قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
    مرتب سازی بر اساس:

چرخ گوشت پارس خزر

در دنیای صنعتی امروز، سلامت جسمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارست و غذای سالم، سوخت اصلی برای داشتن بدنی سالم به حساب می‌آید. این‌روزها اهمیت خوراک سالم بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و به نسبت اهمیت جدی این‌ امر، شرکت‌های تولید‌کننده لوازم خانگی تمرکز ویژه‌ای بر روی تولید لوازم خانگی‌ داشته‌اند که تهیه غذا را آسان‌تر کنند. شرکت پارس خزر از برند‌های نام آشنا در تولید لوازم خانگیست که سال‌ها در زمینه تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت و ماندگاری بالا فعالیت داشته است. یکی از پایه‌های مواد غذایی که در برنامه خوراکی خانوار‌ها نقشی پر‌رنگ دارد گوشت است که به روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. شرکت پارس خزر نیز بر این امر واقف بوده و یکی از محصولاتی که برای آسان‌تر کردن تهیه انواع مدل گوشت به بازار معرفی کرده، چرخ گوشت پارس خزر است.

چرخ گوشت پارس خزر

انواع چرخ گوشت پارس خزر

قطعاً در هر خانه ایرانی شما یک کالای پارس خزر را مشاهده می‌کنید و یکی از مواردی که شاید بیشتر دیده شود چرخ گوشت های پارس خزر هستند. این کالا در بسیاری از آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود و همانند دیگر تولیدات پارس خزر عمر بالایی دارند. در انتخاب یک چرخ گوشت مناسب موارد بسیار زیادی باید مد نظر قرار بگیرد از جمله جنس تیغه، توان موتور، ایمنی و… تا بتوانید کالایی با قدرت بالا و البته ایمن را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی مدل‌های موجود پارس خزر می‌پردازیم.

در زمان شروع بکار این خط تولید از چرخ گوشت دستی پارس خزر تا مدل‌های تمام اتوماتیک از تیغه‌های بسیار با کیفیتی استفاده شده تا نگرانی شکسته شدن تیغه را بسیار کمتر کند.

قیمت آخرین مدل چرخ گوشت پارس خزر

ابتدا بپردازیم به مدل 1400 پلاس که با وزن 4.3 کیلوگرمی و تیغه استیل ضد زنگ، خروجی گوشت 1200 گرم بر دقیقه را مهیا می‌کرد و یک چرخ گوشت مناسب استفاده خانگی بود. شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین ایراد این سری از چرخ گوشت‌ های پارس خزر ضعیف‌تر بودن جنس تیغه به نسبت دیگر مدل‌ها بود.

پارس خزر بعد از سری 1400 مدل بهینه شده آن را با اسم MG1400R روانه بازار کرد که با همان وزن قبلی و طراحی بسیار شبیه به همان مدل جایگزین سری قبلی خود شود. مدل جدید پارس خزر چرخ گوشت در مقایسه با سری قبلی خود توان نهایی کمتری دارد، اما تیغه از جنس فولادست تا مشکلات سری پیشین بر طرف شود.

سری دیگری از چرخ گوشت پارس خزر مدل همه کاره، MG-1600P است که با وزنی در حدود 5.5 کیلوگرم و توان 1000 وات چرخ گوشت بسیار مناسبی به حساب می‌آید. قیمت چرخ گوشت  سری MG-1600P به نسبت مدل 1400 کمی بالاتر خواهد بود و دلیل این اختلاف قیمت، توان بالاتر و طراحی به روز‌تر این سری است.

آخرین مدل چرخ گوشت پارس خزر سری بوفالو 2020 است که در مقایسه با سری‌های دیگر امکانات و قدرت بسیار‌ بیشتری  را به کاربران ارائه می‌دهد. وزن این چرخ گوشت نیمه صنعتی پارس خزر در حدود 7.2 کیلوگرم و توان موتور این سری 1000 وات است که نوید بخش یک دستگاه قدرتمند خواهد بود. از دیگر مزیت‌های سری بوفالو 2020 داشتن یک LCD بر روی بدنه است که کار با دستگاه را بسیار آسان‌تر و البته دلنشین‌تر می‌کند. چرخ گوشت بوفالو پارس خزر قیمت بالاتری نسبت به دیگر سری‌های این برند دارد و با توجه به امکانات و کارایی این کالا، اختلاف قیمت قابل‌توجیه است.

