قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

تصفيه کننده هوا شیائومی ورژن 2

  • مدل کالا: تصفيه کننده هوا ورژن 2- شيائومی
  • تمام شد
  • 0 تومان

تصفيه کننده هوا ورژن 2- شيائومی

Xiaomi Mi Air Purifier 2





معرفی  اجمالی محصول:

پاک کردن هوای محيط از هر گونه آلودگی از اهميت بالايی برخوردار است، به خصوص زمانيکه در يک شهر شلوغ با انواع آلاينده‌های هوا و ذرات معلق رو به رو باشيد،این مشکل را با سبک زندگی شیائومی و ایجاد خانه هوشمند شیائومی از طریق سایت فروشگاهی 19kalaبرطرف کنید. تصفيه کننده هوا ورژن 2- شيائومی توليد شده توسط شرکت شيائومی (Xiaomi) از لاین گجت های سلامت شیائومی شامل فيلتری است که می تواند انواع ذرات معلق را پاک کند. شرکت شیائومی علاوه بر تصفيه کننده هوا ورژن 1- شيائومی، نسخه 2 این محصول را نیز عرضه کرده است که نسبت به نسخه 1 یک سری تغییراتی در آن ایجاد شده است و نسبت به ورژن قبلی بهینه تر شده و هم از نظر ظاهری و هم از نظر فنی عملکرد بهتری نیز دارد. طراحی این محصول به گونه ای است که کمترین فضا را اشغال کرده و نسبت به نسخه ی قبلی۴۰ درصد کوچکتربوده و وزن سبک تری نیز دارد.



از جمله ویژگی های تصفيه کننده هوا شياومي مدل Mi Air 2 می توان گفت که دارای یک فیلتر سه لایه با ساختار ۳۶۰ درجه است که باعث شده کیفیت هوای خروجی دستگاه بسیار مناسب باشد. از جمله عملکردهای فیلتر Xiaomi Mi Air2 این است که می تواند ذرات معلق، گرد و غبار و پرز و موی حیوانات، و ذراتی تا اندازه ۰٫۳ میکرون و باکتری ها و فرمالدئیدها، گازهای فرار و بو را جذب کند. دستگاه Xiaomi Mi Air Purifier 2 طوری طراحی شده است که تنها در 10 دقیقه می تواند ۹۹٫۷ درصد از ذرات معلق در هوا را در اتاقی به ابعاد ۲۱ متر مربع را تصفیه نماید. همچنین در صورت نیاز می توان با قرار دادن دستگاه در حالت اکتیو ظرفیت خروج هوای پاک را تا ۳۸۸ مترمکعب بر ساعت افزایش داد. فیلتر آن قابل تعویض بوده و اپلیکیشن مخصوص بر روی گوشی هوشمند نصب شده و زمان تعویض فیلتر را به کاربر یادآوری می نماید. 



این دستگاه همانند نسخه اولیه ازطریق دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS قابل کنترل بوده و با نصب برنامه Mi Home  می توان به طور کامل این دستگاه را نظارت و کنترل کرد. همچنین با استفاده از این برنامه و اتصال دستگاه به WiFi به راحتی می توان دستگاه را از راه دور کنترل کرد وحتی زمانی که در خارج از محیط هستید  نیز می توانید از کیفیت هوای داخل مطمئن شوید. با استفاده از این برنامه می توان دستگاه را در سه تنظیم در شب، حالت خودکار و سریع تنظیم کرد. از دیگر ویژگی های خوب  دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی ورژن ۲ این است که نسبت به نسخه قبلی مصرف برق آن به میزان ۵۸ درصد بهینه شده است و با تولید صدای کمتر از ۳۱ دسی بل حدود ۱۱ درصد میزان صدای دستگاه کاهش یافته است. همچنین این دستگاه قابلیت هماهنگ شدن با مجموعه خانه هوشمند شیائومی را نیز دارد.

