قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

معرفی شیائومی

2017/01/10 09:23:15 1 نظرات

xiaomi-inter

شیائومی یک شرکت الکترونیک خصوصی است که مرکز آن در شهر پکن چین قرار دارد . این شرکت یکی از بزرگترین شرکت در زمینه طراحی ، توسعه و فروش گوشی های هوشمند ، اپلیکشن ها و لوازم مصرفی الکترونیک است .
امروزه محصولات شیائومی سهم زیادی از بازار چین و سهم خوبی در بازار جهانی دارد . بنیانگذار شرکت شیائومی " لی جون " است. بنا بر اعلام مجلهٔ فوربز که یکی از مشهورترین مجله های اقتصادی جهان است  "لی جون" در فهرست ثروتمندترین مردان چین در رده 23 این لیست قرار دارد.



این شرکت از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، سهم فوق العاده ای از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.
شیائومی تا این تاریخ بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی است.
در اکتبر 2014 فروشگاه اپلیکشن اختصاصی شیائومی تاسیس شد و توانست در عرض چند ماه رقم دانلود بالایی را به خود اختصاص دهد. در نوامبر 2014 ، شیائومی به مناسبت 10 میلیاردمین دانلودی که از اپ استور خود صورت گرفت
جشن ویژه ای برپا کرد و طبق آمار توسعه دهندگان اپ استور شیائومی توانستند درآمدی 60 میلیارد دلاری از این فروشگاه کسب کنند.
در همان سال شیائومی دستبند سلامت Mi band را روانه بازار کرد که با استقبال بیشماری روبرو شد . این دستبند بر اساس برنامه های مراقبت پزشکی طراحی شده است . نظارت بر کیفیت خواب، حسگر شتاب سنج، اتصال به تلفن همراه
از طریق بلوتوث، آلارم دهی و ضد آب بودن از مشخصات بارز دستبند سلامتی می بند است.
پرچمدار گوشی هوشمند شیائومی Mi 5s است این گوشی جدید نمایشگر 5.15 اینچی دارد و از پردازنده اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت حافظه رم در مدل 128 گیگابایتی و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که با قیمتی بسیار پایین تر از رقبایش با سخت افزار های مشابه ، به فروش می رسد . خرید محصولات شیائومی ، انتخابی است که هیچوقت از آن پشیمان نمی شوید و تمام محصولاتی که وارد بازار ایران شده اند از قیمت مناسب و ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.
بر خلاف باور عموم هموطنان عزیزمان در مورد محصولات چینی ، شیائومی این تابو شکنی را انجام داده است و خط مش آن کیفیت عالی و امکانات بالا با قیمت مناسب است و یکی از بهترین گزینه های برای خرید گوشی و دیگر محصولات الکترونیکی، به یقین شیائومی است.

 

نقاط قوت

  • ظاهر زیبا و طراحی شکیل

  • کیفیت بالای دوربین جهت عکاسی شب
  • پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمند

نقاط ضعف

 

  • درگاه مشترک کارت حافظه و سیم کارت دوم
برچسب ها: شیائومی

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.