قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 Lite ظرفیت 128 گیگابایت رم 8GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند شیائومی
  • مدل کالا: Xiaomi Mi Note 10 Lite-128GB-M2002F4LG
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی سامسونگ Galaxy A51 ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی A51 قبل از اشاره به هر نکته‌ای پیرامون گوشی A51 می‌بایست گفت که اگر به دنبال یک گوشی با نمایشگر بزرگ، طول عمر باتری فوق‌العاده با قیمتی مقرون به صرفه هستید، سامسونگ A51 قطعاً بهترین گزینه برای شما در هنگام خرید گوشی به حساب می‌آید. سامسونگ تاکنون چندین مدل از سری A خود را روانه باز..

بدون قیمت 7,399,000 تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 9S ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی شیائومی نوت ۹ اسشیائومی در30 آوریل 2020 گوشی شیائومی نوت ۹ اس را عرضه کرد؛ قبل از اشاره به بررسی شیائومی نوت 9 اس می‌بایست گفت که این شرکت سازنده همواره سعی می‌کند تا با بکارگیری بهترین مواد ساخت و زبان طراحی مدرن و منحصر‌به‌فرد، هر سال فروش خوبی را از این سری، نصیب خود سازند و تا اندا..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Redmi Note 9S ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی شیائومی نوت ۹ اس ۱۲۸ گیگشیائومی در 30 آوریل 2020 گوشی شیائومی نوت ۹ اس ۱۲۸ گیگ را عرضه کرد؛ قبل از اشاره به بررسی شیائومی نوت 9 اس 128 گیگ می‌بایست گفت که این شرکت سازنده همواره سعی می‌کند تا با بکارگیری بهترین مواد ساخت و زبان طراحی مدرن و منحصر‌به‌فرد، هر سال فروش خوبی را از این سری،..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A31 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

نقد و بررسی تخصصی سامسونگ a31سامسونگ بعد از عرضه سری اول و بازخوردی که از کاربران خود دریافت کرد، در اواخر سال ۲۰۱۹ سری‌ دوم این گوشی‌ها را نیز وارد بازار کرد. اوایل سال ۲۰۲۰ نیز سامسونگ تولید و ساخت سری سوم این مدل محصولات خود را شروع کرده است. یکی از این مدل‌هایی که اخیراً تولید شده سامسونگ a31&..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A71 ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی A71سامسونگ همچنان با قدرت ادامه می‌دهد. عرضه گوشی‌های میان‌رده سری ای تأثیر زیادی بر فروش آن در سال ۲۰۱۹ داشت. به نظر می‌رسد که این بار هم قصد دارد که این روند را همچنان حفظ کند. این شرکت  گوشی A71 را در دسامبر ۲۰۱۹ معرفی کرده است. حال می‌بایست دید که در سامسونگ A71 چه خصوصیا..

بدون قیمت

گوشی هوآوی nova 7i ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی هوآوی nova 7i ظرفیت 128 گیگابایتگویا تحریم‌های آمریکا نتوانسته آنچنان که انتظار می‌رفت روی عملکرد شرکت هوآوی در عرضه‌ی گوشی‌های موبایل تأثیر بگذارد و این شرکت همچنان از گوشی‌های جدید میان‌رده و پرچم‌دار خود رونمایی می‌کند. فروش گوشی‌های میان‌رده بخش اعظم اقتصاد بازار موبایل را ..

بدون قیمت

برای تغییر رنگ روی دکمه ی متناظر کلیک کنید.

مشکی
آبی
سفید

نقد و بررسی کامل شیائومی نوت ۱۰ لایت

در تاریخ 30 می 2020 شیائومی در رویدادی که به صورت آنلاین برگزار شد از شیائومی نوت ۱۰ لایت رونمایی کرد که از نظر قیمت و هم از نظر امکاناتی که دارد عالیست. شیائومی نوت ۱۰ لایت نسخه ارزان قیمت این سری محسوب می‌شود که با لنز 108 مگاپیکسلی خود جنجال زیادی به پا کرد؛ مشخصات فنی شیائومی نوت ۱۰ لایت بیانگر اینست که نه تنها از نظر دوربین عملکرد عالی را داشته بلکه عملکرد سخت‌افزاری قابل‌توجهی هم دارد. قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۰لایت کمتر از نسخه‌های استاندارد و پرو آن بوده و یک گزینه‌ی اقتصادی خوب تلقی می‌شود. در ادامه به نقد و بررسی می نوت ۱۰ لایت خواهیم پرداخت. در واقع بررسی خواهیم کرد که آیا این گوشی میان‌رده در مقابل میان‌رده‌های دیگر موجود در بازار چه نقاط قوت و چه نقاط ضعفی دارد.

