4-  هشدار فعالیت و حرکت مشاهده شده و ردیابی آن:

دو ویژگی جذاب این دوربین تحت شبکه شیائومی هشدار فعالیت و ردیابی حرکت است. این خصیصه نیز هشدارهای امنیتی آنی و به موقع را ارائه می دهد و می تواند در عرض 10 ثانیه یک حرکت پیش بینی نشده را احساس کند. با استفاده از این دستگاه شما می توانید 8 موقعیت را به عنوان موقعیت های مورد نظر خود نشانه گذاری کنید و تنها با کلیک روی یک دکمه آن موقعیت ها را تحت نظر داشته باشید. همچنین گزینه Auto-Cruise این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با استفاده از حالت اسکن سریع یک زاویه 360 درجه ر ا به طور کامل نظاره کرده و هرگونه حرکت احتمالی را تشخیص دهید.





5- برخورداری از رابط کاربری مجزاء:

این دوربین از یک رابط کاربری واحد استفاده می کند و بسیار کابرپسند است. همچنین پشتیبانی از وای فای این امکان را برای کاربران به وجود آورده است تا بتوانند از خصیصه های مختلف به همراه قابلیت های موجود در برنامه آن استفاده کنند. به طور کلی می توان گفت این دستگاه می تواند به طور کامل امنیت خانه و محل کار شما را تامین کند. همچنین استفاده از آن بسیار آسان بوده و در هنگام نصب آن نیز با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.


6- حافظه قابل ارتقاء و پشتیبانی از YI Cloud:

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه این است که می توان حافظه آن را تا میزان 32 گیگابایت ارتقاء داد بنابرین شما می توانید فیلم های به طول 64 ساعت را به راحتی در حافظه آن نگهداری کنید. همچنین با قابلیت پشتیبانی از YI Cloud شما می توانید فیلم ها را در فضای ابری نگهداری کنید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید در مواقع لزوم از آنها استفاده کنید. همچنین برای ذخیره سازی و ضبط ویدئو ها هیچ هزینه اشتراکی نیاز نخواهد بود؛ اما با این وجود باز هم توصیه می شود که برای ویدئوهای مهم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین با نصب برنامه YI Home بر روی موبایل می توانید به دوربین دسترسی داشته باشید.



 

7 - برخورداری از قابلیت ضد آب:

موادی که در ساخت این وسیله مورد استفاده قرار گرفته است بسیار مقاوم و بادوام بوده که طول عمر دستگاه را تضمین می کند. در سخت ترین شرایط این محصول توانسته است بهترین عملکرد را فراهم کند.


مزایا:

  • عملکرد دید در شب بسیارقدرتمند




  • سنسورهای حرکتی می توانند کوچکترین حرکت اشیاء در اطراف را شناسایی کرده و می تواند به کمک اپلیکیشن مربوطه به دیگر کاربران نیز هشدار های امنیتی را ارسال کنتد. این خصیصه یکی از خصیصه های جذاب این محصول به حساب می آید چرا که این خصیصه کار پیگیری حرکات مشکوک در خانه یا محل کار را برای کاربران پرمشغله آسان می کند.
  • لنز شیشه ای که در دوربین نصب شده است تصاویری شفاف را فراهم می کند و اطمینان می دهد که تمام تصاویری که در محدوده دید بدست آمده واضح و مشخص است.
  • ارائه دید بصری 360 درجه که در مقایسه با سایر دستگاه های موجود دید بسیار بهتری را ارائه می دهد.
  • برخورداری از فیلتر صدای کاهش نویز و امکانات برقراری ارتباط دوطرفه به طور کلی می توان گفت که این دستگاه یکی از محصولات بسیار خوب شرکت شیائومی بوده که در مقایسه با سایر دوربین های موجود در بازار از قابلیت های سودمند بسیار زیادی برخوردار است.
  • برخورداری از قابلیت ردیابی حرکت (Motion Tracking) و  Auto-Cruise و نشانه گذاری موقعیت های حساس خانه یا محل کار( Bookmarks)
  •  پشتیبانی از YI Cloud
  •  پوشش زاویه 360 درجه با کیفیت Full HD


  •        تشخیص گریه کودک  این دوربین می تواند با استفاده از الگوریتم های پیشرفته،  در عرض چند ثانیه گریه نوزاد را تشخیص داده و به طور خودکار هشدار مربوطه را به گوشی هوشمند  شما ارسال کند.

  • دید در شب پیشرفته شما می توانید ببینید که آیا کودک شما به طور صحیح خواب خوابیده است یا خیر، بدون هر لامپ LED و یا تابش خیره کننده مادون قرمز که مزاحم خواب آنها باشد.


مشخصات فنی:

مارک: YI Dome

شکل دوربین: کروی

ویژگی های فنی: مادون قرمز، پان / شیب / زوم

عملکرد دوربین دوربین: تشخیص حرکت، دید در شب، ضبط آنی ویدئو ، پشتیبانی از تماس تصویری

مشخصات منبع تغذیه: : DC 5V 1A

ذخیره سازی: کارت میکرو SD تا 32 گیگابایت

رزولوشن: 1920 × 1080 پیکسل

ورودی صوتی: میکروفن داخلی

خروجی صوتی: بلندگوی داخلی

دید در شب مادون قرمز LED: 8pcs

وزن محصول: 0.230 کیلوگرم

وزن بسته بندی: 0.650 کیلوگرم

ابعاد: 93× 64× 110 میلی متر


مشخصات کلی:

  • زاویه دید باز 112 درجه
  • چرخش عمودی 115 درجه
  • چرخش افقی 345 درجه
  • سازگار با گوشی های هوشمند اندروید و iOS

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.