قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل شیائومی Redmi 5 Plus ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان
X


معرفی و بررسی گوشی شیائومی ردمی 5 پلاس

گوشی شیائومی ردمی 5 پلاس به طور معمول می بایست همان نوت 5 یا نسخه بعدی ردمی نوت 4 باشد؛ اما شیائومی حقیقتا خواسته است تا محصول کاملا جدیدی را طراحی کند؛ و این سر آغاز نسل جدیدی از گوشی های میان رده این برند خواهد بود. در نتیجه شیائومی قصد دارد برای این طراحی جدید نام جدیدی را نیز در نظر بگیرد بنابرین شیائومی نام نوت را کنار گذاشته و به جای آن از نام یا پسوند پلاس به عنوان مقدمه ای برای یک نامگذاری جدید استفاده کرده است. 

طراحی:

در نگاه اول ممکن است این گوشی تنها یک به روز رسانی را دریافت کرده باشد اما حقیقتا همه چیز در Xiaomi Redmi 5 Plus جدید است. ردمی 5 پلاس دارای چیپست اسنپدراگون 625 بوده و همانند گوشی ردمی نوت 4 از یک باتری 4000 میلی آمپری استفاده کرده است.  با وجود اینکه حاشیه های صفحه نمایش این گوشی کاهش یافته است اما طراحی قسمت عقب این گوشی تفاوت چندانی با گوشی شیائومی ردمی نوت 4 ندارد؛ و شرکت شیائومی از همان طراحی استفاده کرده است و شکل و محل قرار گیری دوربین نیز همانند این گوشی بوده و  در بالا و قسمت میانه صفحه نمایش قرار گرفته است و سنسور اثر انگشت در زیر دوربین قرار گرفته است.







تنها تفاوت جزئی این است که خطوط و حاشیه های دوربین دیگر به رنگ نقره ای نبوده بلکه به صورت مشکی طراحی شده است. بدنه آن نیز فلزی و وزن آن 180 گرم و ابعاد این گوشی 158.5 × 75.5 × 8.1 بوده است بنابرین احساس بسیاری خوبی در دست داشته و کار با آن بسیار راحت است. هم اکنون این گوشی در رنگ های مشکی، طلایی، آبی روشن و رز گلد در بازار موجود است.





از دیگر خصوصیات مرتبط با طراحی این گوشی می توان گفت که دارای پورت microUSB 2.0 بوده و از پورت Infrared نیز برخوردار بوده و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و  جک 3.5 میلی متری صدا نیز در این گوشی طراحی شده است.

صفحه نمایش:

نقطه برجسته این گوشی میان رده صفحه نمایش آن است. شیائومی ردمی 5 پلاس دارای یک صفحه نمایش 5.99 اینچی با نسبت صفحه نمایش به بدنه 18:9 است که خصیصه بسیار خوبی در گوشی های میان رده به حساب می آید. همچنین با برخورداری از رزولوشن فول اچ دی (2160 x 1080) نمایش تصاویر بسیار خوبی را ارائه می دهد. تراکم پیکسلی 403PPI  و نسبت به صفحه نمایش 5.5 اینچی گوشی ردمی نوت 4 کمی افزایش یافته است.  این در حالی است که به دلیل لبه های باریک شده در بالا و پایین ابعاد این گوشی در مقایسه با گوشی شیائومی ردمی نوت 4 تغییر چندانی نداشته است. صفحه نمایش این گوشی نیز از نوع  LCD است. صفحه نمایش  این  گوشی رنگ های بسیار روشن و زنده ای را به نمایش گذاشته و با قابلیت هایی که دارد حتی در نور شدید خورشید نیز به راحتی  قابل خواندن است. این در حالی است که رابط کاربری miui نیز آپشن های بسیاری را برای سفارشی کردن این صفحه نمایش در اختیار کاربران قرار داده است.



شیائومی یکی از برندهایی است که از صفحه نمایش بزرگ برای گوشی های میان رده خود استفاده کرده است بنابرین Redmi 5 و Redmi 5 Plus هر دو دارای صفحه نمایش بزرگی بوده و در اندازه به ترتیب 5.7 و 5.99 ساخته شده اند.




سخت افزار:

از جمله خصوصیات سخت افزاری این گوشی میان رده می توان گفت که همانند گوشی شیائومی ردمی نوت 4 از چیپست اسنپدراگون 625 استفاده کرده است که در حال حاضر یکی از جدید ترین چیپست های شرکت کوالکام برای تامین بازار میان رده گوشی های هوشمند به حساب می آید. همچنین این گوشی در دو نسخه حافظه 64 با رم 4 و حافظه 32 و رم 3 گیگاباتی عرضه شده است؛ و از یک پردازنده 8 هسته ای Cortex-A53 با سرعت 2.0 گیگاهرتز در ساعت برخوردار است. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این گوشی نیز از نوع Adreno 506 است که عملکرد بسیار خوبی دارد.


