قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
    مرتب سازی بر اساس:

گوشی موبایل زد تی ای ZTE

شرکت زد تی ای نیز یکی دیگر از شرکت‌های چند ملیتی است که فعالیت خود را با ساخت تجهیزات مخابراتی شروع کرد. کلمه ZTE مخفف کلمه‌ی Zhongxing Telecommunication Equipment به معنای تجهیزات مخابراتی ژانگزینگ است. مقر اصلی این شرکت نیز همانند بسیاری دیگر از شرکت‌های تولید کننده گوشی موبایل مثل هوآوی، آنر در کشور چین واقع شده در شهر شنژن مشغول به فعالیت است. این شرکت چینی را می‌توان چهارمین شرکت بزرگ سازنده گوشی موبایل قلمداد کرد؛ اما رمز موفقیت این شرکت سازنده موبایل چیست؟ برخی معتقداند که دلیل محبوبیت این برند در برخی بازارها قیمت گوشی زد تی ی است. این شرکت همانند سایر برندهای سازنده خود را در این بازار رقابتی مدعی نمیداند، اما موازی با ترند تکنولوژی و بازار، محصولات قابل قبولی را روانه بازار می‌کند.

شاید بخواهید در مورد تاریخچه‌ی این برند بدانید. در ادامه به شما خواهیم گفت که نقاط قوت و ضعف این برند چیست؟ و در مقایسه با برندهای دیگری مثل سامسونگ, آنر, هوآوی, اپل به چه صورت عمل کرده است؟ این شرکت در سال 1985 تأسیس شده است. جالب است بدانید که این شرکت علاوه بر فروش گوشی زد تی ای در زمینه تولید و تأمین قطعات اصلی دیگر شرکت‌های سازنده نیز فعالیت دارد. زد تی ای همچنان به تولید گوشی‌های خود ادامه می‌داد و طی چند سال توانست سهم عمده‌ای را از این بازار نصیب خود کند، برای مثال در سال 2013 این شرکت بیش از 5 درصد سهم بازار را از آن خود کرد.

در واقع این شرکت برای اینکه بتواند به پیشرفت قابل توجهی در این بازار رقابتی داشته باشد تمرکز عمده خود را بر بخش تحقیق و توسعه گذاشته است تا بتواند محصولات متمایزی را تولید کند و تا حدودی نیز در این زمینه موفق عمل کرده است. این موضوع برای این شرکت سازنده تا جایی اهمیت داشته، که سالانه بیش از 10 درصد از درآمد خود را صرف تیم تحقیق توسعه می‌کند. با وجود همه مواردی که بدان اشاره شد قیمت گوشی زد تی ای نیز یکی دیگر از مواردیست که به موفقیت این برند کمک زیادی کرده است. اگر به لیست قیمت گوشی زد تی ای و مدل‌های آن نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که تنوع نیز از دیگر نقاط مثبت این برند محسوب می‌شود.  در واقع اگر قصد خرید گوشی زد تی ای را داشته باشید ، قطعاً مدل‌های زیادی را از این کمپانی مشاهده کرده‌اید. این شرکت نیز همانند شرکت‌هایی مثل شیائومی یکی سیاست‌هایش این است که محصولات بسیار متنوعی را روانه بازار می‌کند. از جمله خطوط تولید این گوشی می‌توان بهNubia  Grand ،Blade ،ZTE Axon و... اشاره کرد. در ادامه سعی خواهیم کرد که به طور کلی ویژگی‌های کلی خطوط تولید متفاوت این کمپانی بپرازیم.

به طور کلی سری نوبیا از جمله گوشی‌هایی هستند که طراحی به روز و شکیلی داشته و به خوبی پاسخگوی نیازهای رومزه شما هستند. از طرفی نیز مقاومت قابل توجهی داشته که تضمین می‌کنند که به مدت زمان طولانی می‌توانید از گوشی که خریداری کرده‌اید استفاده کنید. سری گرند نیز مناسب افرادی ساخت شده است که به دنبال گوشی‌هایی هستند که نمایشگر بسیار بزرگی داشته باشد. از طراحی منحصر به فرد و قدرت سخت‌افزاری این گوشی‌ها نیز نمی‌توان غافل شد؛ اما سری Blade این گوشی‌ها در واقع یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار بوده و از جمله پرطرفدارترین گوشی‌های برند زد تی ای نیز محسوب می‌شوند. سالانه این کمپانی با عرضه این سری از گوشی‌های خود سهم قابل توجهی سود حاصل از فروش گوشی ر ا نصیب خود می‌سازد.

از طرفی قیمت گوشی نیز از دیگر مواردیست که به محبوبیت این سری از گوشی‌های زد تی ای کمک بسیار زیادی کرده که در قبال حداقل قیمت حداکثر کارآیی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اخیراً این شرکت همانند شرکت‌های دیگری مثل شیائومی یا ایسوس اقدام به تولید گوشی‌های گیمینگ کرده ‌است تا لذت تجربه‌ی متفاوتی از گیم را نصیب کاربران خود کند در حالی که قیمت بسیار کمی نیز نسبت به دیگر سازندگان گوشی‌های گیمینگ دارند. زد تی ای برای اولین بار در سال 2009 وارد بازار ایران شد. یکی از گوشی‌هایی که در بازار ایران توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند گوشی Blade V6 بود که در سال 2016 روانه بازار شد. خصوصیت بارز این گوشی بدنه آلومینومی و قطر کم آن بود. این شرکت قبلاً حتی در کشور ایران نیز خدمات فروش قابل توجه ای را برای خریداران بالقوه خود ارائه می‌داد.

 


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.