قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
    مرتب سازی بر اساس:

بخارشوی پارس خزر

امروزه انسان‌ها بیش از پیش به سلامتی و نظافت منزل خود اهمیت می‌دهد و حضور یک بخارشوی همه‌فن‌حریف لازمه‌ی داشتن یک زندگی سالم و به دور از بیمارست و ما در این قسمت قصد داریم به معرفی بخارشوی پارس خزر بپردازیم و این محصول تماماً ایرانی را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید بخارشو را داشتید، از این متن به عنوان یک راهنما کمک بگیرید. اگر هم در مورد قیمت انواع بخارشوی پارس خزر سوالی دارید، به دسته‌بندی این محصول به سایت فروشگاهی 19کالا رجوع کنید.

خرید بخارشوی پارس خزر

اگر کف منزل شما سرامیک و یا پارکت باشد، حتماً تجربه جابه‌جا کردن سطل مملو از آب برای تمیز کردن آن را دارید، اماً آیا آب سرد می‌تواند به اندازه کافی تمیز کننده باشد؟ جالبست بدانید استفاده از آب سرد باعث ایجاد رطوبت می‌شود و خود رطوبت زمینه‌ساز رشد بسیاری از باکتری‌ها و بیماری‌هاست، اما حضور یک بخارشوی به واسطه استفاده از مقدار بخار استاندارد و دمای لازم برای از بین بردن عوامل بیماری‌‌زا بسیار هوشمندانه‌ترست، از دیگر کاربردهای بخارشو پارس خزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای پاک کردن سطوح و شیشه
  • ضدعفونی کردن سطوحی مانند مبل و تخت
  • تمیز کردن درزهای کاشی و سرامیک
  • وسیله‌ای مناسب برای چربی‌زدایی کف و سطوح
  • از بین بردن گرد و غبار از وسایل منزل
  • باز کردن چروک‌های پرده و تمیز کردن پرده بدون نیاز به شست و شوی جداگانه
  • وسیله‌ای مناسب برای تمیز کردن فضای داخل انواع خودرو
  • از بین بردن لک‌های مختلف نظیر چربی، آدامس، رنگ و … از سطوح مختلف
  • وسلیه‌ای مناسب برای جدا کردن کاغذ دیواری از دیوار
  • درخشان کردن انواع شیرآلات و ضدعفونی کردن سرویس بهداشتی و حمام

بخارشوی پارس خزر

حال ممکن است بپرسد چه مدل بخارشویی مناسب منزل من است‌، آیا همه‌ی بخارشوی‌ها این امکانات را دارند و موقع خرید بخارشو باید به چه نکاتی توجه کنم؟

راهنمای خرید بخارشوی پارس خزر :

طراحی و سایز:

شاید طراحی برای بسیاری از افراد اولویت مهمی نباشد، اما وقتی حرف از بخار شوي پارس خزر می‌زنیم حتماً باید طراحی را مد نظر قرار دهیم، چرا که یک طراحی اصولی و با ابعاد مناسب بسیار حائز اهمیت است و اگر مثلاً دسته بخارشوی سایز مناسبی نداشته باشد، نمی‌توانید از آن برای تمیز کردن پرده‌ها و گوشه‌های بالایی دیوار کمک بگیرید، پس حتماً سایز بخارشو  را متناسب با نیاز خود و منزلتان انتخاب کنید.

بخار شوی پارس خزر

توان و ظرفیت بخارشوی:

هرچه بخارشوی توان بیشتری داشته باشد، قدرتمندترست و زودتر می‌تواند آب را به بخار تبدیل کند، از طرفی ظرفیت مخزن نیز اهمیت دارد؛ بهترست از ظرفیت مناسب برای خود استفاده کنید، ظرفیت‌های بالا باعث سنگین شدن دستگاه می‌شوند و ظرفیت پایین شما را مجبور می‌کند تا بارها و بارها مخزن را پر و خالی کنید.

داشتن سری‌های مختلف:

گاهی شما تنها یک بخارشوی کف‌شو می‌خرید و در نتیجه نباید انتظار داشته باشید که این وسیله تمامی کاربردهایی که قبلاً گفته‌ایم را داشته باشد، تنها بخارشوی‌هایی مناسب کاربردهای مختلف هستند، که سری مناسب آن کار را نیز در جعبه داشته باشند. پس قبل از خرید، نیاز خود را بررسی کنید و مدلی را خریداری کنید که سری‌های مورد نیاز شما را به همراه داشته باشد.

بخار شوي پارس خزر

انواع بخار شوی پارس خزر

حتما برای شما هم سوال است که چه مدل‌های از بخار شوی پارس خزر در بازار موجودست، در ادامه به این پرسش مهم پاسخ خواهیم داد. به طورکلی پارس خزر بخارشوی های متنوعی می‌سازد که به چهار گروه تقسیم می‌شوند:

1. تی بخارشوی پارس خزر

منظور از تی شوی پارس خزر این است که دسته به بدنه متصل است و دقیقاً ساختاری مشابه با تی‌های معمولی دارد. طی بخارشوی پارس خزر برای تمیز کردن انواع سطوح نظیر سرامیک، پارکت، سنگ و … طراحی شده و صرفاً مناسب تمیزکردن کف و سطوح صاف است.