 

مشخصات فنی:

شرکت سازنده: شیائومی
نوع: دستگاه تصفیه کننده هوا
روش پاک سازی: فیلتراسیون و جذب مکانیکی 
نوع فیلتر: فیلتر اولیه PET -فیلتر HEPA (تثبیت کننده با کیفیت بالا) - فیلتر جذب کربن فعال
بازده خالص سازی: ذرات بزرگ 100% -ذراتی با اندازه 0.3 میکرومتر 99.3% - ذراتی با اندازه 2.5 مقدار 99.99% -فرمالدئید و دیگر مواد مضرمیزان 91%
منطقه تحت پوشش توصیه شده: 23 تا 39 متر مربع
ماژول های هوشمند: Wi-Fi module 802.11b/g/n-سنسور کیفیت هوا-سنسور دما و رطوبت
مصرف انرژی: 1.5W~75W و AC 100V~220V 50/60Hz
سطح صدا: 32 دسی بل
ریموت کنترل هوشمند: دارد
ابعاد: 240 ×240× 520 میلی متر
وزن: در حدود 4.8 کیلوگرم (با فیلتر ها)


بررسی کامل دستگاه تصفیه هوای شیائومی ورژن 2(Xiaomi Mi Air Purifier 2)


امروزه هوای آلوده مشکلات زیادی را برای افراد به وجود آورده است بنابراین تصفیه هوا و تنفس هوای پاک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که تحقیقات نشان می دهد که تنفس هوای پاک بر روی بسیاری  از عملکرد های بدن انسان از جمله سلامتی و انجام فعالیت بهتر، کیفیت خواب و ذهنی سالم و خلاق تاثیر می گذارد. حال این سوال پیش می آید چگونه می توان با وجود این همه آلودگی در شهر های بزرگ و صنعتی از هوای تمیز و تصفیه شده استفاده کرد. شرکت شیائومی به این نیاز مشتریان خود نیز توجه کرده است و محصولی را در همین راستا تولید کرده است که یکی دیگر از وسایل مهم و کاربردی شرکت بزرگ شیائومی  است. در ادامه به معرفی تصفیه هوای ورژن 2 شیائومی خواهیم پرداخت.


طراحی:

همان طور که در عکس ها می توانید ببینید این دستگاه سودمند از مواد بسیار با کیفیتی ساخته شده که بسیار سبک و جمع و جور بوده و با ظرافت تمام طراحی شده است و همچنین نسبت به مدل قبلی اندازه آن 40% کوچکتر شده است.



این وسیله به راحتی قابل حمل بوده که یکی از مزایای بسیار مهم و کاربردی آن است چرا که به راحتی می توانید آن را در هر جایی که می خواهید قرار داده از این رو برای تهویه هوای یک ساختمان نیاز به چند عدد از این تصفیه کننده هوا نخواهید داشت. این محصول 520 میلی متر ارتفاع و 240 میلی متر عرض داشته و قطر فیلتر آن 200 میلی متر است. طول فیلتر آن نیز 293 میلی متر بوده و تنها 4.8 کیلوگرم وزن دارد که وزن بسیار کمی به حساب می آید و حمل و جابجایی آن را آسان می کند.





عملکرد:

یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه این است که از استاندارد بین المللی CADR یا  (Clean Air Delivery Rate) پشتیبانی می کند این استاندارد مبنایی برای اندازه گیری عملکرد دستگاه است و به معنای نرخ تحویل هوای تمیز است. برای محاسبه  میزان هوای پاک در هر واحد زمانی آزمایشات بسیار دقیقی بر روی دود و ذرات معلق در هوا و غیره انجام گرفته است. درنتیجه  هر چه میزان CADR بالاتر باشد عملکرد تصفیه کننده هوا بهتر است. مساحت موثر براساس CADR بوده و ممکن است تحت تأثیر عواملی مانند اتاق، طرح و نقشه ساختمان نیز قرار داشته باشد اما به طور متوسط می توان گفت این دستگاه قادر است یک اتاق 21 متر مربعی را ظرف مدت 10 دقیقه تصفیه کند.