شرکت پارس خزر چرخ گوشت‌های خود را در مدل‌های مختلف وارد بازار کرده و برای بررسی دقیق‌تر تمامی مدل‌ها می‌توانید به بخش لوازم خانگی پارس خزر سایت رسمی 19کالا مراجعه کنید.

خرید چرخ گوشت پارس خزر

اگر خرید چرخ گوشت پارس خزر را در برنامه دارید بهترست که برخی از موارد مرتبط با این محصول را در نظر داشته باشید که 19کالا در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد کرد. گرچه چرخ گوشت پارس خزر در مدل‌های متنوعی ساخته شده است، اما یکی از تفاوت های همه آنها به نسبت برند‌های خارجی سادگی در طراحیست. بدون شک دستگاهی که استفاده آسانی داشته باشد، برای اکثر خانم‌های خانه‌دار محبوب‌تر بوده و کارایی بیشتری خواهد داشت.

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید این وسیله مد نظر قرار داد این است که چرخ گوشت قدرت موتور بالایی داشته باشد. در واقع قدرت موتور فاکتوریست که کارایی یک دستگاه را تعیین می‌کند؛ اما با این وجود، نباید از آن به صورت مداوم استفاده کرد و باید بین کار اندکی زمان به آن داده و آن را خاموش کنیم. تمام مدل‌ها از توان موتور بسیار عالی برخوردار هستند و شما می‌توانید در خرید لوازم جهیزیه با خیال راحت یکی از مدل‌های آن را مد نظر قرار دهید، به این دلیل که محصولات پارس خزر با قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به برندهای خارجی در بازار موجود هستند و از طرفی هم  چون یک محصول تولید داخل است شرکت سازنده خدمات پس از فروش بهتری را ارائه خواهد داد. خدمات پس از فروش می‌تواند یک امتیاز دیگر برند پارس خزر باشد همچنین قیمت گوشت چرخ کن پارس خزر نیز نباید فراموش شود، زیرا که به نسبت کارایی و متریال ساخت به نسبت قیمت، ارزش خرید بالایی دارد.

قیمت چرخ گوشت پارس خزر

به طور کلی انواع مدل‌ چرخ گوشت پارس خزر از نظر توان موتور نسبتاً متنوع بوده و به طور میانگین کمترین آنها 450 و بیشترین آنها 1000 وات است که برای یک مدل چرخ گوشت خانگی توان مناسبی محسوب می‌شود، این درحالیست که حتی برخی از برندهای خارجی که اکنون در بازار وجود با قیمتی بالاتر وجود دارند از توان موتور کمتری برخوردار هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که هر خانم خانه‌داری باید در هنگام خرید چرخ گوشت در نظر بگیرد تعداد چرخ دنده‌های دستگاه است به این دلیل که شرکت‌های سازنده هر کدام از آنها را به منظور خاصی طراحی می‌کنند، هر چه تعداد این موارد بیشتر باشد کارایی دستگاه بالاتر می‌رود. مدل‌ های چرخ گوشت پارس خزر از این نظر متنوع بوده و شما می‌توانید در لیست خرید جهیزیه یکی از مدل‌های آن را نیز جای دهید.

یکی دیگر از مواردی که باید هنگام خرید جهزیه مد نظر قرار دهید این است چرخ گوشتی را تهیه کنید که بتوانید با آن چندین کار را انجام دهید، با این کار در هزینه‌های خرید صرفه‌جویی کرده‌اید. این محصول پارس خزر از نظر تنوع تیغه‌ها نیز بسیار خوب عمل کرده؛ از‌این‌رو می‌توانید به عنوان یک دستگاه چندکاره روی آن حساب کنید.

قیمت انواع چرخ گوشت پارس خزر در کنار قیمت آخرین مدل چرخ گوشت پارس خزر را در سایت 19کالا می‌توانید مشاهده کرده و خرید خود را تکمیل کنید.

قیمت چرخ گوشت پارس خزر

شرکت پارس خزر همواره سیاست رقابت با برندهای دیگر را در بازار ایران با شعار کیفیت بالا، قیمت مناسب دنبال کرده است. قیمت چرخ گوشت پارس خزر نیز از این قاعده مستثناً نیست و در تمامی مدل‌های خود ارزش خرید بالایی دارند. این سری تولیدات پارس خرز با کیفیت بالا و دوام زیاد مناسب استفاده خانگی هستند.

