قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

طراحی گوشی iPhone 8 فاش شد …

نوشته شده توسط علی خاکسار 2017/05/18 18:42:32 0 نظرات

طراحی گوشی iPhone 8 فاش شد

iPhone-8

طرح آزمایشی iPhone 8 آشکار شد بنا به گفته ها این طرح نهایی گوشی آیفون 8 را نشان می دهد. در این گوشی دکمه صفحه اصلی به کلی حذف شده است و اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. تصاویر درز کرده نشان می دهد که یک دوربین دوگانه قرار گرفته به صورت عمودی در قسمت چپ پشت گوشی و دکمه تنظیم صدا در سمت چپ قرار گرفته است در حالی که دکمه روشن خاموش در سمت راست گوشی قرار دارد. قسمت جلو این گوشی نیز با یک شیشه با زوایای منحنی 5/2D پوشیده شده است؛ اما گزارش نشده است که صفحه ای که در زیر این شیشه قرار دارد به جای LCD از OLED استفاده کرده است یا خیر. تصاویر درز کرده در این مورد چیز دقیقی به ما نمی گویند؛ اما گزارشات داخلی اپل اظهار داشته اند که Apple معامله ای را برای تحویل حدودا 200 میلیون پنل OLED انجام داده است.

اگر به تصاویر پایین نگاه کنید این گوشی نیز فاقد جک 3.5 میلی متری می باشد ودر این بخش شاهد بلند گو ها و پورت شارژ می باشیم. دور تا دور این گوشی ها نیز یک قاب فلزی وجود دارد همانند آیفون 4 وآیفون 4 اس.

ایفون8

اپل معمولا از آیفون جدید خود در سپتامبر رونمایی خواهد کرد اما بر طبق شایعات ممکن است عرضه این گوشی حدودا تا اواخر پاییز به تعویق بیافتد زیرا قرار دادن اسکنر اثر انگشت در زیر شیشه جلو چالش بسیار بزرگی را به وجود می آورد و این امر روند تولید را آهسته تر می کند.

به نقل از وبسایت gsmarena.com

ترجمه توسط 19کالا

1396/2/28


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.