قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos بازی Forza Horizon 3 مخصوص Xbox

بازی Forza Horizon 3 مخصوص Xbox

  • مدل کالا: Forza Horizon 3
  • موجود نیست
  • 0 تومان

بازی Forza Horizon 3 مخصوص Xbox


توضیحات بازی:

در نسل هفتم ما شاهد سقوط «بازی need for speed» بوده ایم، در این نسل عنوانی ریسینگ در سبک آرکید و دیگر عنوانی با این سبک وجود نداشت. پس از موفقیت های سری «Forza Motorsport» استودیو پلی گراند سری هورایزن را معرفی کرد و عنوانی جدید به خانواده «Forza» اضافه شد که از همان نسخه اول توجه منتقدان و طرفداران ریسینگ آرکید را به خود جلب کرد. حال ما شاهد معرفی سری «forza horizons 3»هستیم عنوانی که دیگر به بلوغ رسیده به سختی می توان اشکالی در آن یافت. فضای نسخه سوم در استرالیا جریان داشته که دارای مناظر زیبا و جذاب است. حال نسبت به نسخه دوم مپ دو برابر شده و به خوبی بر روی گرافیک آن کار شده است. در قسمتی از مپ شما در جنگلی سرسبز و سرشار از نشاط رانندگی کرده و بعد از آن خود را در ساحلی زیبا با دریای بی کران و آبی که دارای مناظر منحصر به فردی است خواهید دید. در سمت شمالی مپ شما در شهر و با آسمان خراش های عظیم به علاوه در شمال غربی آن می توانید در بیابان خشک و بی رحم با ماشین جولان دهید.


تریلر بازی Forza Horizon 3


گیم پلی:

در مورد گیم پلی می توان گفت که استودیو سازنده در این بخش اشکالات و نقاط ضعف را بهبود بخشیده است. گیم پلی این عنوان بدون نقص بوده و شما در حین بازی با کوچکترین مشکل یا باگ رو به رو نخواهید شد. بر روی فیزیک و سیستم رانندگی «Forza Horizon 3 » به خوبی کار شده که تحسین بر انگیز است. استودیو پلی گراند سعی داشته طرفداران تجربه ای شگفت انگیز از فورزا داشته باشند و به قدری دقیق کار کرده که شما دوست دارید در مپ بچرخید و از رانندگی به همراه تماشای مناظر لذت ببرید. به صورت کلی عنوان فورزا هورایزن بی نقص است و تجربه ای شیرین را برای شما رقم خواهد زد.  شما می توانید بازی را بر روی ایکس باکس وان ایکس با کیفیت 4K Ultra HD تجربه کنید.



مشخصات بازی
نام بازی Forza Horizon 3
مخصوص ایکس باکس
سبک مسابقه‌ای
سازنده Playground Games
تعداد بازیکنان تک نفره -چند نفره
درجه بندی سنی تمامی سنین

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.