در بازار لوازم خانگی چرخ گوشت چندکاره پارس خزر با قابلیت‌های بسیار متفاوتی از جمله سوسیس ساز و آبمیوه گیری و… در اختیار مشتریان قرار گرفته است و البته، مهمترین عواملی که ارزش خرید این محصولات بالا می‌برند؛ قیمت انواع چرخ گوشت پارس خزر، متریال استفاده شده در ساخت و موتورهای پرقدرتی است که در انواع سری‌ها مشاهده می‌شود.
شما به مراجعه به فروشگاه رسمی 19 کالا، قادر به مشاهده قیمت روز و بررسی کامل انواع سری های گوشت چرخ کن پارس خزر خواهید بود.

لیست قیمت چرخ گوشت پارس خزر

اگر سری به لیست قیمت گوشت چرخ کن پارس خزر بزنید به خوبی در خواهید یافت که محصولات این شرکت تولید‌کننده لوازم خانگی در مقایسه با برند‌های خارجی ارزش خرید بسیار خوبی دارند، به طور مثال شما حتی برای خرید گران‌ترین چرخ گوشت پارس خزر قیمت پایین‌تری نسبت به یک مدل متوسط از برند‌های خارجی پرداخت می‌کنید، در حالیکه کیفیت و کارایی مورد نظر خود را تمام و کمال دریافت خواهید کرد.

تا به امروز 3 مدل از این محصولات به نام بوفالو 2020، 1400R و 1600P در بازار موجودست که در بین این سه مدل قیمت چرخ گوشت پارس خزر بوفالو بالاترین و سری 1400 ارزان‌تر از بقیه است. برای آشنایی بیشتر با این محصولات و چک کردن لیست قیمت چرخ گوشت پارس خزر به صورت روزانه به سایت 19کالا مراجعه کنید.

خرید اینترنتی چرخ گوشت پارس خزر

خرید اینترنتی یکی از بهترین روش‌های خرید لوازم خانگی خصوصاً این روزها به حساب می‌آید. از طرفی هم قبل از خرید می‌توانید خودتان آگاهانه نسبت به کالا اطلاعات کسب کرده سپس کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنید. در صورت نیاز به اطلاع از قیمت روز چرخ گوشت پارس خزر و همچنین نقد و بررسی کلی انواع مدل‌های چرخ گوشت پارس خزر به فروشگاه رسمی 19کالا مراجعه کنید.

سوالات متداول

کدام سری از چرخ گوشت پارس خزر برای استفاده خانگی بهتر است؟ آیا میزان خروجی گوشت در سری‌های مختلف تفاوت دارد؟

به طور کلی انواع چرخ گوشت پارس خزر نیمه صنعتی برای استفاده خانگی مناسب‌اند و بسته به نیاز شما توان‌های متفاوت و امکانات متفاوتی دارند؛ میزان خروجی گوشت هر 3 مدل یکیست و معیاری برای مقایسه این 3 مدل محسوب نمی‌شود.

جنس تیغه چرخ گوشت پارس خزر چیست؟ کدام مدل تیغه بهتری دارد؟

شرکت پارس خزر در چرخ گوشت‌های خود دو مدل تیغه استفاده می‌کنند که جنس‌های فولاد و استیل ضد زنگ هستند. به غیر از سری 1400 بقیه سری‌ها از تیغه فولادی استفاده می‌کنند و تفاوتی با یکدیگر ندارند.

آیا چرخ گوشت پارس خزر کیفیت و دوام لازم را دارد؟ آیا به نسبت برند‌های دیگر چرخ گوشت پارس خزر ارزش خرید دارد؟

به طور کل تمامی محصولات پارس خزر با متریال با کیفیت و موتور‌های بسیار با کیفیت ساخته شده که دوام این محصولات را تضمین می‌کند؛ به نسبت برند‌های دیگر نیز پارس خزر همواره با کیفیت مطلوب و البته خوش قیمت‌تر بوده است.

آیا چرخ گوشت پارس خزر ایمنی کافی را دارد؟ با تغییر تیغه آیا می‌توان از آب میوه گیری استفاده کرد؟

بله چرخ گوشت پارس خزر همه کاره قطع کن برق و سایر موارد ایمنی را دارد، همچنین با استفاده از سر‌های متفاوت برای تهیه سوسیس دست ساز و آبمیوه گیری نیز قابل استفاده است.

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.