بسیاری از دستگاه های تصفیه هوای معمولی تنها می توانند، فضای اطراف خود را تصفیه کنند و می بایست محل آن را تغییر داد تا یک فضا را به طور کامل تحت پوشش قرار دهند درنتیجه زمان بسیار زیادی طول خواهد کشید تا یک اتاق به طور کامل تصفیه شود؛ اما این دستگاه با ارائه حداکثر فشار هوا جریان هوای بزرگتری را به وجود آورده  درنتیجه می تواند هوای یک اتاق را در حداقل زمان ممکن به طور کامل تصفیه کند.  




موتور آن طوری طراحی شده  که می تواند جریان هوا را به دورترین منطقه از فضای اتاق منتقل کند. با الهام از موتورهای هواپیما، این موتور به صورت یک سیستم فشار هوای آیرودینامیکی ساخته شده که می تواند جریان هوا را از محیط به سمت داخل کشیده و آن را با نیروی زیادی به سمت بیرون باز گرداند، بنابراین فضای بیشتری را تحت پوشش قرار داده و می تواند جریان هوای تمیز را در همه زوایا پخش می کند. این دستگاه زمانی که روشن است جریان هوا را به طور یکنواخت و بسیار آرام درهمه جهات و زوایای اتاق ها به جریان انداخته و شما می توانید بدون ایجاد کوچکترین صدا از هوایی پاک و دلنشین لذت ببرید.




فیلتر ها:

این دستگاه از یک فیلتر هوای 360 درجه استوانه ای سه لایه تشکیل شده است. یکی از ویژگی های فیلتر های هوای استوانه ای شکل این است که نسبت به فیلتر های هوای معمولی کارایی بسیار بیشتری داشته و می توانند به صورت 360 درجه ذرات معلق در هوا را فیلتر کند. فیلتر دستگاه تصفیه هوای ورژن 2- شیائومی از سه لایه تشکیل شده است.

  • لایه اول: فیلتر اصلی از جنس PET:
این لایه از جنس PET (یا پلی اتیلن ترفتلات) ساخته شده است. لایه بیرونی این لایه نسبت به سایر فیلتر های موجود استحکام بهتری داشته و در مقابل خم شدگی، اسید ها و چربی ها، حلال ها، محیط های قلیایی و غیره مقاوم بوده و وظیفه آن فیلتر کردن ذرات بزرگ است.

  • لایه دوم: فیلتر EPA:
لایه دوم نیز از نوع فیلتر تراکم بالای EPA ساخت شرکت ژاپنی  Toray بوده و ذرات بزرگتر از 0.3 میکرون را به دام می اندازد.

  • لایه سوم فیلتر کربن فعال
لایه سوم این فیلتر نیز لایه کربن فعال است و قابلیت جذب ذرات فرمالدئید، بوی بد و دیگر مواد مضر، میکروب ها و باکتری ها را دارد. با فیلتر کربن فعال به طور کامل تصفیه انجام می گیرد.



همچنین تعویض این فیلتر نیز بسیارساده بوده و شما می توانید به صورت اتوماتیک از طریق اپلیکیشن مربوطه زمان تعویض فیلتر مربوطه را تشخیص داده و به موقع آن را تعویض کنید.این تصفیه کننده می تواند طی مدت 11 دقیقه یک اتاق نشیمن را به طور کامل از ذرات گرد و غبار، میکروب ها؛ گرده گیاهان و حتی موهای حیوانات خانگی و بوی ناخوشایند تصفیه نماید.