مشاهده مشخصات و قیمت سایر ظرفیت ها:

شیائومی نوت ۱۰ لایت

قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۰لایت

قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۰لایت کاملا به صرفه است و قیمت بسیار خوبی نسبت به نسخه‌ی استاندارد خود ارائه می‌دهد. قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۰لایت به عنوان یک میان رده‌ی قوی دارای برچسب قیمتی 300 دلار است که با ویژگی‌هایی منحصر به فردی که دارد صرف چنین هزینه‌ای برای نوت ۱۰ لایت شیائومی کاملاً هوشمندانه است. با ما همراه باشید تا علاوه بر قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۰لایت به بررسی سایر مشخصات آن بپردازیم.

قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۰لایت

مشخصات شیائومی نوت ۱۰ لایت از نظر نرم افزار

شیائومی نوت ۱۰ لایت با رابط کاربری MIUI 12.1 همراه با سیستم عامل اندروید 10 قابل ارتقاء به 11 ارائه می‌شود. از نظر امنیت بیومتریک، می نوت ۱۰ لایت به شما امکان انتخاب قفل صورت و اثر انگشت را می‌دهد. سنسور اثر انگشت به دلیل سرعت و دقتی که دارد بهترین انتخاب محسوب می‌شود، زیرا قفل چهره ایمنی چندان بالایی ندارد؛ اما اگر انتخاب شما باشد می‌توانید از آن بهره مند شوید.
محیط نرم افزاری شیائومی نوت ۱۰ لایت طراحی جالبی دارد؛ برخی ویژگی‌های اضافی نظیر یک صفحه میانبر سریع در سمت چپ لاک اسکرین برای سازمان دهی و کنترل برنامه‌ها، ویجت‌ها و قابلیت‌هایی مثل Mi Device IR و IoT قرار گرفته‌اند. این رابط کاربری در نوت ۱۰ لایت شیائومی از طیف گسترده‌ای از تم‌ها پشتیبانی می‌کند و می‌توان تصویر پس زمینه، فونت، آیکون‌ها و …را تغییر داد.

می نوت ۱۰ لایت

مشخصات می نوت ۱۰ لایت از نظر سخت افزار

مشخصات گوشی فنی شیائومی نوت ۱۰ لایت تفاوتی با نسخه اصلی خود ندارد و همانند آن از تراشه 730G استفاده کرده است. هسته‌های آن دارای حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز هستند. در مورد پردازنده گرافیکی که تاثیر به سزایی در عملکرد بازی دارند هم به تراشه Adreno 618 مجهز شده است. اگر بخواهید بدانید که از نظر حافظه چه نسخه‌هایی از این گوشی ساخته می‌شود هم گفته می‌شود که در نسخه‌های 6/64، 6/128 و 8/128 گیگابایتی عرضه خواهد شد؛ اما خب گرچه رم 6 و 8 یک برای یک گوشی میان‌رده یک امتیاز محسوب می‌شود و روند اجرای برنامه‌های متعدد را تسریع می‌بخشد؛ اما خب امکان ارتقاء حافظه را در شیائومی نوت ۱۰ لایت نخواهید داشت؛ گرچه برای اکثر غریب به اتفاق کاربرها همین مقدار حافظه کفایت می‌کند.
نوع حافظه بکار رفته در نوت ۱۰ لایت شیائومی هم UFS 2.1 است که با نسخه اصلی خود تفاوت قابل‌توجهی ندارد؛ اما خب یکی از تراشه حافظه متداولیست که در اکثر گوشی‌های میان رده محبوب سال 2019 هم مورد استفاده قرار گرفته است.