نرم افزار:

از جمله خصوصیات نرم افزاری این گوشی نیز می توان گفت که با سیستم عامل اندورید 7.1.2 (Nougat) اجرا می شود و مجهز به رابط کاربری MIUI9 است که جدیدترین رابط کاربری این شرکت است. این رابط کاربری آپشن های جدید بسیاری را برای این گوشی به ارمغان آورده است. اندروید این گوشی نیز قابل ارتقاء است .


دوربین:

قطعا یکی از آپشن های که در هنگام خرید یک گوشی میان رده به آن توجه می شود دوربین یک گوشی هوشمند است. از این نظر نیز می توان گفت که دوربین گوشی شیائومی ردمی 5 پلاس در مقایسه با گوشی ردمی نوت 4 از پیکسل بزرگتری استفاده کرده اما در مقایسه دیافراگم آن کوچکتر است در نتیجه این گوشی به نسبت جزئیات را به خوبی ثبت می کند. دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسل بوده  و از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسل و دو فلش LED نیز برخوردار است. به طور کلی عملکرد خوبی دارد اما نباید عملکرد این دوربین را با دوربین گوشی های پرچمدار موجود در بازار مقایسه  کرد.


باتری:

از این نظر نیز می توان گفت که با برخورداری از یک باتری لیتیوم پلی مری 4000 میلی آمپری توانسته است حداکثر عملکرد را در مقایسه با سایر گوشی های میان رده موجود در بازار فراهم آورد. 

نتیجه گیری:

شرکت شیائومی در ماه دسامبر 2017 از گوشی میان رده Redmi 5 Plus  رونمایی کرد. این شرکت عامل نسبت صفحه نمایش 18:9 را در ساخت یک گوشی میان رده به کار گرفته است. با وجود اینکه این شرکت چینی اولین شرکتی نیست که گوشی ها را با حداقل لبه ساخته است اما این شرکت بار دیگر ثابت کرد که می تواند زمانی که موضوع قیمت در میان می آید بر این بازار رقابتی تسلط یابد. در مقایسه با خصیصه های سخت افزاری که در این گوشی میان رده به کار گرفته شده است با قیمتی که دارد قطعا می تواند برای شما یک معامله سود آور باشد. قیمت این محصول نسبت به خصیصه هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.


به طور خلاصه خصوصیات این گوشی میان رده شیائومی به این صورت است:

  •  بدنه فلزی پنل شیشه ای  2.5Dصفحه نمایش: صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن 1080 پیکسل:  برخورداری از پوشش محافظ گوریلا گلس (نسخه نامشخص)
  • چیپست اسنپدارگون 625 و پردازنده 8 هسته ای Cortex-A53 که با سرعت 2.0 گیگاهرتز در ساعت عمل می کنند.
  • پردازنده گرافیکی Adreno 506 
  • حافظه32/64 به همراه 3/4 گیگابایت رم
  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسل
  • دوربین جلو 5 مگاپیکسل
  • سیستم عامل Android 7.1.2 Nougat
  • رابط کاربری MIUI 9 
  • باتری4000 میلی آمپری
  • دارای سنسوراثرانگشت

نکته: این گوشی از نظر خصیصه های سخت افزاری و طراحی مشابه به گوشی Xiaomi Redmi Note 5 است که در ماه فوریه معرفی شده است.

اطلاعات کلی
برند شیائومی
GPU (گرافیک) Adreno 506
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 12 مگاپیکسل
اندازه 8.1×75.5 ×158.5 سانتی متر
وزن 180 گرم
جنس بدنه آلومینیوم
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی - 4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, February
سال تولید 2018
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (2.0 GHz Cortex-A53
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست Qualcomm MSM8953 Snapdragon 625
سرعت 2.0 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 7.1.2 Nougat
صفحه نمایش
اندازه 5.99 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی ، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 2160 ×1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~77.4%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~403
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 128 گیگابایت ( استفاده از درگاه سیم کارت 2)
دوربین
دوربین اصلی 12 مگاپیکسل
رزولوشن 2160 × 1080 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلم برداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 5 مگاپیکسل
امکانات ژئوتگینگ ، فوکوس لمسی ، تشخیص چهره، تشخیص لبخند ، HDR ، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت - قطب نما - شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی - ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / LTE
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS , BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 4.2, A2DP, LE
مادون قرمز
USB microUSB 2.0
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر گوریلا گلس،حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه - قابلیت شارژ سریع- پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264 - پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac - ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.