قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
    مرتب سازی بر اساس:

جاروبرقی پارس خزر

جاروبرقی پارس خزر یکی از پرطرفدارترین محصولات ایرانی در میان اقلام لوازم خانگی بشمار می‌رود. البته دلیل اینکه این محصول تا به این اندازه توانسته نسبت به سایر برندها محبوب‌تر باشد و هواداران زیادتری داشته باشد بیشتر قیمت جاروبرقی پارس خزر است که در مقایسه با برندهای خارجی بسیار اقتصادیست در حالیکه کیفیت ساخت بسیار بالایی هم دارد. این موارد در کنار هم ارزش خرید جاروبرقی پارس خزر را بالاتر برده است.

جاروبرقی پارس خزر

انواع جاروبرقی پارس خزر

جالب است بدانید که این شرکت با شناخت خوب بازار هدف، بسته به نیاز خانواده ایرانی مدل‌های مختلفی را تولید و روانه بازار کرده است. بیش از 10 مدل جاروبرقی پارس خزر در بازار وجود دارد که بسته به نیاز و انتظارات خود می‌توانید مناسب‌ترین آنها که بتواند بیش‌ترین کارایی را ارائه دهد انتخاب کنید. برای مثال اگر برای نگهداری جاروبرقی فضای کمی در اختیار دارید نیازی نیست یک مدل بزرگ را خریداری کنید. این شرکت این نیاز را در نظر گرفته و برخی از مدل‌های آن علاوه بر کیفیت و کارایی حداقل فضای ممکن را اشغال می‌کنند.

بدون شک همه‌ی این مدل‌ها ویژگی‌ها و مشخصات خاص خود را دارند و شبیه به هم نیستند و مسلماً بسته به قیمت انواع جاروبرقی پارس خزر ویژگی‌های آنها با یکدیگر متفاوت است و از همین رو نمی‌توان لیستی از مشخصات ارائه دارد که در همه‌ی مدلهای جاروبرقی پارس خزر در دسترس باشد، با این حال در ادامه اغلب مزایایی که پارسخزر برای جاروبرقی‌هایش در نظر می‌گیرد و می‌توانید مدلی را بیابید که از این ویژگی برخوردار باشد را گرد هم آورده‌ایم.

قیمت جاروبرقی پارس خزر

به طور کلی می‌توان گفت اغلب جاروبرقی های پارس خزر از ویژگی‌های زیر برخوردارند:

  •  قیمت روز جاروبرقی پارس خزر اقتصادیست.
  • اغلب جارو برقی های پارس خزر کم صدا هستند.
  • ‌از پلاستیک مقاوم ساخته شده‌اند که علاوه بر استحکام بالا و حجم کم، وزن سبکی نیز دارند و جابه جایی آنها ساده است.
  • امکان تنظیم لوله مناسب با قد شما وجود دارد.
  • تعداد متنوع سَری‌های مکش به تمیز کردن سطوح مختلف کمک کرده و قابلیت های جارو برقی را افزایش می‌دهد.
  • سطح مصرف انرژی جاروبرقی پارس خزر بسیار پایین است و برچسب مصرف انرژی عموماً گرید A را نشان می‌دهد.
  • در ورودی و خروجی هوای جاروبرقی پارس خزر دو فیلتر تعبیه شده که گرد و غبار را به خود جذب می‌کند تا هوای خروجی از آن کاملاً تصفیه شود و هیچ گونه حساسیت تنفسی و یا آلودگی ایجاد نکند.
  • برخی از مدل‌های جاروبرقی پارس خزر دارای دمنده و یا بلوور هستند که با هوادهی برای گردگیری و تمیزکردن سطوح مناسب است و همچنین می‌توان بوسیله‌ی آن به وسایل بادی هوا تزریق کرد.
  • بعضی مدل‌ها از سیستم سیم جمع‌کن خودکار برخوردارند که قسمت‌های آزاد و اضافی سیم را به صورت خودکار جمع می‌کند و در نتیجه زمان جارو کردن محیط‌های بزرگ با مشکل قرار گرفتن حجمی از سیم سر راهتان مواجه نمی‌شوید.
  • برخی از مدل‌های جاروبرقی پارس خزر دارای محفظه‌ی دوگانه‌ی زباله هستند که امکان جداسازی گرد و غبار و آشغال‌های ریز و درشت از یکدیگر را فراهم کرده و به شما کمک می‌کند بتوانید به سادگی محفظه را تمیز کنید و در صورت لزوم تنها زباله‌های ریز را دور بریزید.
  • اغلب مدل‌ها از حجم بالای کیسه‌ی گرد خاک برخوردارند که در عمل نیازی نیست در فاصله‌های زمانی کوتاه کیسه را تعویض کنید.
  • انواع جاروبرقی پارس خزر ضد حساسیت هستند. در واقع یکی از مشکلاتی که جارو برقی می‌تواند برای کاربران مختلف ایجاد کند بروز حساسیت‌های تنفسی است، علاوه بر فیلترهای دوگانه، مدل‌های جارو برقی این برند از نوع کیسه‌ای هستند که از بروز حساسیت به هر شکلی جلوگیری می‌کنند.
  • برخی از جارو برقی های پارس خزر از دستگیره‌ی پدالی برای روشن و خاموش کردن به وسیله‌ی پا نیز برخوردارند.
  • مکش بسیار پر قدرت جاروبرقی پارس خزر باعث می‌شود به نقاط مختلف دسترسی داشته باشید.
  • نشانگر الکترونیکی که در برخی مدل‌های جاروبرقی پارس خزر وجود دارد میزان پر بودن کیسه را به شما نشان می‌دهد و در صورت پر شدن با آلارم به شما هشدار می‌دهد. با توجه به اینکه کار کردن با جاروبرقی که کیسه زباله‌اش پر شده می‌تواند موجب آسیب به آن شود، این ویژگی با بالا رفتن بیشتر طول عمر دستگاه کمک می‌کند.