نوت ۱۰ لایت شیائومی
جالب است بدانید که شیائومی نوت ۱۰ لایت از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر که این روزها ترند طراحی گوشی‌های موبایل است بهره برده؛ اما نوع سنسور آن از نوع اپتیکال است. صادقانه بگویم عملکرد آن از سنسور‌های اولتراسونیک که در گوشی‌های پرچمداری چون گلکسی اس 20 پلاس و یا گلکسی اس 20 اولترا بکار رفته ضعیف‌تر است؛ اما خب بر روی گوشی‌های میان‌رده به خوبی پاسخ‌گو بوده و رضایت‌خاطر شما را جلب خواهد کرد. اگر بخواهید در مورد قابلیت‌های نوت ۱۰ لایت شیائومی بدانید، گفته می‌شود که فاقد پورت مادون قرمز است؛ اما خب در مقابل از قابلیت کاربردی NFC پشتبانی می‌کند.

mi note 10 lite

طراحی نوت ۱۰ لایت شیائومی

طراحی شیائومی نوت ۱۰ لایت نیز واقعاً عالی به نظر می‌رسد و کمی نسبت به نسخه اصلی آن تفاوت دارد. پنل عقب و جلو شیائومی نوت 10 لایت از جنس شیشه گوریلاگلس 5 بوده که مقاومت قابل‌توجهی دارد. انحنا و زوایای پنل عقب همانند نسخه استاندارد بوده؛ اما ماژول دوربین آن کمی فرق می‌کند. این بار تمام لنزهای دوربین اصلی در یک ماژول مستطیلی شکل با گوشه‌های منحنی جای داده شده‌اند. حتی فلش نیز در این ماژول جای گرفته است.
این در حالیست که در نسخه اصلی یکی از دوربین‌ها و فلش در خارج از ماژول دوربین‌ها قرار دارد. نمایشگر آنها نیز تفاوتی با هم ندارند و هر دو منحنی بوده و از طراحی ناچ-استایل بهره برده‌اند. ابعاد آن دقیقاً با گوشی اصلی یکیست و هر دو دارای ابعاد 157.8×74.2×9.7 میلی‌متر و نمایشگر 6.47 اینچی هستند. شیائومی نوت ۱۰ لایت از نظر وزن از بسیاری از گوشی میان‌رده شیائومی سبک‌تر بوده و می‌تواند خوش دست‌تر از آن باشد؛ خصوصاً اگر فردی هستید که دوست دارید با یک گوشی سبک وزن کار کنید باید به این نکته توجه کنید.
دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور نیز در سمت راست می نوت ۱۰ لایت واقع شده است. از نظر آپشن‌های رنگی نیز در چند رنگ جذاب عرضه خواهد شد. این رنگ‌ها شامل مشکی، سفید و یک رنگ بنفش خاص است.

شیائومی نوت 10 لایت

نمایشگر شیائومی mi note 10 lite

قبل از اشاره به هر موضوعی باید بگویم که اگر قصد خرید گوشی شیائومی میان‌رده را داشته باشید، شیائومی نوت ۱۰ لایت می‌تواند یکی از آپشن‌های بسیار عالی در هنگام خرید گوشی در نظر گرفته شود؛ و دلیل آن هم می‌تواند برخورداری از یک نمایشگر AMOLED باشد. قطعاً یک نمایشگر AMOLED نسبت به پنل‌های ال سی دی ارائه رنگ بهتری دارد ؛ گرچه باید رزولوشن را هم در نظر بگیریم. اگر با گوشی‌های قدیمی کار کرده باشید حتماً این تجربه را داشته‌اید که صفحه گوشی خوانایی لازم در نور مستقیم را ندارد. یک سوال را مطرح می‌کنم، آیا شما از جمله افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در محیط‌های بیرون می‌گذرانید؟ در این صورت، ما به شما توصیه می‌کنیم که در زمان خرید گوشی موبایل میزان روشنایی آن را هم در نظر بگیرید. بسیار مهم است که روشنایی گوشی شما کافی باشد تا شما بتوانید محتوا را حتی در حضور نور شدید خورشید ببینید..
روشنایی mi note 10 lite به 430 نیت می‌رسد در حالی که طبق ادعای این شرکت قرار بود روشنایی نسخه اصلی آن به 600 نیت برسد؛ اما خب رضایت خاطر شما را جلب خواهد کرد. در کل شیائومی نوت 10 لایت با نمایشگر 6.47 اینچی آمولد رزولوشن 1080× 2340 پیکسل و پشتیبانی از HDR10 می‌تواند یکی از آپشن‌های ایده‌ال میان‌رده برای افراد علاقمند به تماشای فیلم و بازی در نظر گرفته شود. نوع پنل بکار رفته در آن نیز ارائه رنگ عالی و جذاب آن را تضمین خواهد کرد. گرچه می‌بایست دید که شیائومی نوت ۱۰ لایت در عمل به چه صورت خواهد بود؛ اما ظاهراً تا اینجای مسیر، عالی ظاهر شده است.

