قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos بازی Monster Hunter World مخصوص PS4

بازی Monster Hunter World مخصوص PS4

  • مدل کالا: Monster Hunter World
  • به زودی
  • 0 تومان

بازی Monster Hunter World مخصوص PS4

توضیحات:

اگر طرفدار بازی های ژاپنی هستید حتما نام سری Monster Hunter را باید شنیده باشید، این سری سالهاست که به یکی از سری های محبوب تبدیل شده و گیمرهای زیادی با یک بار تجربه آن شیفته ی فضای بازی، گیم پلی، گرافیک زیبا و هیولاهای قدرتمند و بی رحم بازی شده اند! حال پس از سالها شرکت کپکام (CAPCOM) عنوان جدید سری Monster Hunter را معرفی و عرضه کرده است که از نسخه های پیشین کامل تر، دارای دنیای متفاوت و مرموز، دارای بخش چند نفره جذاب و گرافیک فوق العاده است!


تریلر بازی Monster Hunter World

داستان بازی:

شما در نقش شکارچی باید برای انجام تحقیقات به دنیای جدید پا بگذارید و با موجودات و هیولا های قدرتمند دست و پنجه نرم کنید، شما به عنوان شکارچی هیولا شناخته می شوید و وظیفه خواهید داشت هیولاها را شکار کرده و تحقیقات خود را کامل کنید. تمام کردن بخش داستانی 70 الی 80 ساعت زمان خواهد برد و تجربه ای شگفت انگیزی از شکار هیولاهای ترسناک و غول پیکر را ارائه خواهد داد و در دنیای بزرگ این عنوان بی نظیر به اکتشاف بپردازید.


گیم پلی:

استودیو Capcom در گیم پلی عنوان Monster Hunter World بی نظیر عمل کرده که شما و دوستانتان ساعت ها سرگرم خواهید شد. از آن مهم تر سلاح ها و زره هایی که در اختیار شما قرار می گیرد بسیار با سلیقه ساخته شده و محال است در میانشان سلاح و زره مورد پسند و سلیقه خود را پیدا نکنید. گزینه قابل توجه این است که شما در قبال آیتم های بازی پولی پرداخت نمی کنید بلکه با فارم کردن، آیتم مورد نظر خود را به دست می آورید. به عنوان مثال شما می خواهید سلاح مورد نظر خود را Upgrade کنید می بایست منابع مورد نیاز هیولایی خاص را شکار و در دنیای بازی منابع را جمع آوری کرده سپس سلاح خود را Upgrade کنید. گیم پلی  این بازی کنسول و سیستم مبارزات آن به قدری جذاب و محشر است که هیچگاه برای شما تکراری نخواهد شد. تنها مشکلی که در گیم پلی ممکن است آزار دهنده باشد سیستم (Lock) کردن خواهد بود که استودیو سازنده نتوانسته به خوبی در این بخش کار کند. با این حال عنوان Monster Hunter World دارای گیم پلی جذاب بوده و طرفدران زیادی دارد. این بازی علاوه بر کنسول بازی پی اس 4 در ایکس باکس نیز قابل اجرا است.


مشخصات بازی
نام بازی Monster Hunter World
مخصوص پلی استیشن 4
سبک اکشن - نقش آفرینی
سازنده Capcom
تعداد بازیکنان تک نفره - چند نفره
درجه بندی سنی بالای 16 سال

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.