پارس خزر جاروبرقی

بعلاوه‌ی مواردی که ذکر کردیم، پارس خزر جاروبرقی هایی وارد بازار می‌کند که از نظر ظاهری هم جذاب و شیک هستند. به طور کلی جارو برقی‌های پارسخزر قیمت مقرون‌به‌صرفه و طراحی بروزی دارند و در رنگ‌های جذاب ارائه می‌شوند؛ همچنین با توجه به ایرانی بودن این برند، قطعات و لوازم جاروبرقی پارس خزر در همه‌ی نقاط کشورمان موجود و به سادگی قابل دسترسیست و از همین رو در صورتی که با مشکلی مواجه شدید و یکی از قطعات را گم کردید یا مثلاً تصمیم داشتید لوازم جدیدی را به جارو پارسخزر که قبلاً خریدید اضافه کنید، با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهید شد.

خرید جاروبرقی پارس خزر

خرید جاروبرقی پارس خزر

شاید شما هم برای خرید جارو برقی به بازار مراجعه کرده‌اید، و با مشاهده‌ی « قیمت جاروبرقی » مخصوصاً نمونه‌های خارجی که قیمت‌های نجومی دارند از خرید منصرف شده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ با اطمینان خاطر می‌توانید یک محصول ایرانی با قیمت اقتصادی را به خودتان هدیه کنید. همانطور که گفته شد، در میان شرکت های زیادی که در بازار حضور دارند شرکت پارس خزر هم یکی از شرکت‌هاییست که در زمینه ساخت لوازم خانگی برقی فعالیت می‌کند و محصولات خوب آن سال‌هاست عضوی از خانواده‌های ایرانیست.

ارزانترین جاروبرقی پارس خزر

توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال خرید یک دستگاه جارو برقی هستید خودتان را به خرید از برند‌های خارجی محدود نکنید، چراکه جدیدترین مدل جاروبرقی پارس خزر به عنوان یک محصول ایرانی به سادگی می‌تواند همه‌ی نیازهای هر کاربری را برطرف کند. در واقع قبل از خرید بهترست به جای نام برند به ویژگی‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم توجه کنید تا بتوانید از خریدتان نهایت رضایتمندی را کسب کنبید.

  • واضحاً اولین موردی که باید به آن توجه کرد مبلغیست که می‌خواهید برای خرید هزینه کنید که دربخش بعدی به صورت مفصل‌تر قیمت جارو پارس خزر را بررسی می‌کنیم.
  • به ظرفیت جاروبرقی و طول سیم آن دقت کنید.
  • قابل‌حمل و سبک بودن یکی مواردیست که بهترست در نظر بگیرید.
  • سطح مصرف انرژی را بررسی کنید.

انواع جاروبرقی پارس خزر

علاوه بر آنچه گفتیم، یکی از مهمترین موارد، توجه به قدرت موتور است. اکثر مدل‌های جارو برقی پارس خزر موتور قدرتمندی داشته و به خوبی پاسخ‌گوی نیاز خانه شما خواهند بود، برای مثال برخی مدل‌های جاروبرقی پارس خزر دارای توانی برابر با 2500 وات هستند، درحالی که عمده جاروبرقی‌هایی که در بازار وجود دارند قدرتی برابر با ۱۵۰۰ تا ۲۲۰۰ وات دارند. البته مدل‌هایی دیگری از جاروبرقی پارس خزر نیز وجود دارند که شاید توان موتور کمتری داشته باشند، اما با توجه به قیمت پایین‌ترشان از ارزش خرید خوبی برخوردارند.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که دستگاهی که خریداری می‌کنید حداقل صدای ممکن را تولید کند. صدا را با واحد دسی بل اندازه‌گیری می‌کنند و هر چه این عدد کمتر باشد شدت صدا نیز کمترست، برای مثال شدت صدای مکالمه ساده بین دو نفر حدوداً 60 دسی بل است و صدای یک اره برقی 100 دسیبل است. یک جاروبرقی خوب باید به طور میانگین صدایی برابر با 80 دسیبل داشته باشد. مدل‌های جاروبرقی بی صدا پارس خزر نیز حداقل میزان صدا را دارند که از جمله امتیازات آنها محسوب می‌شود.