گوشی شیائومی نوت ۱۰ لایت

باتری شیائومی نوت 10 لایت

حقیقاً باتری بر بسیاری از قابلیت‌ها از عکاسی گرفته تا سرعت CPU تأثیر دارد پس بسیار مهم است که در هنگام خرید گوشی مدلی را خریداری کنید که از نظر عملکرد باتری عالی باشد. این روزها همه شرکت‌های سازنده سعی می‌کنند که از باتری‌هایی با ظرفیت بزرگ استفاده کنند و می نوت ۱۰ لایت نیز از این امر مستثنی نیست و برای رقابت و ارائه عملکرد عالی باتری 5260 میلی‌آمپری استفاده کرده است. می نوت ۱۰ لایت درست همانند نسخه اصلی از شارژ سریع 30 وات بهره برده است. گفته می‌شود که در طی 30 دقیقه می‌تواند تا 58 درصد شارژ شود که بسته به قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۰لایت مشخصه‌ی ارزشمندی تلقی می‌شود.

قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۰ لایت

دوربین شیائومی نوت ۱۰ لایت

به نظر شما دوربین شیائومی نوت ۱۰ لایت چه تفاوتی با نسخه اصلی دارد؟ اگر بدانید که تفاوت چندانی نداشته شاید بهتر باشد که به جای صرف هزینه بیشتر مدل ارزان قیمت آن را خریداری کنید. همان طور که می‌دانید تراشه استفاده شده در مدل استاندارد عملکرد خوبی دارد؛ اما خب قیمت تمام شده محصول بالاست.

ردمی نوت ۱۰ لایت

شیائومی تصمیم گرفته که این فرصت را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا بتوانند از این قابلیت با هزینه کمتری بهرمند شوند. از‌این‌رو، باید کاری می کرد تا قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۰لایت محصول پایین آید، به همین دلیل تصمیم گرفت که از لنز اصلی متفاوتی استفاده کند. گوشی می نوت ۱۰ لایت همانند نسل پیشین از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی استفاده کرده و خبری از لنز 108 مگاپیکسلی در آن نیست. سایر لنز‌های گوشی شیائومی نوت 10 لایت را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید
  • لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو
  • سنسور عمق 5 مگاپیکسلی

قیمت گوشی شیائومی می نوت 10 لایت

دوربین سلفی استفاده شده در شیائومی نوت ده لایت یک لنز اولتراواید 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است که تصاویر خوبی در روز و شب ثبت می‌کند؛شیائومی نوت ۱۰ لایت یک گوشی دوربین محورست که در روز تصاویر بسیار خوبی با سرعت شاتر بالا ثبت می‌کند و در نور کم تصاویری با کیفیت مطلوب ثبت می‌کند که با استفاده از حالت نایت مود کیفیت تصاویر ارتقاء می‌یابد. با در نظر داشتن قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۰لایت برخورداری از چنین دوربینی یک امتیاز محسوب می‌شود.

دوربین اصلی می نوت ۱۰ لایت ویدیویی با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌‎کند که مجموعاً کیفیت رضایت بخشی دارند.

نوت 10 لایت شیائومی

ارزش خرید شیائومی نوت ۱۰ لایت

می نوت ۱۰ لایت یک گزینه ایده‌آلست که به شما ویژگی‌هایی مثل باطری بی نظیر، نمایشگر سطح بالا و طراحی پریمیوم را هدیه می‌دهد. می نوت ۱۰ لایت خرید خوبی را برای دوستداران میان رده‌های شیائومی رقم می‌زند. با در نظر گرفتن قیمت mi note 10 lite و سایر امکانات برجسته‌ای که دارد به طور قطع می‌توان گفت که ارزش خرید بالایی دارد.

