قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos مشخصات، قیمت و خرید پاوربانک شیائومی مدل می ظرفیت 5000 میلی آمپر | 19کالا

پاوربانک شیائومی مدل می ظرفیت 5000 میلی آمپر

  • مدل کالا: پاوربانک می 5000 میلی آمپر- شیائومی
  • موجود نیست
  • 0 تومان

power-bank-xiaomi-5000-(0)power-bank-xiaomi-5000-(5)


پاوربانک می 5000 میلی آمپر- شیائومی

Xiaomi Mi 5000mAh Power Bank


معرفی محصول: 

 ورود تلفن‌های همراه با پردازنده‌های قوی، رزولوشن‌های بالا، صفحه‌نمایش‌های بزرگ، اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده، استفاده از وای‌فای، 3G،4G، همه‌و‌همه سبب شده تا اغلب لحظات، نگران وضعیت شارژ باتری تلفن‌های همراه و تبلت‌هایمان باشیم. همان طور که می دانید یکی از لوازم جانبی دیجیتال که امروزه بسیار کاربردی بوده و طرفداران خاص خود را دارد پاوربانک ها هستند چرا که در برخی موقعیت ها عدم دسترسی به نیروی الکتریسیته مشکلات زیادی را برای کاربران به وجود می آورد. شرکت های زیادی وجود دارند که این وسیله را تولید و به بازار عرضه کرده اند. یکی از این شرکت ها که به تولید این ابزار بسیار مفید پرداخته است شرکت شیائومی است. تاکنون ورژن های مختلفی از پاوربانک های شیائومی تولید شده است. سطحی براق و زبر داشته که حس بسیار خوبی  را در دست ایجاد می کند.

ازجمله خصوصیات پاوربانک می 5000 میلی آمپر- شیائومی این است که برای تولید یک شدت جریان 2.1 آمپری از یک درگاه خروجی USB برای شارژ بهره برده است. همچنین همراه شیائومی 5000 میلی آمپر برای نمایش وضعیت شارژ از نشانگرهای LED بهره می‌برند بنابرین شما با دیدن این نشانگرها می‌توانید وضعیت باتری دستگاه را دیده و  در صورت نیاز آن را شارژ کنید. برای شارژ دستگاه نیز می توانید آن را به دستگاهای دیگری مثل برای شارژ کافی است، پاوربانک را با استفاده از درگاه microUSB به یک دستگاه مجهز به درگاه USB مانند کامپیوتر یا لپ‌تاپ که به درگاه usb مجهز هستند متصل کرده و منتظر بمانید تا باتری آن شارژ شود.

Xiaomi Mi 5000mAh Power Bank از نظر طراحی نیز می توان گفت که روی بدنه‌، نشان تجاری شیائومی با رنگی متفاوت از بدنه حک شده است. پاوربانک‌ها از یک باتری قابل ‌شارژ لیتیومی بهره برده اند که معمولا از طریق درگاه میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شوند و به شارژر نیازی ندارند؛ کافی است با یک کابل آن‌ها را به درگاه یو‌اس‌بی یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌ وصل کنید تا باتری آن شارژ شود. یکی از ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید پاوربانک‌ها به آن توجه کنید، ظرفیت آن‌هاست. قطعا هرچه مقدار ظرفیت آنها بیشتر باشد زمان بیشتری می توانند شارژ را نگاه دارد. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت‌جریان خروجی نیز جزوء فاکتورهایی است که می بایست در هنگام انتخاب یک پاوربانک  در نظر گرفت. برای شارژ گوشی موبایل، شدت‌ جریان خروجی 1 آمپر نیاز است؛ ولی برای شارژ تبلت، باید شدت‌ جریان خروجی، 2.1 آمپر است.


مشخصات فنی:

ابعاد: 9.9 × 69 × 125 ميلي‌متر

وزن: 156 گرم

نوع باتري: ليتيوم-پليمري

ولتاژ ورودي: 5.0 ولت

ولتاژ خروجي: 5.0 ولت

شدت جريان ورودي: 2.0 آمپر

شدت جريان خروجي: 2.1 آمپر

تعداد درگاه خروجي: 1 عدد

محدوده ظرفيت: 5 تا 10 هزار ميلي‌آمپر‌ساعت

ظرفيت اسمي: 5000 ميلي‌آمپر ساعت

نحوه نمايش ميزان شارژ باتري: نشانگر LED

سازگار با اکثر گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دوربین های دیجیتال

قابليت هاي ويژه شارژ شدن سريع (Fast Charge)، شارژ ايمن (MultiProtect)، شارژ کردن سريع (Fast Charge)، امکان شارژ تبلت

ساير امکانات و قابليت‌ها دارای بدنه آلومینیومی مناسب برای یک مرتبه شارژ کامل باتری گوشی موبایل شیاومی Redmi Note 4G محافظت شده در برابر اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ، جریان و دما

اطلاعات کلی
برند شیائومی
ظرفیت 5000 میلی آمپر

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.