لیست قیمت جاروبرقی پارس خزر

قیمت جاروبرقی پارس خزر

واقعیت اینست که با خرید جدیدترین جاروبرقی پارس خزر می‌توانید با صرف مبلغی بسیار کمتر از مدل‌های خارجی به جدیدترین امکانات دسترسی داشته باشید.

جاروبرقی پارس خزر از جمله مدل‌هایی است که به نسبت قیمتی که دارند امکانات و عملکرد قابل‌قبولی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به اینکه محصولات این شرکت در داخل ایران تولید می‌شوند قیمت تمام شده‌ی آنها در مقایسه با برندهای خارجی بسیار کمترست. همچنین این شرکت سعی کرده تا با بکارگیری مواد باکیفیت در کنار رنگ‌های جذاب توجه طیف وسیعی از خریداران را به خود جلب کند.

به طور کلی قیمت جاروبرقی های پارس خزر در محدوده‌ی 1 تا 5 میلیون تومان قرار می‌گیرد که بدون شک مدل‌ گران‌تر از امکانات و ویژگی‌های بیشتری برخوردارست، ولی این بدان معنا نیست که مدل‌های ارزان‌تر خوب نیستند و توانایی کمی دارند.

جارو برقی پارس خزر قیمت

ارزانترین جاروبرقی پارس خزر

اصولاً جارو برقی پارس خزر قیمت مناسبی دارد و به طور کلی نیازی نیست برای خرید آنها مبلغ زیادی را بپردازید، با این وجود در صورتی که تمایل دارید هزینه‌ی کمتری صرف کنید و ارزانترین جاروبرقی پارس خزر را بخرید با بودجه‌ای در حدود 2 میلیون تومان می‌توانید صاحب یکی از این مدل‌ها شوید که علاوه بر قیمت مناسب و اقتصادی از امکانات بسیار خوبی نیز برخوردارست.

ارزانترین جاروبرقی پارس خزر

خرید اینترنتی جاروبرقی پارس خزر

فروشگاهای زیادی هستند که در زمینه فروش جارو برقی پارس خزر به فعالیت مشغولند؛ اما جدا از فروشگاه‌های فیزیکی می‌توانید با صورت آنلاین نیز محصول مورد نظرتان را با شناخت و قیمت مناسب‌تری تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی 19کالا نیز یکی از فروشگاهایی است که محصولات پارس خزر را با گارانتی معتبر پارسخزر ارائه می‌دهد. با خرید اینترنتی جاروبرقی پارس خزر از این فروشگاه می‌توانید از تخفیف‌های روز برخوردار شوید و هم در زمان و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

لیست قیمت جاروبرقی پارس خزر موجود در فروشگاه اینترنتی 19کالا را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید.

سوالات متداول

قیمت جاروبرقی‌ پارس خزر چقدر است و آیا جاروهای پارس خزر ارزش خرید دارند؟

به طور کلی جاروبرقی های پارس خزر قیمت مناسبی دارند و مدل‌های مختلف آن در محدوده‌ی قیمتی 1 تا 5 میلیون تومان قرار می‌گیرند، بعلاوه با توجه به این موضوع که کیفیت ساخت بالا و ویژگی‌های بسیار خوبی دارند، می‌توان گفت ارزش خرید جارو برقی پارس خزر بالاست.

پارسخزر چند مدل جاروبرقی دارد و جاروبرقی های پارس خزر چه ویژگی‌هایی دارند؟

بیش از 10 مدل جاروبرقی پارس خزر در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهند. در این مطلب عموم مشخصاتی که پارس خزر برای جاروبرقی هایش در نظر می‌گیرد را عنوان کردیم.

صدای جاروبرقی پارس خزر چقدر است و آیا پارسخزر جاروبرقی بی‌صدا دارد؟

واقعیت اینست که هیچ جارو برقی در دنیا وجود ندارد که زمان کار کردن هیچ صدایی تولید نکند، با این وجود پارس خزر جاروبرقی هایی می‌سازد که کمترین میزان صدای ممکن را ایجاد می‌کنند.

بهترین روش برای خرید جاروبرقی پارس خزر چیست؟

فروشگاه اینترنتی 19کالا محصولات این شرکت از جمله جارو برقی پارس خزر را برای خرید به صورت اینترنتی در اختیارتان قرار می‌دهد. با خرید از این سایت علاوه بر اینکه از تخفیف‌های روز بهره‌مند می‌شوید می‌توانید نقد و بررسی‌های مدل‌های مختلف جاروبرقی پارس خزر که توسط تیم تخصصی 19کالا ارائه شده را مطالعه کنید و با اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت محصول در منزلتان خرید کنید.

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.