مزایای شیائومی نوت ۱۰ لایت

طراحی زیبا شیائومی نوت ۱۰ لایت
باطری توانمند
سرعت شارژ بسیار خوب شیائومی نوت ۱۰ لایت
نمایشگر عالی می نوت 10 لایت

معایب شیائومی نوت ۱۰ لایت

عدم بهره‌مندی از کارت حافظه خارجی
وزن نسبتاً سنگین
نرخ رفرش ریت متوسط

سوالات متداول

گوشی شیائومی می نوت 10 لایت مناسب چه افرادیست؟

Mi Note 10 Lite برای کاربرانی ساخته شده که از داشتن گوشی‌های پرچمدار لذت می‌برند، اما دوست ندارند هزینه نجومی برای خرید گوشی پرچمدار هزینه کنند، در یک کلام می نوت 10 لایت بیشتر امکانات گوشی‌های پرچمدار را در قالب یک مدل اقتصادی‌تر به شما عرضه می‌دارد.

قیمت گوشی شیائومی Mi Note 10 Lite چقدر است؟ آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟

قیمت این گوشی در بازارهای جهانی چیزی در حدود 299 دلار است و شما برای اطلاع از بهترین قیمت بازار ایران می‌توانید از سایت فروشگاهی 19کالا کمک بگیرید و در پاسخ به این سوال که آیا این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر ، باید گفت که بله، ارزش خرید این گوشی بسیار بالاست و ارزش هزینه کردن دارد زیرا هم پردازنده قدرتمندی برای اجرای بازی‌های گرافیکی در اختیار شما قرار می‌دهد و هم دوربین باکیفیتی دارد و اطلاعات بیشتر از این گوشی را می‌توانید در نقد و بررسی مطالعه کنید.

آیا شیائومی Mi Note 10 Lite در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع مقام است؟

بله، فریم این گوشی از جنس آلومینیوم است و پنل‌ها از گوریلاگلس نسل پنجم ساخته شده‌اند و طبق ادعای شرکت کورنیگ مدل‌هایی که به گوریلاگلس 5 مجهز باشند هم در برابر ضربه مقام هستند و هم اگر از ارتفاع 1 متری سقوط کنند، هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نخواهد شد.

اطلاعات کلی
برند شیائومی
مدل Xiaomi Mi Note 10 Lite M2002F4LG
GPU (گرافیک) Adreno 618
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 64 مگاپیکسل(چهار گانه)
اندازه 9.7× 74.2×157.8 میلی متر
وزن 204 گرم
جنس بدنه فریم آلومینیومی، پنل جلو و عقب شیشه ای (گوریلاگلس 5)
حافظه 128 گیگابایت حافظه داخلی-8 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, April 30
سال تولید 2020
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست (Qualcomm SDM730 Snapdragon 730G (8 nm
سرعت 2.2 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 10
صفحه نمایش
اندازه 6.47 اینچ
نوع صفحه نمایش AMOLED لمسی خازنی،16 میلیون رنگ
رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~87.8%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~398
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 8 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
درگاه حافظه
دوربین
دوربین اصلی 64 مگاپیکسل (چهارگانه)
رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه , قابلیت فیلمبرداریFull HD با سرعت 30/60 /120فریم بر ثانیه,قابلیت فیلمبرداری HD با سرعت 960 فریم بر ثانیه
فلش LED (چهارگانه)
دوربین دوم 16 مگاپیکسل
امکانات HDR، پاناروما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت (زیر صفحه نمایش)-قطب نما- شتاب سنج(حسگر حرکتی) -ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, GALILEO, BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 5.0, A2DP, LE, aptX HD, aptX Adaptive
مادون قرمز
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر NFC - مجهز به قابلیت شارژسریع 30 وات- دارای محافظ گوریلاگلس 5-مجهز به صدای 24-bit/192kHz-پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264-پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac- ویرایش عکس و فیلم- قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف-پشتیبانی از MIUI 11
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 5260 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.