2. بخار شوي پارس خزر دستی

بخار شو پارس خزر دستی کاربرد متفاوتی دارد، این وسیله کوچک است و به نسبت قیمت کمتری هم دارد، از این نوع بخارشو پارس خزر برای تمیز کردن گاز، سینک، سرویس بهداشتی و …. استفاده می‌شود.

بخارشو پارس خزر

3. بخارشوی چند منظوره پارس خزر

پارس خزر بخار شوی چند منظور هم می‌سازد، این وسیله یک پکیج فوق‌العادی کاربردیست و با کمک آن می‌توانید تمامی مواردی که در بالا گفتیم را از این دستگاه بخواهید. تنها بخارشوی های چند منظوره هستند که در جعبه، سری‌های مختلف و مناسب کارکردهای متفاوت دارند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع بخارشوی پارس خزر از سایت فروشگاهی 19کالا کمک بگیرید.

بخار شو پارس خزر

4. بخارشوی مکش دار پارس خزر

برخی از مدل‌های بخارشوی قدرت مکش نیز دارند و در گروه بخارشوی مکش دار پارس خزر قرار می‌گیرند، فراموش نکنید که قیمت بخارشوی مکش دار پارس خزر به نسبت بخارشوی دیگر بالاترست، زیرا این نوع دستگاه 2 مخزن جداگانه دارد، یک مخزن برای آب تمیز و یک مخزن برای آب کثیف. مزیت این نوع بخارشوی این است که به هیچ عنوان نیازی به خشک کردن ندارد، زیرا بعد از اینکه سطح با بخار تمیز شد، آب کثیف به واسطه قدرت مکش، مجدد به داخل دستگاه باز می‌گردد و در مخزن دوم جمع‌آوری می‌شود.

قیمت بخارشوی پارس خزر

رده قیمت بخار شوی پارس خزر در محدوده‌ی اقتصادی قرار می‌گیرد، چراکه یک محصول تولید داخلست و بعد از ساخت در داخل کشور مستقیماً به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد، همین موضوع باعث شده تا بخارشوی پارس خزر قیمت مناسب و کمتر از رقبای خارجی داشته باشد، البته نباید کیفیت ساخت محصولات پارس خزر را نادیده گرفت و قیمت کمتر آن را دلیلی بر بی‌کیفیت بودن دانست، زیرا نام پارس خزر در میان مردم ایران محبوب است و آوازه محصولات خوش ساختش به گوش همه رسیده است.

قیمت بخارشوی پارس خزر

اگر قصد خرید بخارشوی پارس خزر را دارید، بد نیست بدانید تمامی محصولات پارس خزر گارانتی 25 ماهه به همراه ضمانت 10 ساله تأمین قطعات دارند و این یعنی هیچ جای نگرانی برای دردسترس بودن قطعات در صورت خرابی وجود ندارد، از طرفی به واسطه حضور تولید کننده در داخل کشور، خدمات پس از فروش بی‌نظیری به مشتریان ارائه می‌شود و تولید کننده از لحظه خرید تا همیشه از مشتری خود حمایت خواهد کرد. برای بررسی قیمت لوازم خانگی پارس خزر به شما پیشنهاد می‌دهیم سری به فروشگاه اینترنتی 19کالا بزنید و از بهترین قیمت بازار بهرمند شوید.

سوالات متداول

انواع بخار شوي پارس خزر چه کاربردی دارند؟

به طور کلی پارس خزر، 4 نوع بخارشوی می‌سازد که در بالا به آن‌ها اشاره کرده‌ایم و بهترست قبل از خرید با مطالعه آن با انواع بخارشوی‌ها آشنا شوید تا انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.

قیمت بخارشوی پارس خزر در بازار چقدر است؟

محصولات پارس خزر در بازار ایران به نسبت رقبای خارجی و حتی رقبای داخلی قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارند، چراکه 0 تا 100 تولیدات داخل کشور انجام می‌شود و بخارشوی پارس خزر مستقیماً به دست مشتری می‌رسد و شما می‌توانید قیمت روز بخارشوی پارس خزر را در سایت 19کالا بررسی کنید.

آیا بخارشوی پارس خزر نیاز به خشک کردن سطح بعد از استفاده دارد؟

میزان رطوبتی که بخارشوی تولید می‌کنید، کاملاً استاندارد بوده و معمولاً نیازی به خشک کردن وجود ندارد، اما اگر نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری دارید، بهترست بخارشوی مکش‌دار پارس خزر را بخرید، چرا که این نوع دستگاه با قدرت مکش، آب اضافی را درون یک مخزن جداگانه جمع‌آوری می‌کند و سطح بعد از استفاده کاملاً خشک می‌شود.

آیا می‌توان از بخارشوی پارس خزر برای مواردی جز سطوح استفاده کرد؟

تی بخارشوی پارس خزر صرفاً برای تمیز کردن کف و سطوح ساخته شده، اما اگر بخارشوی چند منظوره پارس خزر را خریداری کنید، می‌توانید از آن برای تمیز کردن هر چیزی کمک بگیرید.

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.