خصیصه های هوشمند:

                                                                                                                                                              


یکی از ویژگی های دستگاه تصفیه هوای شیائومی ورژن 2 هوشمند بودن آن است. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از وای فای 802.11b/g/n، داشته و می توان آن را از راه دور کنترل کرد که یکی از  ویژگی های بسیار کاربردی آن است چرا که می توانید حتی زمانی که در خانه نیستید از کیفیت هوای درون خانه خود مطمئن شوید. همچنین این دستگاه  همانند بسیاری از دستگاه های هوشمند از چندین سنسور برخوردار بوده کهموارد را  شامل زیر می شود:

  • سنسور سنجش کیفیت هوا SHINYEI ساخت کشور ژاپن
  •  سنسور دما و رطوبت Sensirion AG
یکی از این سنسور ها سنسور کیفیت هوا است. این سنسور SHINYEI ساخت کشور ژاپن بوده که نسبت به ذرات معلق در هوا حساس بوده و عکس العمل نشان می دهد. یکی دیگر از سنسور های بکار رفته در این دستگاه سنسور رطوبت و درجه حرارت است این سنسور هم از نوع Sensirion AG (Switzerland) sensor است.

برنامه Mi Home:

  



می توان این دستگاه را به طور کامل از طریق برنامه Mi Home که روی گوشی نصب می شود و با تمام گوشی های اندروید و  IOS سازگاری دارد. بنابراین می توانید از این طریق، دستگاه را تحت کنترل خود داشته باشید. قابلیت کنترل از راه دور به شما اجازه می دهد که حتی زمانی که در خانه نیستید آن را روشن یا خاموش کنید، برنامه Mi Home همچنین این امکان را برای شما به وجود می آورد تا کیفیت هوای داخل خانه را از طریق موبایل تحت کنترل و نظارت داشته باشید؛ و حتی می توانید از طریق آن برنامه ریزی کنید که این دستگاه چه زمانی روشن و یا خاموش شود و یا آن را در (حالت شب) و یا حالت های دیگر تنظیم کنید؛ مثلا  اگر آن را در حالت اکتیو (Super Mode) قرار دهید ظرفیت هوای تصفیه شده خروجی را به مقدار ۳۸۸  متر مکعب بر ساعت افزایش می یابد. می توان آن را  از طریق این برنامه در حالت اکتیو، حالت خودکار یا حالت سریع تنظیم کرد.

  • حالت اکتیو (Super Mode) ظرفیت  ۳۸۸  متر مکعب بر ساعت
  • حالت استاندارد(Standard Mode)ظرفیت 330 متر مکعب بر ساعت

صدا:

یکی از مشکلاتی که بسیاری از دستگاههای الکترونیکی دارند ایجاد سر و صدای زیاد است. در این مورد هم می توان گفت که Mi Air Purifier 2 دارای حداقل صدای ممکن است. موتور قدرتمند استفاده شده در تصفیه کننده هوای شیائومی ورژن 2 از نوع سفارشی Nidec ساخت کشور ژاپن است که با تولید حداقل صدا بیشترین بازده  و کارایی را دارد. صدای ایجادشده توسط این تصفیه کننده تنها 32 دسی بل بوده که نسبت به سایر وسیله های الکترونیکی خانگی که روزانه  مورد استفاده قرار می گیرد بسیار ناچیز است و تقریبا می توان گفت نزدیک به صفر است به طور معمول صدای تولید شده توسط یک لباس شویی 50 دسی بل است و صدای یک سشوار نزدیک به 95 دسی بل  است و حتی برخی میکسرها صدایی برابر با 88 دسیبل را تولید می کند اما می توان گفت که در مقایسه با  دستگاه هایی که روزانه با آنها سر کار داریم صدای تولید شده توسط این دستگاه ناچیز بوده و در حد صدای یک نسیم است.



همچنین این موتور نسبت به تصفیه کننده هوای شیائومی ورژن یک 58 درصد انرژی کمتری مصرف کرده  که تنها برابر با 4.8 وات است. بنابراین مصرف برق این دستگاه هوشمند حتی کمتر از لامپ های کم مصرف است.


قابلیت های این دستگاه در فضاهای مختلف:


  • تصفیه اتاق مطالعه ظرف مدت 5 دقیقه
  • تصفیه هوای اتاق خواب ظرف مدت 8 دقیقه
  • تصفیه کامل هوای اتاق نشیمن ظرف مدت 11 دقیقه
  • تصفیه اتاق کودک ظرف مدت ظرف مدت 4 دقیقه

19kala 

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.